{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

Dæk {{forumTopicSubject}}

Har 2 fælge jeg skal have skiftet dæk på, de der sidder på nu har slange i, kan man godt sætte slangeløst dæk på, hvis altså selvfølgelig at man tætner rundt om alle skuerne til egerne osv. Man skal vel egentlig bare have 2 ventiler til at trække i ( ligesom på bilfælge) Eller kan det ikke lade sig gøre?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk
  • #2   6. okt 2013 Følgende er snippet fra bridgestones hjemmeside:

    Kræver "slangeløse" dæk særlige fælge?

    Ja! Slangeløse dæk må altid kun monteres på slangeløse fælge. Ligeledes skal et dæk med slange monteres på en "slangetype" fælg, når den korrekte slange indsættes. Slanger, der ikke er specifik udviklet til radialdæk, må aldrig monteres i radialdæk. Sørg altid for, at mærkning på slangen stemmer overens med radialdækkets mærkning, før du monterer det på fælge, der kræver slanger. En ny ventil skal monteres på fælgen hver gang et slidt motorcykeldæk udskiftes


  • #3   6. okt 2013 Tusind tak for hjælpen.
    Vælger bare at få slanger i igen smiley
    På min anden mc er det slangeløst dæk, og synes at det fungerer super godt.


Kommentér på:
Dæk

Annonce