{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki bandit gsf 600 k4
  • #1   13. nov 2013 Haft både bandit og Sv og ville vælge sv'eren

  • #2   13. nov 2013 Banditten er efter min mening noget bovlam, bemærk der står efter MIN mening

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #3   13. nov 2013 Jeg tog mit kørekort på sådan en..kører fint men nu har jeg en fazer 600 og kan godt mærke at den har lidt flere hk..
    Her er en:
    (link fjernet)


  • #4   13. nov 2013 Havde en gsf650 fra 05 og skiftede til en sv1000. Dog er det lige før de to ikke kan sammenlignes, men den tunge gang på en sv var ikke lige mig så jeg bedre kunne lide den skrigende motor fra en rækkemotor. Ville til hver en tid vælge en gsf frem for sv.
    Er man til moment og brøl = SV
    Til skrigende rækkemotor (mellem 5500-6000rpm ved 110kmt) = gsf


  • #5   13. nov 2013 Jeg er godt tilfreds med min bandit, den kan det jeg har brug for, Giv den noget gas og den flytter sig ganske godt smiley og top farten er nok til at kortet ryger sig en tur.
    Den kører omkring 18 - 22 km på 1 liter benzin. Og så er den nem at køre.


  • #6   14. nov 2013 du smider bare en PB jeg har en Bandit gsf600 med en lille GSF1200 på det er muligt også at montere GSXR1100 på den... smiley

    men er der ganske fin håndtag i...


  • #7   14. nov 2013 Fedt med den bagende David.. Var det ligetil at lave?

  • #8   15. nov 2013 Nu er det godt nok ikke mig som har bagenden med R1 på den... så ved det ikke lige helt... men umiddelbart når jeg har pillet den fra hinanden er der ingen nye svejsninger eller afsavet noget for at tilpasse nogen steder... så ser ud som om det har været helt ligetil at sætte på...
    synes selv det ser pisse godt ud... for det gør cyklen unik... smiley

    men i forhold til motor må du sige til... det har jeg bøvlet en del med da jeg knaldede den gamle motor der sad på... (plejlstænger og krumtap der knækker er noget lort med 140 km/t på motorvejen vil jeg godt understrege)


  • #9   15. nov 2013 Endte med en bandit. Tror jeg holder mig til standard motoren så. Var faktisk overrasket over det træk den havde. Men den er så også omdysset og med kn filter og mivw potte, om det er det ved jeg ikke, men den føles ikke sløv i forhold til min gamle SV. Den føles dog en del tungere i styringen, men man kan vel lære kaste lidt rundt med den

  • #10   15. nov 2013 Tillykke
    Ja de kan godt flytte sig smiley
    Det med at den er tung i styringen kan være dit fordæk, det hjalp på min da jeg fik ny på.


  • #11   15. nov 2013 Tillykke med den. Der kommer vel billeder smiley

    Man går ikke galt i byen med en Bandit og den er meget nemmere at skrue på frem for en SV. Har nemlig totaladsskilt min Bandit 650 (se profil) og det tog en krig på en SV bare at skifte bagdæmperen da mange smådele skulle af. Blev lidt irretreret over det, men sådan er det smiley

    En bandit trækker fint til man har vænnet sig til det. Syntes du en Bandit trækker fint skal du ikke prøve en SV1000 fx. Den flår armene af dig hvis du ikke er følger med smiley

    Savner sgu til tider min gamle Bandit.... smiley


  • #12   15. nov 2013 Tak skal i have smiley Dækkene er i god stand, men den er jo lidt tungere end en SV, hvilke dæk kører du med? Er der nogen af jer der ved om det er overkommeligt at hæve bagenden på en bandit?

    Ja kunne godt tænke mig til at en SV1000 rykker smiley Det skal nok også prøves engang, men nu ser jeg efter næste sommeren på banditten smiley


  • #13   15. nov 2013 Jeg hævede bagenden på banditten og det er forholdsvis lige til. Der sidder et "kødben" fast på hver side af bagdæmperen som skal tages af og udskiftes med et sæt kortere. Hæv med en ca 35mm, det svarer til ca 1cm korterer på ca 16cm midt midt, så vidt jeg husker smiley De 35mm lyder af ingen ting, men er en mindre forøgelse som kan mærkes, efter min mening.
    Har du skruet hænderne korrekt på er det ingen hindring. Hæv bagenden i træktov i loft eller på en støtte. Af med hjulet og løsn de rette bolt, i med de nye "ben" skrue på igen, hjul på igen og færdig arbejdet. Meget nemt. Der er flere links på nettet til denne manøvre.

    http://www.motorcykelforum.dk/forum/f16/haeve-bagenden-4971/
    Disse 2 skal skiftes.

    Jeg har været vældig tilfreds med Metzelder Z8 m&o. Kørte med dem på min SV1000 på Gross clockner i Østrig i 0 grader og snestorm. De står fast.


  • #14   15. nov 2013 Jeg kører med Bridgestone 023, dem er jeg godt tilfreds med, de sidste nye hedder T 30

  • #15   15. nov 2013 Hmm Det forstår jeg ikke, er kødbenene er det eneste som skiftes?, men de skal være kortere? Er det ikke nærmere længere? Hvor kan det købes henne? Ebay?

  • #16   15. nov 2013 Hej ja de skal være kortere, jeg købte til min gladius på ebay... super nemt at skifte..

  • #17   15. nov 2013 Kødbene er det eneste der skal skiftes og de skal være kortere. Den er god nok. smiley

  • #18   16. nov 2013 Ok, tak smiley Go weekend

Kommentér på:
suzuki bandit gsf 600 k4

Annonce