{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.073 visninger | Oprettet:

Kristian B
Kristian B
Tilmeldt:
25. mar 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

HJÆLP TIL EFTERLYSNING! MOTORCYKEL STJÅLET! {{forumTopicSubject}}

Hej MG.

Jeg har fået min motorcykel stjålet natten til idag, søndag d. 6. oktober. Det er en Honda CBR600 F3, registreringsnummer AA75901 - stelnummer HMPC252109161. Den er stjålet fra Henning Smiths Vej i Aalborg, hvor den stod låst. Tændingslåsen er brudt op/ødelagt, da der ligger stumper tilbage på pladsen hvor den stod.

Vil MEGET MEGET gerne have den tilbage, så jeg håber der er nogle der vil holde øjne og ører åbne - Al information I tror der kan hjælpe modtages gerne.

kendetegn:
Den har slidmærker på højre side efter den har været lagt ned. Den røde stribe på højre kåbedel er mørkere, da det ikke er den originale stafering. Samtidig mangler den styrenden på højre håndtag.
Den har sorte fælge med polerede kanter.

På forhånd tak,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL EFTERLYSNING! MOTORCYKEL STJÅLET!
  • #1   6. okt 2013 Sådan noget tyvepak smiley
    Håber da at den kommer tilbage til dig igen i lige så god stand som da den blev rappet men det er nu nok for meget forlangt detsvære


  • #2   6. okt 2013 forpulet tyve svin..


    .........................

    har lagt din efterlysning ind her...

    http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/202228-saa_den_gal_igen__?status=1


  • #3   6. okt 2013 Ufatteligt så mange cykler der er blevet stjålet i år!! Holder øje med den

  • #4   6. okt 2013 Snart har jeg låseløsningen klar, som enhver tyv frygter, film og album kommer!!!

  • #5   6. okt 2013 glæder jeg mig til at se..

    mvh


  • #6   6. okt 2013 Kan du sige 25mm ankerkæde
    25mm rustfri lækkerhed, og klippefri lås,
    det bliver løsningen for alle, især dem der har deres mc til at stå udenfor,
    og jeg kommer gerne ud og montere, og det kommer til at koste ca 40procent mindre end ALMAX

    Over de næste par måneder kommer en prototype, jeg ligger ind, så kan folk kommentere, evt. komme ud og se og holde establismentet i hænderne, det kommer til at skræmme tyve VÆK

    smiley


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #7   6. okt 2013 Tak for hjælpen, håber sådan der er nogle der ser eller hører noget, der kan linkes til den. Forfærdelig morgen at vågne op til, især med tanke på, at den skulle ha' været kørt i vintergaragen denne uge - Kæmpe øv!

  • #9   6. okt 2013 Skulle tattoes med " mc tyv " i panden og lænkes til en pæl til diverse træf

  • #10   6. okt 2013 Måske bruge deres røv som brænderplads

  • #11   6. okt 2013 jesper..

    du har fat i noget der...

    mvh


  • Tommy E
    Tommy E Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #12   6. okt 2013 Hej Kristian jeg er 100% sikker på at den har kørt igemmen Øster Hornum flere gange i løbet af dagen, jeg bed mærke i den fordi han på en underlig måde. og jeg skal nok holde øje med ham. mvh Tommy

  • #13   6. okt 2013 Tommy

    du skriver bla . .



    jeg bed mærke i den fordi han på en underlig måde ?
    hvad mener du med det...

    at han fx

    sad på den på en underlig måde

    så ud på en underlig måde

    kørte den på en underlig måde .. eller eller...

    mvh


  • #14   6. okt 2013 Gid deres nosser må blive klemt. Røvhuller

  • Tommy E
    Tommy E Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #15   6. okt 2013 nej men det normalt at køre en motor i røde felt gemmen en lille by flere gange. jeg sidder og tænker om vi har nogle personer her i byen der kan finde på sådan noget pis.

  • #16   6. okt 2013 Kigger nord for Aalborg !



  • Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #17   6. okt 2013 LORTE TYVESVIN!!!!!!!!!!!
    Er hejmvendt fra Als , og er på banen igen. Øhhh er PC25 ikke en F2´er ??
    Vi skal ikke myrekneppe det, men jeg mener jo bare......!!
    Kigger efter den u-anset hvad og jeg HAR delt det på "fjæset"
    I Århus kan svinene ikke vide sig "sikre"....


  • Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #18   6. okt 2013 Baghjulskongen : Vi GLÆDER os....... .................... Specielt hvis den kan gøre noget "slemt" ved tyve-svinene smiley

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #19   7. okt 2013 Tommy E: Lad mig endelig høre hvis du ser den igen. Kan fanges på telefon nr. 22513420. Kunne være jeg selv skulle prøve at køre den vej senere idag.

    Sten H: Jo, det er godt spottet. Den er bygget om til en 1996 F3 model rent optisk, men er en F2/PC25 oprindeligt - Derfor dette stelnummer.

    Endnu engang tak for hjælpen - Håber inderligt jeg får den tilbage, og får en chance for at se hvem den skyldige er...


  • #20   7. okt 2013 Delt på facebook smiley er delt temmeligt mange gange derinde

  • #21   7. okt 2013 Jo flere gange jo bedre vil jeg næsten sige urbanviking.dk S

  • Tommy E
    Tommy E Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #22   7. okt 2013 du kan lige bande på jeg holder øje med den.

  • #23   7. okt 2013 pt delt 85 gange bare indenfor min vennekreds osv.


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #24   8. okt 2013 Var selv en tur på "patrulje" igår aftes for at kigge efter den. Blev ringet op igår eftermiddags af én, der mener at have set den komme kørende i Skalborg mod Aalborg centrum, med samme kørsel som Tommy E beskrev tidligere.

    Håber seriøst manden er dum nok til at blive ved med at drøne rundt i området, så han bliver fanget.


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #25   8. okt 2013 Den er jeg 99,9% sikker på jeg så i Aalborg idag! var dog på gå ben så kunne ikke følge efter. Den kørte af petersborgvej den kom fra østrealle smiley

  • #26   8. okt 2013 Undrer vel ikke nogen den futter rundt i den del af Aalborg smiley


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #27   8. okt 2013 Er rigtig glad for alle de inputs der kommer. Kørte en tur i området efter arbejde idag, men der er selvfølgelig 100 garager den kan være parkeret i. Vil køre ture dagligt i området, for at holde øje.

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #28   10. okt 2013 Har lige mødt svinet! Han drøner rundt i Aalborg, mødte ham på kastetvej hvorjeg kim i modsatte retning. Vendte 180 grader med bilen og satte efter ham, men han kørte for stærkt. Han fortsatte op igennem Hasseris hvor jeg tabte synet af ham. Jeg koger!!!!!

  • #29   10. okt 2013 Kigger efter mcen hver dag i Aalborg , må man puffe ham af vejen?

  • #30   10. okt 2013 jeg er ikke mindre end rystet over det forpulet lorte tyve svin..

    han skulle losses hårdt i hans lorte boller...


  • #31   10. okt 2013 Kørte han uden hjelm osv, hvad gjorde at du kunne kende den?

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #32   10. okt 2013 Blev simpelthen så overrasket. Ringede til politiet med det samme da jeg havde "tabt" ham og de ville melde det ud til de vogne der kørte.
    Han kørte med hjelm, og samme stil som beskrevet tidligere. Fuld gas i samtlige gear og vilde overhalinger i byen.
    Jeg er 100% sikker på det er min jeg så. De små blink, den hvide baglygte, Leo Vince potten og bare lyden. Har ikke set én magen til min i Aalborg tidligere.
    Følte mig fuldstænding magtesløs, bare se ham drøne afsted. AAARRRH!


  • #33   10. okt 2013 Fuck det lyder som en lorte situation. Har selv været der så føler 100% med dig. Det værste er at der er umuligt at stoppe idioten når han er ude at køre, hvis man kører ham ned og han bliver slået halvt fordærvet kommer man jo ind og ruske trammer.

    Men vildt nok han kører med hjelm, det plejer de ikke gøre de tyve svin.


  • #34   10. okt 2013 er sikkert kun for ikke at blive genkendt , der er 100% intet at beskytte inde i den hjelm !


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #35   10. okt 2013 Han kan umuligt ha' særlig meget indhold i det hoved, når han bliver ved med at køre i samme område. Idag, før han slap væk, kørte han i en sidegade til min adresse - Simpelthen for frækt!

  • #36   10. okt 2013 Hvad med nr pladen, ingen?

  • #37   11. okt 2013 tag dog fri bare en dag eller to, og sid på hovedgaden og vent på ham i en fisker stol, med en låne mc ved siden, når han kommer hopper du op og jagter ham!

    Var min MC stjålet, og jeg vidste vedkommende kørte rundt i området så var jeg sq ude på gaden med madpakke i rygsækken, hele dagen bare et par dage, det er hurtig tjente penge hvis du får en mc til 20-30.000 igen...


  • #38   11. okt 2013 Havde du et par venner installeret i hver sin ende af hovedgaden og noget åbent anlæg a la walkie, så kunne man snart få skovlen under vedkommende.

    "Bikeren slog sig en del, da han blev ved med at falde ned af den samme trappe igen og igen"!


  • #39   11. okt 2013 Sig mig lige en gang har du haft fadt i politiet og hvad siger de til det i sådan en sag bare for at være nyskerri for jeg skal da indrømme at man kunne da godt tænke sig at sådan en klap hat gik hen og var så uheldig at han gik hen og buset ind i lukket dør en mørk aften og slog sig en smugle smiley
    Håber da at du snart får din cykel tilbage i rimelig god stand vad der nok er lidt tvivl om efter som han ligger og køre som beskrevet her


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #40   11. okt 2013 Ville skal gerne tage fri et par dage, men er desværre ikke helt muligt med jobbet lige nu. Derfor jeg patruljere hver dag når jeg får fri.
    Poliet blev underrettet med det samme og de ville give besked til alle vogne, men har ikke hørt fra dem igen. Kan kun fodre dem med alle de informationer jeg får, fra folk der har set den.


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #41   11. okt 2013 Allan (Kolding) R : Ja, der var stadig nummerplade på den.
    Personen er tilsyneladende totalt ligeglad, og jeg frygter derfor hvad der sker med den, når der ikke er vejr til at køre længere.


  • #42   11. okt 2013 Jeg kan sku godt forstå dig Kristian
    LORTE TYVEPAK


  • #43   11. okt 2013 Det er kun et spørgsmål om tid før han bliver fanget.

  • #44   12. okt 2013 Jeg tror du må i vagtstuen med citronmåner og mazarinkager og så bede de kære betjente om at hjælpe dig, havde jeg sgu gjort, hvis ikke der var kasko på.

  • #45   12. okt 2013 Er det mon Hanserak anders bertelsen, eller kasper winter. men de kommer fra vejle


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #46   15. okt 2013 Hmm, sporet er ved at blive en anelse koldt smiley Har været ude med opslag rundt omkring i Aalborg, men intet nyt. Heller intet fra politiet, og med vejret de seneste dage er jeg bange for, den ikke er på vejene ret meget længere.

  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #47   5. feb 2014 MOTORCYKLEN ER FUNDET!
    Hej MG. Min motorcykel blev fundet i mandags på en parkeringsplads her i Aalborg, bare 1,5km fra mit arbejde. Min kammerat sendte mig et billede af den, hvilket hans ven havde uploaded på facebook for sjov, da han mente den var kold at komme hjem på! Den var godt dækket i sne og har tilsyneladende stået ude længe. Samme nummerplade og uden flere skader end det forventede: Smadret tændingslås og benzindæksel. Coveret over sikringerne er dog også rykket af, så jeg skal se hvad der kan findes af dele nu.
    Da jeg informerede politiet var de egentlig bare glade for de ikke skulle gøre mere i sagen (som om de havde gjort det indtil nu!) og ville se sagen som afsluttet. De ville ikke engang sende en betjent derud!
    Fik den hentet på en trailer og den står nu skilt ad til tørring/opbevaring for vinteren. Fantastisk at få den tilbage, og så i en stand der ikke er helt umulig at gøre fin igen. Frygter selvfølgelig for hvordan motoren har det.

    Ville lige give denne gode nyhed til MC-folket, i en tid hvor de fleste har pakket MC'en væk og drømmer om bedre vejr smiley


  • #48   5. feb 2014 STORT TILLYKKE....Men hvor er det bare for meget, når sådan noget sker.
    Det undre mig, hvordan han har kunne køre rundt mere eller mindre lokalt, uden nogen har bemærket det ? Og så politiet....De er lige til at lukke op og skide i..De kan kun én ting, det er at jagte fartglade folk og spritbelister.
    Men du har da noget tid endnu til at få taget den under kærlig behandling..


  • #49   5. feb 2014 Typisk politiet at de ikke engang kan nosse sig sammen og sende en betjent ud. Har oplevet præcist det samme, desværre stak tyven af med MCen igen før jeg kunne komme der hen. Jeg kunne sikkert have haft min MC tilbage hvis betjentene tog sig sammen...men de havde vel travlt med at skrive bøder ud for petitesser.

    Men tillykke med din MC! Håber ikke skaden er for stor smiley


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #51   5. feb 2014 Jae, jeg har godtnok lidt svært ved at være begejstret over politiet. Fair nok, de kan ikke rende rundt og kigge alle garager i Aalborg igennem, men den totalt ligegyldige attitude man bliver mødt med når man ringer, synes jeg egentlig ikke er iorden.
    Men tak, skaderne er umiddelbart ikke så store. Har haft motoren igang efter kontrol af olie og diverse, uden nogle mislyde og alt el ser også ud til at virke. Ny tændingslås og tankdæksel, så jeg vist godt på vej igen smiley


  • #52   5. feb 2014 Åååh hvor herligt! Kæft hvor rart! Heldigt at ham gutten lige tilfældigvis skulle tage et billede af den! smiley

  • #53   5. feb 2014 Kanon.
    Super at du har fået din mc retur. smiley :)

    husk at fortæl noget mere når du får gang i den. osv osv.

    mvh


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #54   5. feb 2014 Jamen det var simpelthen så heldigt. Og tænk at vi så havde en fælles bekendt, det er jo helt usandsynligt smiley Skal nok lige give en opdatering Busa, skal vist også have den lagt herind alligevel, når den nu står køreklar igen.

  • #55   5. feb 2014 smiley smiley

    mvh


  • #56   5. feb 2014 Men det mest utrolige var da at en kom med en melding om at det var hans kammerats mc, og den stod bare der fordi han var i Norge/Sverige pt, men at den skam ville komme op og køre igen når han kom hjem og fik nogen reservedele sat på.
    Utroligt!


  • #57   6. feb 2014 så ingen bliver straffet?

  • #58   6. feb 2014 sig til hvis du mangler lidt dele , har lidt liggende der måske kan hjælpe mcen tilbage på landevejen

    fandme super godt og heldigt den blev fundet igen !


  • Kristian B
    Kristian B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #59   6. feb 2014 Elias: Nope, ingen bliver straffet i denne sammenhæng. Politiet gad som sagt ikke engang komme ud til den. De så sagen som opklaret og jeg kunne bare tage den med hjem.

    Urbanviking.dk: Du får lige en besked, kunne jo være du ligger inde med noget jeg kan bruge. Og ja, svineheldigt - Havde jo nærmest afskrevet den...


Kommentér på:
HJÆLP TIL EFTERLYSNING! MOTORCYKEL STJÅLET!

Annonce