1.788 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.792
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Ja det bliver sørme sjovt at køre MC fremover..
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.059
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.046
Det skal jeg gerne modbevise med en klat olie i en lille testkurve for boschs regning
Nu bliver det slået op som noget helt nyt, men det er da ikke denne sæson man har introduceret det i motoGP.
ikke desto mindre glæder jeg mig til at prøve systemet af når det kommer på mange gadecykler og er lidt mere gennemprøvet
Jovist, fremtidens pendler-trafik er førerløs.
Men vi kommer til at dyrke køreteknik så længe vi vil
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
Som elektriker siger jeg altid: stol ALDRIG på elektronik, det svigter dig når du mindst venter det
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 809
Alt det sjove går jo af hvis der kommer ALT for meget sikkerhed
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 382 Svar: 5.531
for alle os der ikke smider maskinen ned i sving og hævder at det er den eneste fornøjelse ved et 2 hjulet køretøj er det vel fint nok at have
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.818
Men man er åbenbart ikke en rigtig motorcyklist, hvis ikke man styrter hvis man laver en fejl...
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 162
Folk opnår en falsk oplevelse af sikkerhed og måske svigter systemet, netop som man tager en skarp, våd kurve, hvor der står et vejtræ midt i svinget.
Når vinteren nærmer sig og det begynder at blive glat, slukker jeg for alt sikkerhed i bilen (ABS, ESC og antispin) og kører en tur på en forladt parkeringsplads. Så kan jeg lige lære hvordan bilen opfører sig, når den går i skrid, uden noget sikkerhedsnet.
Systemerne har aldrig svigtet mig, men jeg stoler aldrig 100% på dem.
Jeg skal ikke have en MC med MSC, jeg kan strække mig så langt som ABS men der stopper galskaben altså også for mig. Jeg kører så også stadig med karburatorer, så jeg er nok bare gammeldags.
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 168
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.818
Og fatter simpelthen ikke det skulle ændre oplevelsen ved at køre MC, at der er et system der lige hjælper en hvis der opstår noget uforudset.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
hvorfor begynder i blære røve ikke og køre med olie på jeres bremser så får i et rigtigt rush
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
så så længe mcen kan lægges ned er det vel fint du kan bare presse den mere
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 759
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
At køre en covette uden nogen former for esp og ja det sjov den smider røven men skal det gå stærkt er det langt federe i en rs4 der bare hænger fast i astfalden den blir jo ikke kedeligere og køre i fordi den hænger fast tvært imod men klart vil man gerne lege Brian og lave hjulspind foran tanken så er det jo ikke sagen med det
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.333
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
det der tit sker er vel at vi ikke mærker hvis den skrider før det for sent og når vi opdager det gir man enten for meget gas eller panik bremser og så ligger man der,. mon ikke det er det den reder,
kan sagtens forstå at man kan være bange for ens mc ligepludslig ikke vil andet end og køre lige ud men det er slet ikke det der er tale om syntes sku det lyder smart ,
men er også stor fan af al ny teknologi der er i biler nu til dags og kan noget af det overføres til 2 hjul så tænk hvor fedt man kan køre uden fare for dummies
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.059
michael L
nu vil man jo stadigvæk kunne vælte og komme alvorlig tilskade hvis man laver noget dumt , det kan teknologien jo ikke forhindre
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
det er det lort der ligger omkring
klart køre man med hovedet i røven skal det nok gå galt det klart og også fortjent;)
jeg er særlig glad for teknoligien efter min Audi a6 rettet ind efter en monster aqua planing på motorvejen gled sidelens men wupti wupti så var jeg tilbage på ret køl og der ud af igen,. hade det været i min US bil så var den smadret da den aldrig var blevet rettet ind andet end i autoværn;)
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.333
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
Men der er jo kun to hjul så der vil være et punkt hvor den ikke vil kunne rejse sig
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 162
I sidste ende handler det om, at vide hvor ens køretøjs grænser ligger. Nogen vil presse grænserne og er det elektroniske grænser, så går det rigtigt galt når man overskrider dem.
Jeg synes det er et fint tilvalg, men problemet med den slags teknologi er, at man hurtigt påtvinger alle dem, du kan i dag ikke købe en ny bil, uden den er monteret med ABS og ESC.
Hvis det bliver sådan med motorcykler, tvinger det mange til at købe ældre maskiner.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
ESP på mellemklasse biler er elendigt, og jeg slår det altid fra i vådt føre og snevejr, det tillader ikke det mindste overstyring, og hvis man forsøger at komme igennem et sving med overstyring, så resulterer det i understyring og man er lige ved at køre galt.. lort med lort på..
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.818
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 162
Snart går sikkerheden langt længere end ABS og Traction-control