{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

At køre med hoved under armen. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt jeg ikke skal skære alle over en kam men for helved hvor er jeg ved at være træt af motorcykelister der tror de må køre som de vil "fordi de lige kan være der" for noget tid siden her i Randers, der holder jeg og venter på at komme ind i en rundkørsel. Jeg har godt set gutten bagved på en cafe racer. Men da jeg sætter igang for at køre ind i rundkørslen der bliver jeg overhalet indenom på cykelstien af motorcykelisten, jeg er mildest talt ved at dreje en vase i bukserne for hvis jeg ikke bare havde været lidt opmærksom så havde jeg kørt ham ned da jeg drejede.

Og ved godt folk i bil også kører af helvedes til. Men hvorfor udsætte sig selv for unødvendig fare på sin MC ved at køre sådan det begriber jeg ikke. Man er jo udsat nok i forvejen på sådan en maskine.

P.S håber ikke det var dig jeg var ved at køre ned.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At køre med hoved under armen.
  • #1   29. sep 2013 Det oplever jeg tit, måske ikke lige i en rundkørsel men alle andre steder. Kørte på Helsingør motorvejen i onsdags i kø og der blev kørt meget tæt mellem bilerne og ikke altid lige kontrolleret, da jeg skulle til at dreje af motorvejen blev jeg forbipasseret højre om lige da jeg skulle til at dreje på trods af blink og orientering, han var heldig jeg kiggede en ekstra gang :-).. fatter ikke folk tør.

  • #2   29. sep 2013 Jeg tror jeg har fået rigtig mange bilister til nær at dreje en vase i bukserne (fedt udtryk! smiley )
    Der skal nok være en 100 stykker der har oplevet eet som om jeg var "utroligt heldig" at jeg ikke kom "alvorligt til skade".
    Det er nok mere eller mindre altid de samme der mener det er alt for farligt, som der aldrig "kunne drømme om" at gøre det smiley

    Men det med at lave keramisk kunst i underhylerne er der vist ikke nogen raske mennesker der kan sige de ikke ville gøre.
    Jeg fik selv et kæmpe chok engang jeg hørte musik i bil forbi Kgs Nytorv i myldretiden.

    Først da harleyen er lige mellem mig og bilen i højre spor (som holder stille og venter på rødt som nummer 4 fra krydset) gasser han op fra tomgang. Er du gal et chok jeg fik, og i situationen tror jeg da også jeg ville have kaldt ham både sindssyg og hjernedød smiley :)

    Det er noget lort når man forskrækker sådan en bilfuld gangstertyper der så lige pludselig helt vildt gerne vil slås smiley

    Så, over og ud herfra for Idag


  • #4   29. sep 2013 Godt ske man har det fulde ansvar når man laver vognbaneskift, men der er sgu da ingen grund til at tro at folk ved det og overholder det, eller for den sag skyld orientere sig.
    Jeg køre altid som om alle andre er idioter som har et dødsønske og gerne vil trække mig med i faldet.


  • #5   29. sep 2013 lanesplitter da også selv, hvorfor skal alle sidde fast bare fordi dem i de store kedelige klodser gør det?, det er stort set kun danmark der har denne tankegang at det er livsfarligt, i mange lande er det lovligt, og loven er åndsvag, ligsom så mange andre love som hundeloven, og derfor skal den sq ikke overholdes //-HOOLIGAN.... (... smiley ..). I denne situation ville jeg nok have holdt tilbage, men ved køkørsel griner jeg hver gang jeg ser indespæret billister dytte, række fuck eller andre børnehaveagtige metoder som skyldes ren misundelse.

  • #6   29. sep 2013 At "overhale" indenom, på cykelstien er sgu da ikke lanesplitting........


  • #7   29. sep 2013 Man griner vel kun til den dag politiet tager en midti gerningen? Jeg kan godt set det er meget fristende at overhale bilerne div. Steder fordi man lige kan være der når der er kø. Men man ved jo selv det er en ubehagelig situation for ham der sidder i bilen..

    Der var ikke kø som sådan da jeg kørte ind i rundkørslen. Han kunne åbenbart ikke vente på mig. Jeg ser ham hver morgen på hans MC på vej på arbejde. O jeg syntes stadigvæk han er en lige stor idiot. Har taget hans nummerplade så jeg har den i tilfælde af der skulle ske noget.


  • #8   29. sep 2013 Jeg har absolut intet imod motorcyklister kører mellem bilerne... Når der er plads til det, jeg trækker altid til siden for at 'hjælpe' :-)! Gør det da også selv.. men at køre i nødsporet og fortsætte uden at have øjne i hovedet ved en afkørsel er bare for dumt, og ja selvfølgelig orienterer jeg mig smiley

  • #9   29. sep 2013 problemet (eller rettere det gode) er politiet ofte ikke gør noget dennis h. Har hørt om masser der får advarsler eller der ikke sker noget, tror aldrig jeg har hørt om en der har fået en bøde.

    En anden ting er at politiet aldrig sidder i standard morgen kø, da det logisk nok ville være dumt, da de så sidder fast, derfor er der ikke politi de kendte steder hvor der er morgen trafik smiley

    Men nej self ikke okay at overhale via cykelsti, men lanesplitting... helt ok imo. Bare forbudslandet aka. Danmark der er bagud som altid.


  • #10   29. sep 2013 Han blev vel traet af at holde bagved dig, naar du nu blev holdene og ventede paa den der bil fra Roskilde

Kommentér på:
At køre med hoved under armen.

Annonce