1.291 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp med transport af def. motorcykel. hjælp med transport af def. motorcykel.

Tror mit baghjulsleje er stået af her til aften på turen hjem fra arbejde.

Den kørte som om jeg var punkteret men der er masser af luft i hjulet.

Men nu står dyret i Tilst og jeg bor i Randers.

Er der mon en venlig sjæl der har en trailer eller en varevogn man mod lidt mønt selv kan låne eller..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med transport af def. motorcykel.
  • #1   3. sep 2013 øvøv, det er rimelig trist... har en trailer, men er desværre fra vejle .. men håber på der en venlig sjæl der er lidt tættere på..

• #2   3. sep 2013 har du ikke bil en har en kammerat der har, så er det ind på en tank og låne en trailer der.. kunne være en ide... jeg er glad for jeg har Falck abodament på min, den skulle jeg ikke efter lade nogen steder, har lige haft brug for det efter en baghjuls punkterering på fyn

• #3   3. sep 2013 Hvis du har mulighed for en bil med træk er der denne www.freetrailer.dk ,

• #4   3. sep 2013 Hvis den står på offentlig grund i tilst natten over, så er problemet væk imorgen smiley
    Ind på nærmeste tank og lej en trailer....

• #5   4. sep 2013 enig med Brian, håber du har fået den fjernet

• #6   4. sep 2013 Fik hentet dyret her til eftermiddag me hjælp fra en af mine venner som kunne låne en varevogn.

Den stod hvor den skulle og uden skader osv.

Da den kom hjem og op på løfteren kunne jeg se at hjullejet i den ene side nærmest var eksploderet og hang halvt ude af fælgen. Det er siden bag bremseskiven.

Så nu skal der bestilles nye lejer og fælgen skal gøres klar til de nye lejer.

Mange tak for de gode tilbud om hjælp til transporten af min motorcykel. Det er fedt at vi kan hjælpe hinanden når nøden er størst.. smiley

Kommentér på:
hjælp med transport af def. motorcykel.

Annonce