{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Vil du med bag på? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på at der nok er mange der ude som overvejer at tage mc-kort eller bare gerne vil prøve at komme med en tur bag på en mc. Jeg ved ikke om der er interesse for det, men det kunne være hyggeligt at give folk den oplevelse det er at køre på mc. Man kunne finde en rute som man gerne vil med på, og så give lidt til benzinen. Det kunne være hyggeligt at samle en gruppe af mc´er som folk kunne prøve, alt efter temperament og kørestil.

Altså folk kan byde ind på en tur og finde ud af om det er noget de gerne vil prøve igen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du med bag på?
  • #1   30. aug 2013 jeg er på idéen vis der er en der vil ha en tur bagpå.

  • #2   30. aug 2013 hvis jeg har tid ud over arbejde, kunne jeg da godt finde på at melde mig

  • #3   30. aug 2013 Hmm... Lyder lidt som et "fesent" forsøg på at få en dulle bagpå smiley
    Men ellers en god ide smiley


  • #4   30. aug 2013 Men igen det at sidde bagpå en mc giver kun et 30% indtryk af at selv sidde og styre kværnen.

  • #5   30. aug 2013 desuden reklamerer man vel det forkerte sted herinde, da jeg vil mene de fleste af os her foretrække at sidde forrest smiley

  • #6   30. aug 2013 Ideen udspringer i at jeg tit har kæresten bag på, som synes at det er mægtig hyggeligt. Det kunne jo være der var flere, der ville synes det var sjovt at prøve.

    PS jeg henvender mig ikke til dem som har egen mc.


  • #7   30. aug 2013 Vil hellere køre på en ethjulet cykel uden saddel end sidde bag på en mc med en man ikke kender!..

  • #9   30. aug 2013 Man skal selvfølgelig overholde færdselsreglerne når man har en bag på. Jeg har interphone, som jeg kan sætte i passagerens hjelm, så kan vi snakke sammen under kørslen. Ideen er jo at passageren skal blive mere tryg ved motorcykler, ikke blive mere bange for dem.

  • #11   30. aug 2013 I lyder som om man vælter i hvert andet sving man kører i. Der er da mange som kører fornuftigt, og det er de gutter som skal tilbyde en prøvetur. smiley

  • #13   30. aug 2013 Jeg lægger gerne bagsæde til, men det kommer an
    på hvordan hun ser ud. Og sig det ikke til min kone smiley


  • #14   30. aug 2013 Jeg sad selv bag på en del gange da jeg var 17-18 år, det var blandt andet derfor jeg et par år senere gerne selv ville have kortet.

    Første gang jeg sad bag på en mc, var på en en ZX-9R. Jeg var lige stået op, en lørdag morgen og blev sat bag på uhyret. Jeg hørte lige min far sige "God tur, kør forsigtigt", 10 sekunder efter varmede vi dæk op og slingrede ned af villavejen, for derefter at give uhyret fuld roulade ud af byen. Da vi nåede 200 km/t fik bremsegrebet alt hvad det kunne trække, inden vi skulle dreje. Jeg sad med et kæmpe smil på læben hele vejen, men det er nok ikke alle som ville tage det på den måde. smiley


  • #15   30. aug 2013 Har en bekendt som er bange for motorcykler, men hun stoler på mig, og er indvilget på at skulle med bagpå. Sætter en stor ære i at give en tvivler som er bange, pga at de første gang var med en som skulle vise hvad maskinen kunne, en tur. Men det lyder altså bare lidt små lummert, når man siger, "jeg vil da godt gi dig en tur bagpå" smiley



  • #16   31. aug 2013 sålænge de ikke bøjer krogen bagud... men ja lummert kan det jo altid blive, selv på denne årstid. Det vigtige er jo at vedkommende føler at være med og ikke bare hægtet på en der bare skal give fuld skrue... man skal føle man er med. Det at køre mc er jo også dufte, sanseindtryk samtidig med man får vinden at føle... og gyroeffekten samt man rører sig. for 10 år siden kørte vi en flok studerende, sammen og havde da et par gode ture med diverse piger der var med ude og blive luftet... har ikke fået negativ kritik, pigerne var rigtig godt tilpasse og vi fik en hyggelig tur ud af det! Det kan kun anbefales. Husk at få den rigtige beklædning på! Synes det er alfa og omega! Også kør ordentligt! smiley God tur

  • #19   31. aug 2013 han vil bare ud og lave hårde opbremsninger for at få pattemassage på skulderbladene! smiley


  • #20   1. sep 2013 Mit oplæg var ikke rettet decideret mod kvinder, men folk som gerne vil prøve at komme med på en mc. Hvis man overvejer at tage kortet, så er man ikke i tvivl om at det skal man, hvis man har haft én god oplevelse med det. smiley

  • #21   1. sep 2013 jeg forstår det sku ikke lige helt, jeg melder mig gerne ind i sådan en gruppe, hvis nogen vil ha en tur bagpå, og hvis det passer med mine arbejdstider o.s.v men er det ikke andre folk med mc'er du søger ??? så er det sku ligemeget, jeg gider nemmlig ikk side bagpå

  • #23   1. sep 2013 Ja lige præcis Johnny J, det er sådan det skal bruges. smiley

Kommentér på:
Vil du med bag på?

Annonce