{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.740 visninger | Oprettet:

henrik K
henrik K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Motorcykel som investering {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Står og er igang med at sælge min veteran bil eftersom at jeg har haft den i X år, og syntes jeg bruger den for lidt.

Pengene kunne jeg dog stadig godt finde på at smide efter et køretøj, så istedet for at kigge på dem i banken, kan jeg gå ud i garagen og nyde en lækker maskine der også kan stige lidt i pris.

Havde egentlig set mit fast på bil, men motorcykel blev nævnt, så vil da lige høre dem som ved noget.

Skal ikke bruge den til at kører på, det bliver en ren investering der forhåbentlig vil få lov til at stå inde i huset, og blive nydt som et stykke kunst / ingeniør arbeje.

Er der nogle motorcykler som er gode at smide penge efter med disse krav ? .,,, Som udgangspunkt vil jeg smide 200k efter dette, og eftersom den ikke skal køres på er afgift ikke vigtigt.

MV Agusta 1000 senna
http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/mv-agusta-1000-senna-fredericia/184766456.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=18300&makeModelVariant1.modelDescription=Senna&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT

Fx sådan en Agusta 1000 Senna er jo en voldsom smuk maskine, men når vi snakker investering hvad skal der så kigges efter ? ... Gerne lidt modeller osv.

Mvh Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel som investering
Kommentér på:
Motorcykel som investering

Annonce