1.184 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

banecykel banecykel

har i tankerne og købe en banecykel så man kan ha lidt sjov her til sommer men er ikke så meget inde i det omkring motorcykler
er 1.95 cm høj så det bliver svært og finde en cykel til formålet?

pris klassen skulle helst holde sig omkring de 25.000 kr

tak på forhånd. forsat goddag/aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  banecykel
  • #1   10. okt 2013 Hvor stor køreerfaring har du på motorcykel?

• #2   10. okt 2013 er ved og tage kørekortet til mc. så det sådan set ingenting i forhold til andre

• #3   10. okt 2013 Jeg har en super motard til salg i det pris leje.
    Er selv 195 og det fortryder du ikke.

• #4   10. okt 2013 195cm jeg har CBR 1000 som baneged, har påtænkt at sætte tilbage rykkersæt på så skulle den passe lidt bedere, ellers er gixxer lidt længere

• #6   11. okt 2013 Nu kommer jeg lige med morfar kommentaren, men 1000 ccm til en nybegynder, seriøst? Det er sku for åndsvagt.. Jeg ville finde en fin 600 evt i en pris klasse som du har råd til at miste smiley plus du skal huske at der skal være til evt udstyr, så som dækvarmere smiley

• #8   11. okt 2013 enig claus... 1000cc til nybegynder selv på bane er da åndsvagt, man er jo bange for at lægge dyret ned og DEN ER mindre tilgivne over for fej. 600cc er jo rigeligt hurtigt! Læringskurven ville være langt hurtigere på 600cc end 1000cc. mit ord er lov!

• #9   11. okt 2013 Hvor vil du køre ?? hvis du ikke mener at have råd til en cykel på gaden. bliver det da ikke billigere at køre på bane smiley

Det er LANGT billigere at få erfaring på gaden, og så tage et par track smiley days med nr plade på, når lyst og mulighed indfinder sig

• #10   11. okt 2013 Okay, men kan jo ikke få en cykel med nogle hk pga min alder så det var faktist mest derfor smiley

• #11   11. okt 2013 At have en baneged og køre bane bliver meget hurtigt dyrt. Meget dyrt
    Men langt sjovere end at køre på gaden IMO.

Det er ikke unormalt at det koster fra 20-100.000 per sæson.. eller mere

• #12   11. okt 2013 Man kan få MASSER af erfaring på en 125cc maskine..

Men har du pengene så synes jeg da også du skal anskaffe dig en bane racer, Men vær forberedt på at det kommer til at koste nogle gryn, Og det er mega besværligt at komme til at køre, eneste sted i dk er padborg park, Som nybegynder er den farlig ( det er den forøvrigt også når man er skrap smiley ) Sverige har nogle ok baner, men en weekend render let op i 5000,- hvis man holder sig på hjulene ( og tro mig, det er svært som begynder på en 100hk maskine smiley )

Mvh Brian

• #13   11. okt 2013 Ja hvis det er til bane får du ikke mere ud af en 1000'er end en 600.. Når du starter vil alle på 250ccm med erfarende racere køre fra dig alligevel, undtaget ud af langsiderne, men det er jo også ligegyldigt.. Jeg vil også anbefale dig en 600...~ MAX en 600..

• #14   11. okt 2013 Lyder generelt som en idé der ikke er helt gennemtænkt.

• #15   11. okt 2013 Et forslag: Pumpet med udstyr

http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/138175-suzuki-gsx-r-600-baneracer

Så er der også kr. øre til beskyttelses udstyr, du får ikke lov at køre uden støvler, handsker, rygskjold, jakke og bukser og hjelm..

• #16   11. okt 2013 Puha kan godt se det render hurtigt op. Det skal vidst tages til overvejelse igen men ellers tak for svarende smiley

• #17   11. okt 2013 Arh hold nu man, folk skal sku også altid få det til at lyde som om det kun er millionære og snothvalpe fra 2900 happiness der kan køre baneræs.

Det koster da at være afsted, men jeg syntes sku padbog er en okay bane, okay som i at det er billigt fint til prisen. Hvis man samtidig behersker lidt selvkontrol og ikke skal vise sig første gang, så går det længe fint.
    Jeg har det ihvertfald sjovt på padborg og jeg er nybegynder.

Hvis du ikke har noget som helst udstyr, altså dragt eller noget, så kan du vel komme igang på et eller andet for 30 bobs. Dertil er der selvfølgelig regnet med at du i forvejen har bil og trailer til rådighed smiley
    Men 1200,- for en dag på padbog, 400,- til benz, lidt dæk slid til måske 800-1000 bobs, og så lad være med at smid den smiley

• #18   11. okt 2013 - hvis man bor i jylland... bor man på sjælland er regnskabet ganske anderledes

Kommentér på:
banecykel

Annonce