1.445 visninger
|
Oprettet:
hjælp med transport af def. motorcykel. {{forumTopicSubject}}
Tror mit baghjulsleje er stået af her til aften på turen hjem fra arbejde.
Den kørte som om jeg var punkteret men der er masser af luft i hjulet.
Men nu står dyret i Tilst og jeg bor i Randers.
Er der mon en venlig sjæl der har en trailer eller en varevogn man mod lidt mønt selv kan låne eller..
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.075
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.075
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 123
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Ind på nærmeste tank og lej en trailer....
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 805
Den stod hvor den skulle og uden skader osv.
Da den kom hjem og op på løfteren kunne jeg se at hjullejet i den ene side nærmest var eksploderet og hang halvt ude af fælgen. Det er siden bag bremseskiven.
Så nu skal der bestilles nye lejer og fælgen skal gøres klar til de nye lejer.
Mange tak for de gode tilbud om hjælp til transporten af min motorcykel. Det er fedt at vi kan hjælpe hinanden når nøden er størst..
hjælp med transport af def. motorcykel.