Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stilstandsforsikring af mc ??
  • #1   9. nov 2013 Hos Runa / LB forsikring kan man i hvert fald ikke... Men ved bil kan man.

• #2   9. nov 2013 kontakt dit forsikringsselskab, så får du det rigtige svar, det er ikke alle selskaber der
    har ens regler.

• #4   9. nov 2013 man ka ikk ha sine cykler dækket uden plader smiley

• #5   9. nov 2013 Snak med dit(eller et andet) forsikringsselskab - selvfølgelig kan det her ordnes - det handler vel om forskring mod brand/tyveri - ligesom indbo!

Forsikringsselskaber lever bl.a. at sælge den slags ydelser:-)

• #6   9. nov 2013 Men du skal være klar over, at skal du ikke have den anssvarsforsikret, skal pladen af og dyret skal afmeldes. Det brtyde syn og registrering inde den skal køre igen - alene 7-800 kr i papirpenge.

• #7   9. nov 2013 GF tilbyder hvert fald stilstand, man ringer til dem, og så piller man bare pladen af, så ringer man til dem ligeså snart man vil ud igen smiley

• #8   9. nov 2013 Søren P:

Så er det åbenbart fordi, de stoler på at man ikke kører uden plade, for cyklen må nødvendigvs stadig være indregistreret - ellers vi der være et registreringssyn - hvad enten du piber eller synger. Og skulle der være en vej uden om registreringssynet(det bil jeg ikke helt udelukke), skal man alligevel betale for en plade, hvis dyret har været afmeldt

• #9   9. nov 2013 Jeg troede det nemlig heller ikke, da en af mine venner sagde det, men ringede ind, og den er god nok. Pladen afmonteres og skal lægges i et rum der kan aflåses, hvor motorcyklen ikke er, skulle man alligevel tage og sætte den på og køre en tur, vil det ramme en ligesom folk der ikke kører på indregistrerede cykler og uden forsikring, da den ikke dækker i perioden.
    Det jeg fik af vide da jeg ringede ind, var at jeg bare skulle ringe når den skulle på vejen igen, gør jeg til foråret, og der var ikke noget med registreringssyn.

• #10   9. nov 2013 Hm...der er kun en måde det her kan lade sig gøre på, og det er at cyklen overfor myndighederne fortsat er indregistreret. Det betyder at forsikringsselskabet så er villige til at tage et eventuelt civilt søgsmål om brud på aftaleloven - det kan i hvert fald ikke være skattelov eller færdselslov med mindre dyret er afmeldt, og det kan det jo i sagens natur ikke være.......

• #11   9. nov 2013 Pladen skal altså ikke af. Har selv min cykel hos gf. Jeg kan melde den til og fra som jeg vil. Når den er i stilstand er den dækket som de fleste er om vinteren, dvs. brand og tyveri.
    Så jo, den er stadig indregistreret.

• #12   9. nov 2013 Snakker I om ansvar forsikring hos GF?
    Jeg er selv i GF og har meldt min mc ind hos dem i foråret. Jeg har kasko på cyklen og betaler en årlig pris. Og jeg må ikke køre i vinter månederne.

• #13   9. nov 2013 Thomas: Tror vidst lige at du skal læse indlæget igen. smiley

Kommentér på:
stilstandsforsikring af mc ??

Annonce