{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

sænkning {{forumTopicSubject}}

Hey derude . Er der en der ved hvordan man sænker en Mc med 2 fjedre . Jeg mener jeg kan jo sagtens sætte 2 kortere på, men så går skærmen vel på bagdækket når man ryger på ryggen af den . Kan man få kortere og samtidig hårdere og hvordan regner man sig frem til den korrekte sammenhæng af hårdhed og hvor lav den der


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sænkning
  • #1   12. sep 2013 Man kan få sådan nogen progressive shocks, de er lidt hårdere.

  • #2   12. sep 2013 Alt efter hva det er til er der flere muligheder. Til min chopper skilte jeg de originale ad og lavede stempelstangen kortere. Så fjederne var mere spændte... Hvis du forstår

  • #3   13. sep 2013 ja ... du kan afkorte stempelstangen .. eller dvs, at du kan lave dæmperen om inden i, hvis det er en dæmper af okay kvalitet som kan tages fra hinanden i forbindelse med renovering ... MEN, du skal så også kunne regulere fjeder frsåændningen så du aftager de mm forspændning som du afkorter med .. Du kan sende mig et billede af dine dæmpere, så kan jeg fortælle dig om hvad muligheder du har ...

    Det er lidt med forskel, men der er flere dæmpere af bedre kvalitet som kan reguleres inden i .. Men ofte ender det med at det bedst kan betale sig at købe nogen som passer i længden ... MEN , før du gør noget, så få beregnet hvad dine fjedre skal være af kg,, for at få noget som ikke gør din cykel elendig at køre på ... det er jo ikke fedt !1

    smil

    morten


  • #4   13. sep 2013 Prøv engang at spekuler lidt over konsekvenserne af at afkorte en dæmper...... Mindre vandring, siger det noget ?

    Den bedste mulighed er at få flyttet de beslag dæmperne sidder i, men sørg lige for at der stadig er plads til at baghjulet kan bruge sin fulde vandring uden at skrabe på nogle steder, der er jo nok en ide med at det kan vandre det som det kan smiley


  • #5   13. sep 2013 Ikke nødvendigvis, at vandringen er som den er... den er lavet til og kunne bruges til så mange som mulig, og ikke nødvendigvis ens egne krav...

Kommentér på:
sænkning

Annonce