2.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

"Byd velkommen" i galleri "Byd velkommen" i galleri

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke kriterier der er når man opretter et galleri hvor man så kan blive budt velkommen eller blive afvist?

Jeg kan se der er stor forskel på hvad der bliver optaget....

Hvem sætter kriteriet op for "for lidt beskrivelse"?

Hvorfor kan man ikke bare byde en mc velkommen uden at det kræver en lang historie?

Det er jo ikke altid lige til at vide hvad man skal skrive, andet end man er glad for mc'en...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eletriker to disconnect washing machine and install plug 1.090 kr.
  • Vandafløb (E:36-10) på Bosch vaskemaskine (WAT2869ISN/54) 1.010 kr.
  • Bolten på garageporten skal genmonteres 4.000 kr.
  • Fjerne æbler som ligger på græsset og fjerne ukrudt på terrassen 1.100 kr.
  • Montering af frontlåge på opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hæk mm 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Byd velkommen" i galleri
  • #1   8. sep 2013 Er også ligeglad med beskrivelse, bare der er nogle gode billeder.:-)

• #2   8. sep 2013 Det her er jo lagt op til brugerne. Dvs at deres kriterier er gældende!

Selv har jeg det sådan at mærker jeg en ægte interesse(det er sgu også subjektivt), så stemmer jeg ind!

Andre accepterer ikke knoldhopper, andre igen accepterer ikke banejern, og sådan kan man blive ved....

• #3   8. sep 2013 ja ..vi vil have noget fotos...
    smiley :)

mvh

• #5   8. sep 2013 For F..... Busa

Vi ve jo hvilke billeder du vil have!

• #6   8. sep 2013 Jeg stemmer sgu alle ind, undtagen "direkte til salg" cykler...

• #7   8. sep 2013 Mine "krav" (uanset om du har tissemand eller -kone) er masser af billeder. Og gode billeder! Ikke bare lige 5 stk fra p-pladsen. God solid tekst om netop DIN cykel. Dvs copy/paste er fint, hvis det bliver suppleret af ting fra netop din cykel, såsom dækmærke og -størrelse..
    Nåå ja og hvis den er til salg, bliver den afvist med det samme. Hvis man vil sælge sin kværn, så fis hen på DBA, 123mc osv

• #8   8. sep 2013 knud.. det var også dem jeg hentydet til.. smiley smiley

• #9   8. sep 2013 OK - nu har jeg ikke været hér så længe - men synes bare det har været svært at få billederne accepteret....

og så tænkte jeg om der måske var en bestemt type eller stil der er mere accepteret and andre....

• #10   8. sep 2013 ca 5 fornuftige billeder og en ordentlig tekst... ikke "bare" 250 ccm om motoren

• #11   8. sep 2013 Helle..

Nøj... det er meget svært for mig ikke at skulle svare dig på det..

men gør det ikke.

smiley :)

mvh

• #12   8. sep 2013 smiley

• #15   8. sep 2013 Helle, du har 5 crap billeder og en mega skod tekst eller mangel på samme.. Burde ikke være stemt ind...

• #16   8. sep 2013 Enig jabbekot skulle lige til at skrive det samme.
    .som en også skriver hvorfor oprette den hvis man alligevel ikke gider.
    Syntes det er fint der er nogle krav og standarte ellers blive det for useriøst!
    Stram op!

• #17   9. sep 2013 Tak for indlæg - jabbekot og kim m - "crap billeder", "mega skod tekst" og "hvorfor oprette den hvis man alligevel ikke gider"....

Har lige kigget på jeres mc'er..... og det er jo heller ikke lige som om de bugner af info....

Billederne synes jeg selv er gode.... og det er jo så heldigvis også subjektivt....

Hvis der skulle strammes op nogen steder, kan man jo starte med at stramme op omkring stavefejl....

• #18   9. sep 2013 Helle, helt enig vedr stavefejl..

Men når du i de fleste af dine kategorier, nøjes med "ja" og "nej", så får det mig til at tænke, at du er useriøs.

Og jeg ved ikke, om min min profil ligefrem BUGNER af info, men jeg har vel omkring 4 gange mere info, end du har.. Og ikke én eneste kategori med "ja" eller "nej"..

Og nej, det er ikke nødvendigvis subjektivt, om et billede er "godt".., Kvaliteten, lyset og vinklerne på dine billeder holder ikke..
    Dét, der kan være subjektivt er, om motivet er "godt".. Altså smag..

• #19   9. sep 2013 Tja - det kan måske virke som om jeg er useriøs..... Det er jeg så ikke.... Jeg er meget seriøs omkring de mc'er....
    Jeg ved ikke lige så meget om det hele endnu.... Er helt klart novice... men jeg har da tænkt mig at lære.... og tilføje noget mere når jeg ved mere....

Stadig kan jeg godt lide de billeder jeg har lagt op.... ((jeg er ikke fotograf....))

Dét jeg synes er det primære i dét her er, at jeg har glæden ved at have de mc'er og rode med dem så de bliver som jeg vil have dem...... og det er nok dét jeg bare gerne vil dele hér.....

Så jeg synes egentlig det er snobberi når man afviser.....

• #20   9. sep 2013 Jeg sætter en softice på at du kun er kommet ind, fordi du ser sød ud på din avatar smiley havde du heddet Steffen og brugt et Honda logo. Havde du kæmpet en ulige kamp mod nejhattene smiley

Vil dog give nogle af nejerne ret i, at det ikke havde taget mange minutter på google at skaffe lidt grund info om dine mcer..

Jeg synes dine billeder er fine smiley

Velkommen til dig.
    Mvh Brian smiley

• #21   9. sep 2013 Ja ok Brian S - dét siger jo så netop noget om seriøsiteten hér!!!!

Totalt useriøst at stemme ind pga andet end topic!

• #22   9. sep 2013 Forøvrigt havde jeg googlet - og lagt noget txt op.....

Dét var der så også nogen der ikke brød sig om smiley

((og dét gider jeg egentlig heller ikke.... vil hellere skrive noget selv...))

• #23   9. sep 2013 Gode billeder og en personlig tekst, gerne noget med historikken af motorcyklen - tidspunkt for køb, hvad du regner med at bruge den til, hvilke erfaringer du har osv

dét er god info smiley

billederne tager jeg gerne, bare sig til smiley

• #24   9. sep 2013 Helle, jeg synes i øvrigt, at billederne på din GN250 er super gode!! Og i øvrigt har du fået en flot cykel ud af en ellers kedelig maskine smiley
    Og nu mente jeg ikke, at DU var useriøs, men at man hurtigt kan tolke det, som useriøst, når folk ikke gider bruge en time på at fixe deres profil..
    Hav nu en god sensommer smiley

• #25   9. sep 2013 Helle

Jeg har kigget lidt på din profil, og jeg synes altså den er tynd.

Jeg har hverken stemt for eller imod, men jeg er temmelig sikker på at du kun er stemt ind pga. dit køn.

• #26   9. sep 2013 Knud, du har (desværre) helt ret i, at det er for let for en kvinde at blive optaget, kontra en mand.. Pat-etisk, tror jeg svaret er...

• #27   9. sep 2013 Tja - eller husaristisk

• #28   9. sep 2013 så blev det lige vendt (lidt) til.. at bla at handle om alle os ordblinde stave spasser

i stedet for det at komme ind på mcg med rigtig info og foto.. smiley :)

mvh

ps.. man pys med dat, det skel nak gar alligevel aldtsamaen ..

• #29   9. sep 2013 Busa, det vigtigste er nu stadig et sæt store bløde...

• #30   9. sep 2013 ja.. og det kan jeg da stave til... smiley smiley

• #31   9. sep 2013 Nå ja - det bedste forsvar er jo et angreb smiley

Godt ord igen.....

• #32   9. sep 2013 Jeg fornemmer et vist angreb, i hvert indlæg du laver Helle... Skal det opfattes som et forsvar ? Og i givet fald, mod hvad ?? smiley

• #33   9. sep 2013 Øh nej - jeg har jo lige skrevet "godt ord igen...."

• #34   9. sep 2013 Kriterierne , for at vende tilbage til emnet smiley er 5 billeder ( er billederne gode kommer maskinen oftest ind trods en kedelig beskrivelse )

de fleste kan sakse lidt ud fra bikez.dk om maskinen og så skrive en linie eller to
    men da det er et galleri er billederne det vigtigste (for mig ihvertfald).

• #35   11. sep 2013 Et kriterie er også at du stadig ejer den mc du vil have ind

• #36   12. sep 2013 For mig virker det meget fesent at du bare har skrevet "ja" til Tuning og styling, ok det da fint, men hvad er der tunet og hvilken styling har din bike ? det er bla. sådan ting der ikke bare bør men skal uddybes når du kan svarre ja til det.
    Dine billeder er sådan set ok, men hvorfor nøjes med 5 ? fyld da op med alt hvad du kan.

Ja der er desværre nogle af tøserne her på MCG der spiller på at de er hunkøn, til det kan jeg kun sige at de er gået forkert, det er Baboom de skulle ha valgt at skeje ud på. Vil så lige sige at det også er stoderene der er nogle fjolser at de hopper lige i blajen med stiv diller når bare der er en snert af østrogen.

• #37   12. sep 2013 Martin:

Jeg er nok nødt til at sige her, at det ikke er "tøserne" der snyder, når de kommer ind - det er alle de narrøve der bare stemmer dem ind!

• #38   12. sep 2013 Knud: ja det har du ret i, men tøser der skaber sig på den kvindelige bekostning for at få mænds opmærksomhed er jeg ved at kaste op over, hvis det er det eneste de har at klare sig med i livet, ja så stakkels dem når de bliver gamle og grå.

• #39   12. sep 2013 Hvis tøserne vil stemmes ind, med kun et dårligt billede af geden, så skal de bare have et godt billede af sig selv som avatar, med store øjne og trutmund. Så skal alle der tænker med p***** nok stemme dem ind.

Sådan har det vist altid været.

Jeg kan ikke se TS's problem. Et udmærket kamera er efterhånden hvermands-eje, selv mobilos kan tage fine billeder under rette belysning (solskinsvejr). Og 5 billeder tager ikke lang tid at tage.

Og bruger man lige 1 time af sin kostbare tid på at lave noget tekst (man ved da forhåbentlig en ting eller to om den ged man har købt??) og lægge den ind i de respektive bokse, så burde det ikke være svært at få sin ged stemt ind.

De to gange jeg har oprettet en MC, har der ikke været disse problemer. Man skal blot være villig til at bruge lidt tid på at fedte lidt med billeder og tekst.

• #40   12. sep 2013 Jeg kan godt se mine beskrivelser er tynde..... men ved stadig ikke så meget om det....

Jeg tænker også - der er et kriterium på 5 billeder - så dét burde være nok..... og jeg har ikke lagt billeder op jeg ikke selv synes er fede....

Det er jo et galleri - så for mig betyder dét, at det er illustrationerne der er de vigtigste - for mig i hvert fald.....

Dem jeg har kigget på og stemt ind har da udelukkende været fordi jeg kan lide den mc jeg ser....

Men ok - man kan jo altid stemme ud, være bedrevidende og nærmest håne at den der har lagt billeder op ikke ved så meget om det hele teknisk, elektronisk m.m..

At I fyre stemmer ind fordi det er en kvinde der har lagt op, må virkelig stå for jeres egen testosetrone tankegang!!!!!!!! ((jeg vælger at hoppe over de kommentarer!!!))

• #41   12. sep 2013 Og til Johnny (Rødovre) - jeg har lige set i brugerbetingelserne at:::::

"Det oprettede skal være en MC.
    Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier")
    Opret kun én profil til MC-en - har du flere billeder, du vil vise frem er du velkommen til i stedet at lave et fotoalbum.
    Du skal have rettighed til at bruge billeder, du uploader.
    Opret ikke MC-en som salgsannonce/reklame for firmaer - her kan du i stedet oprette en annonce i markedet."

Så jeg tror det er ok at den mc har været min....

• #42   13. sep 2013 Jeg stemmer alle ind ! Begrundelse det er en motorcykel.

• #43   25. sep 2013 Ved hunkøn er kravene rigtigt små??? Jeg har prøvet to gange, med mindst fem billeder, men åbenbart ikke med nok tekniske beskrivelser, for jeg er blevet afvist begge gange. Jeg skal jo for fa'en sidde med den der lille bog i hånden og skrive ind, fordi jeg ikke aner hvad der er hvad på sådan en Honda-ting, og når den lille bog så er på tysk og fransk, fordi cyklen startede sit landevejsliv dernede i det tyske så skal jeg også lige have fat i ordbogen eller google translate, så det har lange udsigter for mig. Men jeg prøver da igen, hvis en gang jeg får en uges ferie!

• #44   25. sep 2013 Elin, herinde er vi MANGE hjælpsomme, så man kan jo oprette en tråd ALA:

Jeg har købt en Honda Bol-hopihavet færge et eller andet smiley
    jeg har ikke en pind forstand på det, men elsker min maskine. kan nogen linke til modeloplysninger, så jeg kan oprette den?

på forhånd tak.

SÅ er jeg helt sikker på at der er masser af folk, der vil hjælpe!
    husk en god og sigende topic overskrift.
    feks.
    HJÆLP til model info Honda ..........

smiley

• #45   25. sep 2013 Elin. Oftest kan man finde info om sin motorcykel ved at søge på model navn og årstal. I midt tilfælde foreksempel "2009 Kawasaki KLX250"

Så kan du often finde en side med "stats" eller "specs" og så bare kopiere det der står. Nogen gange kan man også finde informationen på wikipedia.

• #46   25. sep 2013 Ja - ok - men hvorfor så overhovedet skrive noget, hvis det bare er "copy-paste"?? (som nogen heller ikke gider se på... smiley )

• #47   25. sep 2013 Synes også lidt det er noget fis med alle de standard specs.
    Hvis nu galleriet blev opdateret lidt, kunne man lave noget ala det de fleste salgssider har, som f.eks. 123mc.
    Der er en database med oplysninger på de fleste modeller, som automatisk kommer frem når man vælger mærke, model og årgang.

Det ville også give mere korrekte oplysninger.

• #48   25. sep 2013 Hell Banger: Det er vel så at man nemt kan få noget information om den cykel man kigger på, uden at skulle ind og google det?

Jeg forstår personligt ikke hvorfor det er så svært for nogen at skrive mere end en linje. Hvis man opretter sin cykel på McG så er det vel fordi man gerne vil fortælle om sin MC og vise den frem?

• #49   25. sep 2013 Motorcykel galleri..
    hvorfor oprette den, hvis det ikke er for at fremvise, osv.
    der står vel intet sted, at man SKAL have den oprettet.
    det hedder jo ikke motorcykel forum? eller motorcykel diskussionsklub?
    Dette er et motorcykel galleri,, galleri betyder fokus på billeder. derved er forummet vel en mindre del??????????

måske lidt ironi i ovenstående smiley

Kommentér på:
"Byd velkommen" i galleri

Annonce