1.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Billigste MC Kørekort - hvor? Billigste MC Kørekort - hvor?

Hey motorcykelister

Jeg vil sindsygt gerne tage MC kørekort, men jeg er studerende, så hver en krone sparet er en krone tjent! Så hvor er det billigste sted at tage MC kort, i stor kbh's. området? Nogen der kan hjælpe?

Og er prisen den samme, selvom jeg har bilkørekort?

Mange hilsner
Alexander

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste MC Kørekort - hvor?
  • #1   22. aug 2013 Kan ikke hjælpe med hvor prisen er billigst, men jeg ved af den eneste måde du kan spare angående med bil kort, er hvis du laver en aftale og tager begge ting på en gang smiley ellers bliver det ikke billigere du skal stadig op til teori selvom du har været det med bil smiley

• #2   22. aug 2013 Okay, troede at man kunne nøjes med halvt så mange teori timer, når jeg nu har bil kørekort. Men okay smiley
    Tak for svar Casper.

• dannie d
    dannie d Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 63
    #3   22. aug 2013 Det billigste sted er ikke nødvendigvis det billigste, jeg gav omkring 12 for mit for 3 år siden. (Gled lige igennem, hos kørekort pro) nogle steder er det sikkert billigere, men så har de måske også mange elever der dumper. Prøv lige at tjekke deres dumpe % inden. Hvis man skal til flere prøver bliver det ofte dyre i sidste ende. Men hvis du ikke har tænkt dig at købe mc nu anyways, er det måske bedre at vente til din udd er færdig. Men jeg kan bestemt godt forstå hvis du vil have det allerede nu.....

• #4   22. aug 2013 Det er fordi jeg ikke har råd til bil. De er for tunge og kører ikke langt nok på literen. Og jeg gider ikke køre en vinter mere på min Honda Wallaroo 30 knallert. Den er meget sjov, men den er for langsom. Jeg bor i Værløse, og arbejder i Rødovre. Så turen på Hondaen tager sin tid, på cykelstien. Og har allerede en havelåge jeg er ved at bygge op.
    Har en fin JAWA CZ 175 Sport fra 1972. Lige min stil med veteran kværn smiley
    Så jeg mangler sådan set "bare" det skide kort, så jeg kan komme ud på vejende. Og regner da med at køre på den hele året, pakket godt ind i tykt tøj og hansker. smiley

• #5   22. aug 2013 Ny Mc´ist, på en gammel Jawa og så vinterkørsel..

Så kan vi godt forberede os på endnu en artikel i avisen om en falden motorcyklist. smiley

• #6   22. aug 2013 Tror sådan et mc kort kan erhverves for 500 kr i Thailand og vel et par tusinde i Polen.

• #7   22. aug 2013 Rå på BDog smiley
    Jeg har kørt 2 hjul længe længe, også om vinteren...

• #8   22. aug 2013 Prisen er den samme de fleste steder i storkbh.

Jeg tog først undervisning sidste år (efter mange år uden pap)

Det sted jeg tog gjorde ekstra ud af at gøre opmærksom på at prisen var ALT INKLUSIVE!!! -undtagen lægeattest og prøvegebyr.

det blev 8xxx... ca ca.

Det er samme pris som alle "lovpakkerne" til 7000. Løber op i 9500 ca. inklusive DET HELE.

Jeg har enkelte gange set sådan nogle "online deals" hvor man får "lovpakken" til 6000.

Det bliver kun ca 8500 inklusive det hele.

Har to gange set onlinedeals til 4999. Det ville kun løbe op i små 8000.

Mit indtryk er at man får mest for pengene hos dem der gør mindst ud af at lokke dig ind på skolen.

Dem der lokker mest er dem der nosser mest rundt i kaffe, dumme spørgsmål, småkager, snak om fritidsinteresser og småimbecile undervisningsmetoder i det hele taget.

Skal man endelig have det billigt, så tag det på en af de store køreskoler hvor man kan få pc-undervisning.

Så slipper man da for at føle afmagt over lærerens uduelighed.
    Men hvis man er en rigtig hyggeonkel, så kan man med fordel tage det hos en der samtidig lærer dig hvordan hans kones søsters barnepige bryggede kaffe på zanzibar i 70'erne.

Det springer de fleste kørelærere hellere end derne ud i et 20 minutter langt foredrag om smiley

Vel at mærke til en timeløn på 400 kroner pr tvangsindlagte elev!

• #9   22. aug 2013 Snak med nogle kørelærere, og husk så lige at checke, hvad du får at vide. Mange af dem har ikke det fjerneste styr på papirer óg beramning af prøver.

Husk, at du skal oftest betale seldstændigt for køreteknisk anlæg og prøve.

Husk også at den billigste pris ofte betyder at der IKKE er styr på tingene.

• #10   22. aug 2013 Hahah Mc A...
    Fedt svar! smiley Jeg hælder mest til at tage kortet et stort veletableret sted. Vil have det hurtigst muligt!

• #11   22. aug 2013 Hurtigts muligt, så kan jeg godt anbefale et stort sted.
    De lever af at få folk losset igennem lige under beståelsesgrænsen, til lige over mindstepris smiley
    God fornøjelse, selvom den er dyr smiley der er også mange opture i løbet af såden et undervisningsforløb.
    De der hurti-hurti kurser kan godt betale sig hvis du vil have det i år 2013.

Det tog mig 4 mdr at få overstået selvom jeg ikke var grøn på mc.
    heldigvis kørte jeg mc til og fra skolen, så jeg var sådan set ligeglad smiley

• #12   22. aug 2013 Så du kørte simpelthen på MC, uden kort? Frisk gået alligevel smiley

• #13   22. aug 2013 Hvor ligger det sted du så kan anbefale? smiley

• #14   22. aug 2013 Jeg endte med at tage undervisningen på gentofte station.

Det kan jeg ikke anbefale!

tiptop-trafik, trafikskolen, topgear. Det skulle alle tre være okay steder der ikke bruger for meget af budgettet på kaffe og kage.

Jeg ville gå på google og finde et sted der ligge i nærheden af hvor du bor/arbejder.
    Og så vælge et af de steder der ligge mere end 2 andre steder i storkbh smiley

jeg havde skam kørekort, bare ikke Aførerret på kortet smiley
    er også blevet stoppet en enkelt gang for mange år siden på en mcscooter uden nummerplade. Det kostede vist 3000 dengang.

Siden da har jeg næsten altid haft plade på smiley

• #15   22. aug 2013 prøv at google mik makker kørerskole. den er rigtig god. han er også på trustpilot. 100 mc

• #16   22. aug 2013 Fedt nok. Jeg kigger de skoler igennem og finder den jeg synes er bedst.
    Hehe jeg er aldrig blevet taget på mc, crosser eller scooter. Ikke en eneste gang. smiley

• #17   22. aug 2013 Jeg gav 8000,- for mc på sydsjælland og 9000 for bil i Roskilde.

men check deres dumpeprocent, vælg dem med bedste anbefalinger på trustpilot, det handler ikke kun om pris - de skal også gerne lærer dig noget...

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #18   22. aug 2013 Jeg har lige taget mc kort på Rebekkavejs køreskole. Super gode forhold, ligger lige ved hellerup station, gode åbningstider hvis du er studerende.

Kan kun anbefales, jeg bestod min teori og køreprøve i første forsøg, og jeg mener de har en af laveste dumpeprocenter i landet.

Udover det er det en "gammel" køreskole, så kørelærer og sagkyndige kender hinanden, hvilket må siges at være en fordel i den branche smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #19   22. aug 2013 De der priser omkring 8000,- Der skal du regne med at der kommer, teoriprøve, lægeattest, pasfoto, leje af mc til køreprøve, plus leje af bane til køreprøve + plus evt hvad din kørelærer skal have for at køre bagved til prøve. Så regn med 10500,- ialt. Selvom de skriver 8000,- alt inklusiv.

• #20   22. aug 2013 Tak for svarende endnu en gang til alle smiley

Kommentér på:
Billigste MC Kørekort - hvor?

Annonce