Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Interphone Tribe
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   15. sep 2013 http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Teknik/165568-mc_intercom__bike_2_bike__samtale___

Opsummering & kort: Skod!

Hvis du kører sammen med nogle faste gutter, så sørg for at I vælger samme fabrikat/type, således at I kan tale sammen BT-vice - uagtet om du vælger Sena, Cardo, Interphone eller SRC! At smide Intercom ud via Tribe er og bliver en dårlig oplevelse!

• #3   15. sep 2013 tribe kender jeg ikke, men har et sæt IF5XT og mage til PIS skal man lede længe efter. En gang har de været retur til producenten, de holder simpekthen strøm en times tid efter en uges, 10 dages brug.

Og nu kan den ene sipelthen ikke mere. Den laver en helvedes skratten i venstre øre og slukker man så, kan den sgu ikke tændes igen!!!

• #4   15. sep 2013 De ryger til rep en gang til, og derefter kommer leverandøren sgu til at bytte dem, hvis ikke sagerne løses!

• #5   15. sep 2013 Jeg har selv en funktionel F4, mens min far har kørt med en gammel og træt version som dårligt holder strøm. Han har også et sæt Interkom (??) så han kan tale med mor (på bagsædet). Men vi har når vi kører i flok haft problem med rækkeviden og tænkte derfor Tribe kunne være en løsning?? Men ken læse i den gamle tråd at vi nok bare skal invistere i 3 fx5 og så kan min søn "arve" den F4 når han forhåbentligt snart kommer bagpå smiley

• #6   16. sep 2013 Du bør i hvert fald ikke investere i noget som helst FX5 inden batterileetiden er voldsomt afklaret!

• #7   16. sep 2013 ....jeg købte mmine FX5 på baggrund af netop den tråd.

• #9   16. sep 2013 Knud jeg tror også bare du har været voldsom uheldig. Min far har to stk. Interphone F5XT, mens jeg selv har en. Jeg bruger min hver gang jeg er ude med post og den holder uden problemer strøm til langt mere end en postrute (ca. 6 timer). Jeg er i hvert fald yderst tilfreds med min og håber at du får byttet din til en funktionel en.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   16. sep 2013 @Knud: Der er intet at afklare ift. F5! Du har fået nogle med dårlige batterier - og sådan er det bare! Få dem byttet og du blir' glad igen....

• Andrzej S
    Andrzej S Tilmeldt:
    apr 2009

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 164
    #11   16. sep 2013 Hej Knud. Du er bare uheldig tror jeg. Jeg har F4 og en der er ældre. Begge holder strøm fantastisk længe og virker perfekt. Dog har jeg erfaret at det gamle model giver højere lyd end F4. Selv om F4 kører på originale højttalere. Støjdæmpningen er ubeskrivelig god. Det lyder som om jeg sad på en sofa ved siden af personen jeg taler med rapporteres det. Madamen er en kritisk person så jeg hade ingen grund til at tvivle på hvad hun siger men aligevel lånte jeg anlægget til min kamerad og ringede ham op. Det er altså rigtig. Det lod som om han sad på sofaen ved siden af mig.

• #12   16. sep 2013 der er jo ogsaa systemet

CARDO SCALA RIDER G9

og det syntes jeg virker.
    og jeg har set priser paa Ca. 3500 for et set med to

• #13   16. sep 2013 Det fylder mig da med trøst - jeg har godt nok fået nye batterier og Softwareopdatering en gang udeen at det hjalp, så somsgat prøver jeg en gang til.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#14   16. sep 2013 @Knud: Har du fået skiftet batterier i selve enheden/enhederne? Eller har du fået nogle nye? Årsagen til mit spørgsmål er, at en åbning af enheden nok ikke er det bedste træk (utætheder) ift. regnvejr mv. Jeg kører mest med min gamle F3'er som faktisk "druknede" på vej hjem fra Italien tidligere i år. Tog chancen og åbnede skidtet, fik den tørret ud og tjekkede tilstand på batteri og elektronik. Det hele så fint ud, men det hele fik en omgang solid omgang elektronik-spray (just in case), hvorefter jeg forseglede det med et fint siliconelag rundt i kanterne. Den har kørt uden problemer siden...men at åbne sådan en fætter er altså noget jeg vil anbefale - så hellere en ny, tak!

• #15   16. sep 2013 Jeg tror, at FA fik skiftet batterier og opdateret i selve enheden.

Kommentér på:
Interphone Tribe

Annonce