{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at gætte værdi på HD Knucklehead
  • #2   25. nov 2013 Rigtigt, det er synd den ikke er original..
    Men man kan da godt sætte en nogenlunde pris ud fra info og billede. JEg kan bare ikke selv denne gang da jeg ikke har nok forstand på Harley


  • #4   25. nov 2013 Interessant byttehandel smiley
    Men der er for lidt info og flere/bedre billeder ville hjælpe.
    Du skal sikre dig at ombygningen er afgiftet , ellers får du problemer med SKAT.
    Men omkring 75K i byttepris ville jeg synes.

    Mvh Jan


  • #5   25. nov 2013 75 er så det halve af hvad han mener den er værd ;). Sådan er det jo en gang imellem, vi lader den stå lidt og ser om andre lander på de samme 75..

    Jan, hvilken ombygning ser du? Ved som sagt ikke nok om modellen..


  • #6   25. nov 2013 Det er da et ok stel og fin SU karb. og forgaflen ser da også org. ud, tanken er stretchet så det trækker ned men en anden tank kan jo fås til 1000 - 2000 kr. så det er jo et mindre problem.

    Så jeg vil da mene at hvis den kører ok så er den da mindst 100 værd.


  • #7   25. nov 2013 Det er sidste årgang for knuck så vidt jeg husker.
    Vil også mene mindst 100k og opefter. Igen afhængig af udstyr og afgift.
    Knuckelhead ligger noget højere end pan og shovel.
    Mvh.


  • #8   25. nov 2013 Nej forgaflen er ikke original , denne årgang havde springergaffel.
    Og er der skivebremse på forhjulet?
    Det er sådan noget SKAT checker.


  • #9   25. nov 2013 hvis du vil have et seriøst svar må der flere oplysninger og foto.

  • #10   25. nov 2013 Ok Jan smiley

    Ja men en springer gaffel kan vel også fås for mellem 7 og 10 i dag

    Og skivebremserne er intet problem, det var det ivertfald ikke for mig da jeg hade min stivsteller igennem skatte møllen, de kostede mig ikke noget ...


  • #11   25. nov 2013 det er et kæmpeproblem hvis den er afgiftet som veteran .

  • #12   25. nov 2013 Hvad er et kæmpe problem ?

  • #13   25. nov 2013 svar på indlægget over .! hvis den ikke står original .er det et problem ift hvis afgift er som veteran. men lad os nu få flere foto og oplysninger , hvis det ikke bare skal være useriøst gætteri.

  • #15   25. nov 2013 Som sagt Allan , få fat i nogle flere oplysninger , ellers får du bare en lang tråd med gætterier du ikke kan bruge til noget...

  • #16   25. nov 2013 Det ser sådan ud :), jeg har skrevet til ham at jeg vil give 80 for den i bytte med bilen. Det kan vist ikke gå helt galt (desuden siger han også nej til 80)...

    Tak for hjælpen!! smiley


  • #17   25. nov 2013 Folk der vil bytte, har smiley altid noget usælgeligt at bytte med

  • Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
    #18   25. nov 2013 Da knucklehead ligger lidt højt vil jeg også sige 100 af de lange hvis stellet er originalt og der f.eks ikke har været svejst i det.., og hvis den kører som den skal.. Forgaffel, bremseskive og tank er ikke mere værd end stumpe prisen, så det er vel rundt regnet 5 tusinde..

    Din fordel er at Mc salget ikke topper på denne årstid, og at han gerne vil have en bil.. Så 105-115000 kr afhængigt af hvor tændt du er på ide'en..

    Er alle ombygninger godkendt og der er billede dokumentation på, samt alt spiller på den vil jeg mene at en realistisk udbudspris vil kunne ligge på 135.000 kr med plads til lidt afslag..


  • #19   25. nov 2013 En knuckle er først rigtig mange penge værd, hvis den er fra før 1941, og hvis den er original.

    Når de handles, kan de findes til 25-30k dollars i USA. Jeg ville til hver en tid hellere hente en der, end at betale samme pris for en ombygget 47er i DK..


Kommentér på:
Hjælp til at gætte værdi på HD Knucklehead

Annonce