1.576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

fart kontrol fart kontrol

Har idag hørt at vi skal fra 25 til 100 fotovogne og have kuk kasser op mange steder ? har ingen ting imod fart kontrol men det begynder at ligne klap jagt ,m jeg har købt 2 125 cbf til mig og tøsen så vi får nok ikke de store problemer , jeg har haft masser at store mc fra Gsx 1100f til 600 Bandit s , men er pga. af gigt i knæener gået ned i den lille klasse da jeg ikke helt vil undvære en mc , og nu burdte vi kunne følge med trafikken smiley også de store drenge smiley de har godt nok ikke optrækket men de kører så 40 km på literen og jeg tror vi får følge at andrer der bare vil trille en tur og køre en sommer søndag til sommerhuset og ikke ouring rundt i syd Europa , ( det har jeg gjort ) , vi har købt en trailer til 2 mc og så tager vi den hvis vi skal langt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fart kontrol
  • #1   2. dec 2013 ser og lyder da hyggeligt smiley

Og helt seriøst.. det danske politi er til grin.. politikerne har jo lavet dem om til nogle vatpikke som skraber penge ind til statskassen og opklare intet kriminalitet udenfor de store byer mere!

der er gået total forretning i det efterhånden... "øhh vi har ikke fået de penge ind i statskassen på bøder i trafikken som vi havde anslået.. så vi 3 doubler lige fotofælder og sætter stærekasser så vi kan nå vores mål for 2013" ...

• #2   2. dec 2013 michael p, de opklarere heller ikke noget i de store byer, de var endda så smarte at nævne det var vigtigere at fange knallerter og cykellister her i Esbjerg

• #3   2. dec 2013 okay, så kan vi definitivt godt indføre selvtægt! smiley

• #4   2. dec 2013 Lyder dæleme kedeligt smiley hvis jeg en dag bliver så bødeskræk, så køber jeg sgu hellere en fed us bil uden tag smiley

• #5   2. dec 2013 men man kan selvfølgelig også bare gøre som en kolega fortalte hans kammerart gjorde forleden da han blev blitzet..

Han hamrede dytten i backgear, kørte hen til det lorte kamera og gennem smadrede det så det ikke kunne tage flere billeder xD

• #6   3. dec 2013 Ekspanderende byggeskum møder kukkasse, kukkasse kaput ;). Det er sådan de gør i england i den der forening af folk mod stærekasser. Eller alternativt, pakke dem ind i husholdningsfilm så at de laver totalt ringe billeder.

• #7   3. dec 2013 Sort Spray maling kan gøre underværker smiley

• #8   3. dec 2013 hvorfor ikke bare køre ordentligt,så sker der jo ikke noget.

• #9   3. dec 2013 fordi alle tager en lille free-bee engang imellem

• #10   3. dec 2013 Jeg synes det er rigtig fedt gjort af dig Johnny! En MC til datteren og dig selv - Hatten af for det!

- Meeeen at trække den over mod fartkontrol, den holder altså ikke smiley

• #11   3. dec 2013 Den er heller ikke ment som trukken over mod fart kontrollen , men det er jo snart umulig at lufte ud bare ved en 120 km/ i timen bare lidt en gang imellem , husk jeg bor i vest Jylland hvor der er langt imellem motorvejene og de fleste veje snor sig meget

Kommentér på:
fart kontrol

Annonce