{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Kædekit {{forumTopicSubject}}

Hej har lige modtaget et org. kædekit til min Yamaha men opdager til min skræk at selv om der er samleled med er kæden nittet fra fabrikken nogle der har oplevet det samme ?
Hvad vil i gøre bruge tid på at pille svinggaflen af for at montere kæden eller fjerne et led og montere samleledet ? Hvis man må det det virker bare for mig dumt de nitter kæden også samtidig sender et led med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædekit
  • #1   3. sep 2013 Hej Brian.
    Du kan jo bare åbne kæden med en vinkelsliber eller lynsliber, bare husk at gøre det, det rigtige sted.
    Ellers tá forbi din lokale motorcykel forhandler imorgen og de kan hjælpe dig.
    Vi hos bike-shoppen i Viborg kan hjælpe dig hvis du altså ikk bor for langt væk smiley

• #2   3. sep 2013 Hej
    Tak for svaret det var jo en mulighed. Skal der ikke noget specielt værktøj til at nitte den sammen igen ved godt nogle bruger en hammer og noget som modhold på bagsiden. Fik det gjort sådan sidste gang ved en forhandler i byen har efterfølgende fundet ud af at det stykket af ledet man montere inden man nitter var presset for langt ind og derved fik kæden et stift led det sted. Det vil jeg godt undgå denne gang det er jeg jo fri for hvis jeg montere kæden som den er fra fabrikken men det er der jo meget arbejde med

• #3   3. sep 2013 Et nitte værktøj, skiller let kæden ad. Og nitter det nye led til ug!!

• #4   4. sep 2013 Jo det er det eneste rigtige og gøre:)

Kommentér på:
Kædekit

Annonce