Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? kan en scooter 45 laves om til en mc.
  • #1   22. nov 2013 Ikke hvis den ikke er født som fx Mc

Man kan heller ikke lave 30 scooter til 45. eller den anden vej smiley
    Kræver lige din model er lavet i Mc udgave så kan den ellers ik nej smiley

• #2   22. nov 2013 100 sikker smiley

• #3   22. nov 2013 ok tak for svar det var bare fordi det var billigere at finde en 45 scooter og lave om en at finde en scooter mc. det er bare en jeg vil bygge lidt om der skal bruges til at køre ud med aviser på til foråret og lave nogen tasker på hver side til aviser.
    jeg tenkte på en peugeot scooter som også kan købes som en mc scooter hvad så hvis man køber en peugeot scooter 45 må man så lave den om til mc.

så er det bare mærkeligt man kan lave en gammel Yamaha 4 gear om til en mc smiley

• #4   22. nov 2013 Baghjul 79: Er du nu helt sikker på dette. Jeg ved at det for visse modeller af 30 knallerter kan lade sig gøre at omregistrere dem til motorcykel. Eksempelvis min ven som har denne: http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/58077-yamaha_fs1_4_gear_dx_mc

• #5   22. nov 2013 ja de Yamaha er der flere af der er lavet om til mc.

• #6   22. nov 2013 Fik bare at vide ved synshal, at det ikke kunne lade sig gøre ?
    Går ud fra det gælder alle derfor mit svar smiley

Lidt andet, Har en yamaha 5 gear gl kvik dreng fra tyskland.
    Den kan ikke engang komme til det 30 eller 45 smiley
    Den kan bare stå og glo uden for vejen...

• #7   22. nov 2013 Alexander P

Hvad TUM er den cylinder på siden den er på 60cc?
    Vil jeg sku gerne vide.

• #10   22. nov 2013 haha så ved jeg da det tak for info.
    har 2 til at lægge i gæmmer med det nummer fra gl dage smiley

• #12   22. nov 2013 Dem har jeg også 2 af de orginale som der siges her tum 257.
    Og har nogle der har et andet nummer kan ikke huske det, men også noget yamaha noget.

Mangler ikke noget. 20 motor på lager og plus det løse cylinder og tilbehør smiley
    Først nu jeg komme rigang med at rode igen kan jeg se smiley

• #14   22. nov 2013 JA eller det står på cyl et sted ved jeg smiley

• #15   22. nov 2013 Kan godt lade sig gøre, men det er pisse dyrt! Har en gammel kammerat der fik indregistreret en Yamaha aerox som var peppet op. Den skal synes, type godkendes og betales ny afgift.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #16   22. nov 2013 Prisforskellen mellem en 45'er og en 125'er er ikke særlig stor - tag f.eks. en Kymco Super 8. Prisen for MC udgaven er kun få tusinde over knallert-udgaven.

• #17   22. nov 2013 Baghjul det er nu ikke helt sandt du kan godt gøre en 30 til 45 og omvendt smiley Det har den Lokale knallert mekaniker gjort og min Nabos scooter er oprindeligt også en 45'er men er nu en 30er de får den bare lavet om ved skat og så skifter de remskiver osv så den er en 30er i motoren smiley Og så får den et nyt stelnummer

• #18   22. nov 2013 Alle dage så kan det ikke betale sig, medmindre det er en virkeligt speciel model som man gerne vil ha eller beholde. Det er oftes sæt med gamle kreidlere, men dette kan kun lade sig gøre fordi den kører som mc oprindeligt.. Så som de andre siger, køb en mc smiley Det tager desuden en krig at få en maskine gennem hele systemet med syn, afgift osv.

• #19   22. nov 2013 Har en kammerat, hvisfar, der har en Honda Dax med 150cc, motor på. Som er lavet om til mc, synet og godkendt smiley

• #20   22. nov 2013 en yamaha TZR 50cc 45´ kan godt laves om til en MC´er da den er bygget i 125cc

• #21   22. nov 2013 Jeg har en 100ccm mc scooter som er i fin stand du kan købe billigt da jeg ikke har noget at bruge den til. Det kan kun være billigere end at betale afgift af en 45'er osv osv..

Hvis det har interesse så fang mig på besked smiley

• #22   22. nov 2013 Min MC scooter kan man få lavet om til en 45 smiley

• #23   22. nov 2013 Der altid nogle som kender nogen som har fået det ene eller det andet lavet om eller godkendt. i grove træk skal et køretøj i dag (af nyere dato) være e.type godkendt som lille knallert, stor knallert, motorcykel. Noget af det sværeste at omklassefisere
    er nok knallerter. Både e-godkendte og tum. det er de ikke ville med ved trafikstyrelsen og i sidste ende er det dem der bestemmer, om det er okay det vi gør i synshallerne...

• #26   22. nov 2013 I Toftlund står der en 125 formula, den ha 2 små propper på hver ca 62 ccm, det giver en kvik mc. Men nok lidt for dyr til dit brug

• #27   22. nov 2013 Brinkland - En SR 50 45'er og aerox kører med skiver i bag ja.. men i mc udgaven kører de med tromle. Dog er tromlen altså noget større end på en almindelig lang minarelli motor, som er den oprindelig 45'er motor.

Kommentér på:
? kan en scooter 45 laves om til en mc.

Annonce