2.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rengøring af titanium.. Rengøring af titanium..

Hejsa MCG..

Jeg har en mivv pot af titanium, er der nogen af jer der kender et godt kneb til at gøre sådan en HELT ren... Jeg har hørt lidt af omveje noget med en blanding.????
Vand ogsæbe virker selvfølgelig, men der er mere i dybden.

Kom med jeres erfaringer...

/ta

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring af titanium..
  • #1   18. jul 2006 Har du nogen idé om, hvad det er, der sidder på den??

• #2   18. jul 2006 Ikke rigtigt...

Det er ikke slemt, der er bare nogle affarvninger eller lign.

Man har vel rengøringsvanvid...

Jamen jeg mener også ligesom man pudser alu med autosol osv.

/ta

• #3   18. jul 2006 du kan også polere det op med en gang autosol... så bliver det skinnende blankt, har jeg set en her fra galleriet gøre...

mvh Offslow

• #4   18. jul 2006 WD40 er gud til rengøring af titanium, hvis du vil beholde finishen på potten. Brugte det selv til min gamle mivv potte og det virkede glimrende.

• #5   18. jul 2006 ALT kan bruges på titanium... det er syrefast osv.... super metal..

• #6   19. jul 2006 Er det misfarvninger, kan du evt prøve at købe noget polervoks på "klods-form".. Det er ofte mere effektivt end autosol og lign. Fat en kludeskive af rimelig størrelse og hold boremaskine eller andet på ca. 1400 o/m.
    Notér dig dog, at du kan få en lang række forskellige typer polervoks alt afhængig af, hvor groft det skal være. Køb gerne to forskellige - en lidt mindre fin og så en rigtig fin til finish.
    Du kan også overveje at polere efter med slipoline.

God arbejdslyst, hvis du kaster dig ud i det. Du er meget velkommen til at skrive på msn, hvis du vil have mere info omkring det udstyr, jeg har nævnt: krankos@hotmail.com

Simon.

Kommentér på:
Rengøring af titanium..

Annonce