1.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Suspekt varevogn i Kbh K Suspekt varevogn i Kbh K

Hej MCG
Her til aften stoppede en grå varevogn, af mærket VW Transporter med gule plader, ud for min lejlighed. Jeg kan se min egen og overboens mc der holder på gaden ud for mit vindue.
Manden i bilen steg ud og gik meget interesseret frem og tilbage foran mc'erne. Jeg gik ud i vores fælles opgang for at løbe ud og spørge hvad han ville. Først ville jeg tage nummerpladen, men det automatiske lys i gangen tænder uden at jeg tænker over det. Han kører med høj fart inden jeg når ud til ham.
Signalement af manden: 190 cm, skaldet, tatovering på højre overarm, bar en sort polo-shirt.

Ha' lige øjnene åbne, han lignede ikke en med for fede intentioner.

God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suspekt varevogn i Kbh K
  • #1   11. sep 2013 Har der ikke været noget med et andet mc tyveri eller forsøg på . . . For nyligt, hvor en mørk transporter også er blevet spottet.

Ring til padderne og fortæl din historie, så de kan være opmærksomme på skiderikken.

• #2   11. sep 2013 Min kammerat bor på Vesterbro, og har lige to nætter i træk haft besøg af to invandrer som har stået og pillet på hans GSXF.. så nu er den rykket.. det var naboen der fortalte det.. så han har lige bestilt GPS tracker til den (: og det samme gør jeg til den første.. skal satme ikke risikere den bliver snuppet

• #3   11. sep 2013 Det bare fuld fart ud opgangen og så skal han have med et bat.
    Men han er sgu da også for dum at parkere åbenlyst og så vade frem og tilbage, men det viser jo bare hvor lille risikoen åbenbart er.

• #4   11. sep 2013 Varevognen kunne jo også være varm.

• #5   11. sep 2013 Nåede ham i hvert fald ikke, desværre. Politiet kan ikke gøre noget ved det, men har noteret oplysninger og signalementerne.. De kører konstant rundt hvor jeg bor så de vil ikke indsætte ekstra vogne til dette..

• #6   12. sep 2013 KUNNE jo også være, at personen slet ikke var der for at stjæle noget.. Paranoia kan frembringe mange mulige scenarier i ens hoved..

• #7   12. sep 2013 Kunne også være, at der sad 3 xtra mand i bilen med rygmærker og bat smiley

• #8   12. sep 2013 Altså, jeg standser nærmest hver morgen og drikker kaffe på vej til arbejde. Mindste 3 gange om ugen kommer der folk som kigger og snakker. De er smaddernysgerrige om mange af dem går med lysten til at prøve, men tør eller må ikke - hm....måske er de bare suspekte

• #9   12. sep 2013 Da vi havde besøg af litauer hjemme hos os, som heldigvis ikke stjal noget. Holdte de også i indkørslen og lyste på biler og mc'er med lommelygter, de fik så andre planer da jeg kom ud med bat.
    Da vi bagefter kontaktede politiet informerede de om at det var helt normalt de kørte helt op i ens indkørsel, da de jo ikke havde gjort noget kriminelt endnu. Så højst sandsynligt det samme.

• #10   12. sep 2013 de skal faktisk stå med motorcyklen i varevognen, kigge ondt på dig og sige "Ja, vi stjæler din motorcykel" før det tæller som tyveriforsøg...

ellers er det bare nogle ulykkelige typer der ikke kan finde vej og lyser på motorcyklerne med lommelygterne for at beundre dem. smiley
    måske de bare vil prøve en tur fordi de overvejer at købe en af samme type? smiley

• #11   12. sep 2013 Holmeren - en GPS forhindrer ikke at en MC bliver stjålet.
    Den betyder at den måske bliver fundet.

• #13   12. sep 2013 FR : Intet forhindre en MC i at blive stjålet.. derfor er GPS nok det bedste, så du rent faktisk har en mulighed for at finde den igen..

• #14   12. sep 2013 Jeg synes sgu I skal slappe bare en smule af. En styrlås og så en hylende skivelås, så er man da kommet ret langt. Det er de færreste bortset fra ejeren, der har nerver til at blive stående ved siden af en vrælende mc.

Jeg har mere end en gang ladet min således låste VFR stå, selv i sydeuropæiske havne som Nice, Marseilles og Napoli!

• #15   12. sep 2013 Knud : Ja men satme ikke på Vesterbro i KBH smiley

• #16   12. sep 2013 Det gør jeg meget tit. Min søn bor i Nordlædervest - der har han ret problemfrit både sin VTR og sin NTV stående på gaden om aftenen. Største problem og største regulære frygt er at de til tider bliver væltet af en parkerende bil!

• #17   12. sep 2013 Hans kæreste har større problemer med at have sin scooter i fred:-)

• #18   12. sep 2013 Holmeren, det er da helt rigtigt, min pointe er blot at en GPS erstatter ikke tiltag som låse,. alarmer mm. GPS er et supplement.
    Jeg har selv haft en Scorpio med en bevægelses/radar sensor der skreg som en sindsyg og, som Knud skriver , så kræver det meget is i maven - eller dumhed - at fumle videre efter at hele nabolaget er vækket.

Kommentér på:
Suspekt varevogn i Kbh K

Annonce