1.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Billigste MC Kørekort - hvor? Billigste MC Kørekort - hvor?

Hey motorcykelister

Jeg vil sindsygt gerne tage MC kørekort, men jeg er studerende, så hver en krone sparet er en krone tjent! Så hvor er det billigste sted at tage MC kort, i stor kbh's. området? Nogen der kan hjælpe?

Og er prisen den samme, selvom jeg har bilkørekort?

Mange hilsner
Alexander

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste MC Kørekort - hvor?
  • #1   22. aug 2013 Kan ikke hjælpe med hvor prisen er billigst, men jeg ved af den eneste måde du kan spare angående med bil kort, er hvis du laver en aftale og tager begge ting på en gang smiley ellers bliver det ikke billigere du skal stadig op til teori selvom du har været det med bil smiley

• #2   22. aug 2013 Okay, troede at man kunne nøjes med halvt så mange teori timer, når jeg nu har bil kørekort. Men okay smiley
    Tak for svar Casper.

• dannie d
    dannie d Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 63
    #3   22. aug 2013 Det billigste sted er ikke nødvendigvis det billigste, jeg gav omkring 12 for mit for 3 år siden. (Gled lige igennem, hos kørekort pro) nogle steder er det sikkert billigere, men så har de måske også mange elever der dumper. Prøv lige at tjekke deres dumpe % inden. Hvis man skal til flere prøver bliver det ofte dyre i sidste ende. Men hvis du ikke har tænkt dig at købe mc nu anyways, er det måske bedre at vente til din udd er færdig. Men jeg kan bestemt godt forstå hvis du vil have det allerede nu.....