802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gir en læderdragt sig? Gir en læderdragt sig?

Jeg har lige modtaget min nye 2 delt Arlen Ness, men jeg synes godt nok den sidder lidt tæt.. Det er lidt svært at have rygbeskytter på inden under jakken..

Derfor ville jeg lige hører om den udvider sig?? Elllers må man bare bytte den...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gir en læderdragt sig?
  • #1   22. jul 2006 Det er også det jeg har hørt.
    Problemet er så når man køber en brugt og ham der havde den før havde en dunk...
    Men hva har været nede med den en gang så de der 600 kr er vist givet godt ud.
    Men skal klart ha mig en ny... engang.

Søren

• #2   22. jul 2006 du skal bare ud og køre en tur i regn vejr, så den bliver godt våd... så skal den nok tilpasse sig til din krop...

mic

• #3   22. jul 2006 Den skal nok gi sig lidt....
    Men du vokser nok desværre oxo med tiden og sårn en dragt burde jo kunne anvendes i nogle år..
    Så hvis du syntes den strammer for meget så snup en str større, så kan du tåle grilmad og bajere resten af sommeren.

• #4   22. jul 2006 Har lige været processen igennem med en heldragt, som jeg kun bruger til ræs - meeeget stram fra starten, men det bliver bedre og bedre jo mere den bruger....Du kan fremskynde udvidelsesprocessen ved at tage den på i brusebad - no kidding - så vil læderet bedre kunne strække sig efter din krop, hvis du beholder den på i et par timer (men sørg for at bevæge dig !!).

• #5   22. jul 2006 Som Michael og Henrik siger!

Regnvejr eller brusebad klarer sagen. Hvis brusebad, så en lang tur på cyklen bagefter.

Mine handsker var ubehagelige at have på indtil de havde fået en gang vand. Nu passer de perfekt!

• #6   22. jul 2006 Da jeg købte mine dele - har en 2 delt dragt - var det også umuligt at bruge mine menneskelige funktioner i den - men nu er den perfekt.. skal bare "køres" til...

• #7   22. jul 2006 Havde samme problem med min. Maven og røven føles for stor i starten men efter lidt tid føles den perfekt:D

• #8   22. jul 2006 Peter M:

på min dragt som sidder perfekt på mig har jg hængerøv, men det er på den bliver brugt til race og der bruger vi røven hele tiden... Så det gør ikke noget der er lidt hængerøv, da det ikk nødvendigvis betyder din dragt er købt alt for stor.....

• #9   22. jul 2006 Lige et dumt spørgsmål mht. brusebad/regnvejr:

Vil det ikke give skjolder på dragten ??

Kommentér på:
Gir en læderdragt sig?

Annonce