Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indregistrere MC?
  • #1   9. okt 2013 Om du syner eller forsikre først er ligemeget. Men skal gøres før du omregistrerer/bestiller nummerplade.

• #2   9. okt 2013 Passer ikke længere.
    Du gør din nye maskine klar. Kører til et synssted, hvor de klarer både forsikring og nummerplade ved hjælp af dit cpr-nummer.
    Men selvfølgelig skal du kontakte div. selskaber for at indhente tilbud, såfremt du ikke vil benytte et evt. eksisterende selskab.
    Man skal ikke længere have et forsikringsbevis fra forsikringsselskaberne for at få køretøjerne indregistreret. Det ordner de i synshallen online ved hjælp af cpr-nummer. Du oplyser bare i synshallen, hvilket forsikringsselskab du ønsker.

• #3   9. okt 2013 Jo det passer skam fint.

• #4   9. okt 2013 præsis som james b skriver, du skal bare ha registreingsattesten med !!! og så klarer de det hele i synshallen, gjorde det i sidste uge og en ny nummerplade koster 700,-kr
    men du skal selvfølgelig ha en prøveplade på hvis du kimmer kørende på mc'en

• #5   9. okt 2013 har du flere spørgsmål står alt i denne tråd, hehe

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/201729-hjaelp__koeb_af_afmeldt_mc__hvad_goer_jeg_

• #6   9. okt 2013 Mc'en ryger på en trailer den ene vej smiley

Tak for svarene! Men hvis nu jeg vil have GF.. Skal jeg så først ringe til GF og få et tilbud før jeg kører der ned? Og så kan de finde tilbuddet via mit cpr eller?

Keld: får man bare pladen med det samme?

• #7   10. okt 2013 Uanset om du kommer med motorcyklen på en trailer, skal du have prøveplade på motorcyklen.
    Hvis du via GF`s hjemmeside kan se din pris og du ellers er tryg ved at vælge dem, så fortæller du bare synsmanden, at det er dem du vil have. Så burde det gå helt af sig selv. Du har 16 dage til at tage kontakt til forsikringsselskabet, såfremt du skal have lavet noget om eller suplerende oplysninger.
    ....og ja, du får pladen udlevet i synshallen.
    Pøj pøj......

• #8   10. okt 2013 Tak!
    Så jeg behøves ikke at have et tilbud eller noget liggende fra GF, jeg ringer bare tolden bagefter og siger jeg vil have dem som min forsikring?

• #9   10. okt 2013 Jeps !!
    smiley

• #10   10. okt 2013 ja, du får pladen med det samme du indrigistrere, og for at kunne gøre det spørger synsmanden om hvilket selskab den skal forsikres i, så får du pladen og der var ingen huller i min, dem skulle jeg selv hjem og bore først, men så kan man også lave dem så det passer med ens nummerpladeholder

• #11   10. okt 2013 du behøves ikke at ringe til nogen forsikring hvis du ved hvem du vil ha og oplyser det, de skal nok ringe til dig efter et par dage (så er det jo spørgsmålet om du er under 25 år og har købt en over 500 ccm rr mc) så kan det godt være du lige skal ringe til dem først, ses derude

• #12   10. okt 2013 Vil også råde dig til at tage kontakt til forsikringen inden, gør du det bagefter har du ikke meget spillerum for at diskutere pris, de ved jo allerede at du har valgt dem og køretøjet. Så får du sikkert bare en std. pris som deres beregner spytter ud. Jeg får altid væsentlig bedre priser når jeg snakker med min kontaktperson.

Min forsikring gemmer tilbuddene de laver til mig, og vælger det rette når jeg har indregistreret/omregistreret.

• #13   10. okt 2013 Gf tager dig ikke hvis din mc er over 1000ccm

• #14   10. okt 2013 Din synsmand har muligvis prøveplader. som han kan bruge.

• #15   10. okt 2013 Tak folkens!
    Jeg ringer til synsmanden angående prøvelse og hører smiley

Angående forsikring, så er det bare en 125cc vintercykel til lidt sjov smiley
    Og det koster det samme for mig at forsikre en r6 som en gs500 - hvis vi snakker ansvar, så det er ikke slemt smiley

• #16   10. okt 2013 Synsmanden. Har ikke prøveplade

• #17   10. okt 2013 smiley Nogen synshaller har/ tilbyder lån af prøveplader hvis man kommer med køretøjet på trailer- men helt sikkert langt fra alle smiley

• #18   10. okt 2013 ok, det tar jeg så for gode varer når det kommer fra dig, sej-mon-dog smiley

• #19   10. okt 2013 Så længe du bare skal have ansvar så er GF med på vognen i synshallen ved kasko, vil de gerne ringes op på forhånd. Undersøg for en sikkerheds skyld om de har prøveplader. Ellers kan de bestilles som klistermærker på skats hjemmeside. (Kender ikke linket)

• #20   10. okt 2013 He he Keld! Jeg tjekkede det i sidste uge da jeg har en mc stående uden plade der skal synes smiley I mit nærområde er der ingen der vil have at man kommer uden prøveplade men i Roskilde findes der ihvertfald en der er ok med den kommer på trailer og har plader liggende til udlån smiley
    Men ellers ja så er det ned i køen på det nærmeste skattecenter som ikke er nedlagt eller bestille dem med posten og så har man dem indenfor en uge smiley

• #21   10. okt 2013 Sej-mon-dog: hvor er det i Roskilde? Har du en hjemmeside? smiley

• #22   11. okt 2013 Husk at hvis din bil står uden nummerplader så skal du have prøveplader på for lovligt at kunne køre til syn. Alternativt kan du benytte en autotrailer til at transporterer den til syn. Bilsyn Roskilde er en professionel synsvirksomhed og vi har selvfølgelig prøveplader til rådighed så vi kan teste bilen på vejen i forbindelse med syn så det er ikke et problem. Få Danmarks billigste syn af Bil/MC hos Bilsyn Roskilde

Så regner jeg med at når der står bil/mc til sidst at de har til begge dele smiley

• #23   11. okt 2013 Tak smiley

Kommentér på:
Indregistrere MC?

Annonce