{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.012 visninger | Oprettet:

hjælp / køb af afmeldt mc / hvad gør jeg ??? {{forumTopicSubject}}

hejsa, håber der er et par experter der lige kan hjælpe mig her

jeg skal købe en afmeldt mc, ejeren er død og et andet familie-medlem har registrerings-attesten med afdødes navn på/ men aldså ingen nummerplade / forsikring o.s.v da den har stået stille i et par år, mc er fra 88 og er tysk import, den har kørt indregisteret i dk, så der er betalt afgift en gang

så hvad gør jeg for at køre lovligt hjem på den

1. skal jeg få fat i en prøveplade, sætte den på og køre hjem og til syn (hvor får jeg fat i den ???) og hvad med forsikring ???

2. skal jeg først omregistrer inden jeg kan kører til syn og hvordan gør jeg det når afdøde ikke lige er til stede med nem-id, og vi så selv kunne klare det over motorkontoret/skat på nettet ???

3. familijen er interesseret i at komme af med den hurtigst mulig, så hvad gør jeg lige her, for at køre lovligt hjem på den, m.h.t forsikring, skal den så ikke være omregistreret/synet først ???

((jeg har ikke lige nogen transport mulighed, har godt nok træk på bilen, men ingen trailer eller ting/ide om at fastspænde den, ville være lidt ked af den muligtvis væltede på vejen hjem)) ????

så jeg håber virkelig at i kan hjælpe/rådgive mig om hvad der er lettest at gøre, på forhånd tak !!!!

Kommentarer på:  hjælp / køb af afmeldt mc / hvad gør jeg ???
Kommentér på:
hjælp / køb af afmeldt mc / hvad gør jeg ???

x