{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Hvad gør du for at højne din egen sikkerhed? {{forumTopicSubject}}

Jeg må indrømme, at jeg altid har haft et meget ambivalent forhold, til det at køre på mc. I bund og grund, er jeg alt for nervøst anlagt, til denne form for "leg med livet", men samtidig elsker jeg den tilstand, som jeg kan komme i, når jeg bare cruiser afsted.
Men efter jeg har fået min Virago 535, føler jeg mig langt mere afslappet og kan nyde livet som MCist, i fulde drag. Kørestilen i sig selv, virker som en form for sikkerhed, for mig. Jeg har mørkt mc tøj på og en mørk hjelm. Ingen selvlysende vest.
Så hvad kan jeg ellers gøre, for at gøre opmærksom på mig selv, når jeg drøner afsted, på min lille mc? Engang læste jeg om en, som altid kørte med det lange lys på. Og det er da noget, selv svagtseende Erna kan se, når hun kommer kørende, i sin lille, men velplejet, Skoda Felicia.
Så på visse tidspunkter og på visse steder, så sætter jeg også det lange lys på, så Erna kan se mig, på meget lang afstand.

Jeg så for en måneds tid siden, en 4-5 store maskiner på motorvejen komme kørende. Det lignede nogen store HD badekar, og de havde godt nok bluds på foran. Tre lygter havde de foran. Se DET er sgu noget, som højner en mc køres synlighed. Det så ud som om, at alle tre lygter, lysede med fjernlys styrke..

Nuvel som manden sagde til damen. Hvad gør DU?

Og så GOD weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør du for at højne din egen sikkerhed?
Kommentér på:
Hvad gør du for at højne din egen sikkerhed?

Annonce