5.379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 60 Svar

overhaling ved sammenfletning, bøde?! overhaling ved sammenfletning, bøde?!

Hvis der er to vognbaner og man kører side om side.
Og der kommer en sammenfletning af de to vognbaner på midten af vejen, altså ikke den ene vognbane over i den anden, men de to vognbaner går ind i hinanden.
Er det så en overhaling indenom, hvis trafikanten til højre fletter først ind?

PS: koster det noget at prøve en bøde i retten?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overhaling ved sammenfletning, bøde?!
  • #1   14. dec 2013 Hvis du er bagerst, så ja. Det er jo en overhaling. Forreste mand fletter ind først.

  • #2   14. dec 2013 Sammenfletning foregår lige som en lynlås. At man så nok ikke ville få en bøde for det andet er så en anden side af historien.

  • #3   14. dec 2013 Hvad hvis man kører side om side?

  • #5   14. dec 2013 Lars vi snakker ikke om hvem der har ret til at køre ud nogen steder.
    Vi snakker om hvorvidt der er tale om en overhaling indenom.

    Lad os nu sige er andet eks: bil a kører i yderste vognbane med 40 kmt. Motorcykel b kommer kørende længere bagud med 50 kmt i inderste vognbane.
    Da motorcykel kommer op på siden af bilen, kører motorcykel forbi bilen og fletter ind med det samme.
    Er det en overhaling indenom??


  • #6   14. dec 2013 Thomas: Hvis der er tale om at bilen har kørt under det tilladte - formoder du har kørt i en 50 zone og du så har kørt 50, så vil jeg mene der har været tale om en forbikørsel og ikke en overhaling. Har du kørt over det tilladte vil jeg tro at det vil blive karakteriseret som værende en overhaling.

  • #7   14. dec 2013 Alex: Det er ikke en forbikørsel, for det kan man juridisk kun lave i tæt trafik, og forudsat at køretøjet foran een har en hastighed der er højere end køretøjet i vognbane til venstre for een, som man kører forbi.

    I øvrigt kørte jeg IKKE for stærkt, hvilket politimanden selv sagde at jeg ikke gjorde. Men jeg fik bøde for overhaling indenom.

    Jeg tror virkelig at jeg vil prøve at se om den holder i retten.


  • #8   14. dec 2013 Den tror jeg sgu du kommer til at betale.
    Hvis jeg har forslået dig rigtigt.
    Bil kører i v. Bane med 40.
    Du kører i h. Bane med 50.
    Du kører bag bilen og fortsætter men 50 forbi bilen lige inden sammenfletningen, og så er du forrest og fletter først.
    Så laver du overhalinger inden sammenfletningen.


  • #10   14. dec 2013 Hvad så hvis vi antager at bilen og jeg ligger side om side idet vi når frem til sammenfletningen??
    Må jeg så flette først? Eller Er det en indenomsoverhaling?


  • #11   14. dec 2013 Hvis du overhaler imens du er i højre vognbane, så har du jo overhalet indenom, ligegyldigt om der er sammenfletning eller ej.. Det må du kun, som du selv skriver, i tæt trafik hvor det betegnes som en forbikørsel.. Hvis i ligger side om side, skal du lukke ham forbi.. Du skriver jo også selv at du kommer bagfra, så tror ikke du skal regne med at den holder i retten..

  • #12   14. dec 2013 Prøv at træk sammenligningen over på motorvejen.
    Hvis en klaphat i en 130 km/t zone, kun kører 110 km/, men absolut ikke vil trække ind fra det yderste spor, og du kommer op til ham i det inderste spor, og egentlig bare holder din fart på 130 km/t.
    Må man så ikke fortsætte forbi ham med 130 km/t i indersporet ??

    Hvis ikke, skal man så sætte farten ned og blive bag ham eller ved siden af ham ??
    Så han pludselig bestemmer farten hele vejen over fyn smiley

    Jeg mener godt man må køre forbi indenom, såfremt du er i banen i forvejen, og ikke har skiftet bane med forbikørsel som hensigt..


  • #13   14. dec 2013 #12 der er vidst blevet skrevet flere bøder/klip på det grundlag.

  • #14   14. dec 2013 Jamen jeg overhaler ikke før sammenfletningen, jeg trækker bare først ind i selve sammenfletningen.
    Se billede:


    profilbillede
  • #15   14. dec 2013 https://www.politi.dk/da/aktuelt/SporgsmalSvar/faerdsel+facebook.htm#SubHeader9

    Hvad er forskellen på forbikørsel og overhaling på en motorvej?
    Hvis en bil kører med 90km/t i ydersporet og jeg kommer i indersporet med 110km/t, må jeg så gerne køre forbi bilen i ydersporet? Her taler jeg om at jeg på intet tidspunkt skifter vognbane!

    Svar: Nej det må man ikke. Hvis trafikken kører i flere rækker og hastigheden bliver bestemt af den forankørende er der tale om forbikørsel, men som du beskriver det, er der tale om overhaling højre om, og det må man som bekendt ikke. Det koster et klip i kørekortet.


  • #16   14. dec 2013 Så laver du også en overhaling indenom hvis du først trække ind efter sammenfletningen, man skal vel flette sammen så man kommer enten foran eller bagved hinanden ikke på siden af hinanden, det er jo samme regler som hvis du køre i en bil.

  • #17   14. dec 2013 Hvis ham foran gør det må du også gerne, men DU må ikke gøre det alene. Mærkelig lov...

  • #18   14. dec 2013 Hvis du ikke er foran ham før sammenfletningen, så er det jo ham der skal køre først ind i sammenfletningen.. Kan ikke se at du kan få den over til din fordel på nogen måde..

    Per M:
    Det kan godt være det lyder dumt, men ja, du skal blive bagved selvom han kører 110 km/t..

    Det er ikke så meget holdning og meninger der gælder i trafikken, men lovgivning... Jeg kan slet ikke forstå hvad der får folk til at overhale indenom, og slet ikke på motorcykel, det er sgu med livet som indsats !!


  • #19   14. dec 2013 # 17 det eneste mærkelige er at ham der køre i venstre bane ikke bliver trukket ind i nødsporet og sparket i klunkerne og frataget sit kørekort.

  • #20   14. dec 2013 #12 Det er næsten en beskrivelse af den vestfynske motorvej du kommer med der. Lige meget hvor mange ekstra vognbaner de laver så vil alle tosserne død og pine ligge i den venstre, til trods for der er stort set tomt i den midterste og kun lastvogne i den inderste..

    Sorry, lidt off topic..

    Tror du har ramt en emsig betjent, som sikkert ikke kan lide mc'er. For hvis i ligger side om side, ville jeg også mene det er flette reglen, men det kan være betjenten har set tingene anderledes hvis han har kørt lidt begved.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #21   14. dec 2013 @Thomas: Du har lavet en overhaling (inderhaling) idet farten sættes af bilen i venstre vognbane. Som anført ovenfor, så er der situationer i tæt trafik, hvor venstre vognbane f.eks. kører med 60km/t og højre vognbane med 70km/t. I denne situation er der tale om forbikørsel. Nok om det...

    Du har fået tildelt en bøde for overhaling inden fletning. Du er ikke enig i den observation og tolkning den pågældende betjent har lavet i situationen. Dine argumenter viser, at pågældende betjent måske nok skulle nøjes med at tjekke dit kørekort og sende dig afsted uden videre. Men ét er loven og noget andet er "situationen". Og med dette mener jeg, at du uden videre kan tage sagen til den lokale byret og afprøve "situationen", idet du ikke får højere omkostninger end bøden du er blevet stillet i udsigt. Skulle dine argumenter og "tale til fornuft" i forhold til dommeren ikke falde ud i dit favør, så koster det dig ikke flere penge. Kynisk vurderet har du alt at vinde og intet at tabe.

    Tilbage er kun din egen vurdering, nemlig at du godt ER klar over, at du har overtrådt færdselsloven, du har fået en "hilsen" og står til en bøde. Vil du spilde din egen og andres tid? Hvis ja... så smut en tur i byretten og tag en dialog med dommeren. De er faktisk ganske hyggelige og helt normale mennesker med stor forståelse for hverdagens fejl/tolkninger af færdselsloven. Man bliver fra tid til anden overrasket over hvad ændres på skrivebordet kontra den virkelige hændelse.

    Your call... smiley


  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #22   14. dec 2013 Mit råd er: Prøv den IKKE i retten. Politiet har altid ret i retten! Det bliver heller ikke nemmere når der er tale om en motorcykellist.

  • #23   14. dec 2013 Gtr: lyder fornuftigt og jeg er meget enig. smiley jeg vil tænke over det.

    Men hvad hvis man kører side om side og bilen til venstre for mig sætter farten ned? Så laver jeg en overhaling, men jeg har ikke en chance for at undgå det?!

    Jeg tror at mit forsvar vil lyde nogenlunde således:
    Bilen og jeg kører side om side mod en sammenfletning. Bilen bremser op da vi når hen mod sammenfletningen, som om den vil give mig plads til at flette ind først. Jeg er klar over at jeg ikke må overhale indenom, men det var heller ikke min intention. Det øser ned og vejen er glat, og mine egne bremseevnet er forringede. Jeg vil derfor ikke bremse hårdt op, for at lade bilen køre flette først. Jeg vælger derfor, og for at trafikken kan glide let og ubesværet, at fortsætter frem og derved overhale bilen og flette ind først.
    Det var på ingen måde min intention at overhale indenom, men jeg ville heller ikke skabe en farlig situation i trafikken.


  • #24   14. dec 2013 Derfor har jeg lavet denne på min bil.. Ikke at folk fatter noget alligevel, men de glor lidt når jeg trækker ud foran dem og snøvler afsted som de dikterer bedst.

    profilbillede
  • #26   14. dec 2013 #24

    LOL Per smiley den er sgu go... er det ok at kopiere ??


  • #27   14. dec 2013 Tilføjelse til forsvar: Da betjenten stod foran os på fortorvet, og fordi det var mørkt og regnede og hans udsyn derved var begrænset, kan jeg godt se hvordan det for ham kunne se ud som om, at jeg accelererede for at overhale og flette først. Men rent faktisk var min hastighed den samme hele vejen. Det var bilen der sagtnede farten.

  • #28   14. dec 2013 det er sur røv.
    det må du ikke,

    men tager du sagen i retten.
    og du ikke tager advokat, og taber i retten,så har det ikke kostet dig noget at få sagen i retten.

    Mvh

    ps.
    udløser det ikke også et klip i kortet,det her.


  • #29   14. dec 2013 Busa: det udløser et klip og det er det jeg tripper over. Bøden betyder sgu ikke så meget....

  • #30   14. dec 2013 Enig.

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #31   14. dec 2013 Det eneste jeg kan se du kan bruge som forsvar er, hvis du kan få billisten som kørte ved siden af dig til at sige at han afbrød sin overhaling. Hvis ikke han var i gang med at overhale dig har du overtrådt loven ved at kører op på siden af ham. Du SKAL blive bag ham selv om han kører i venstre vognbane, og det vil være betjentens forklaring i retten. Det er surt, men desværre virkeligheden, især for os på motorcykler.

  • #32   14. dec 2013 Dvs at man kan bringe en anden i fedtefadet ved at sagtne farten, ikke betryggende.

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #33   15. dec 2013 #22 @Michael M: Sådan en omgang vrøvl.......problemet er, at sindsstemning, holdning og forventning koges op fra flere sider. Bl.a. herfra MCG mv. Og så møder man frisk og frejdigt op i den lokale byret med den forventning, at ens egen holdning og/eller overbevisning - også i forhold til sund fornuft - er det eneste sandfærdige. Og at dommer jo kun kan give dig medhold. Og som et lyn fra en klar himmel havner du i kælderen og opdager, at jura til tider kan være en divergerende oplevelse, hvor du på den ene side med "sund fornuft" ikke kan forstå, at udfaldet sker til anden side. Så nej....Politiet har ikke altid ret i retten...men du kan bide skeer på, at Politiet helst ikke tager en sag i retten såfremt de forlods ved de taber den! Og det kan du vist ikke klantre dem for, eller?

    Du lyder til at have oplevet "bristet forventninger" i forhold til egne oplevelser....og sådan noget personligt noget kan godt gøre nas! smiley


  • #34   15. dec 2013 Men engang i mellem skal en tage turen for at vise, at de ikke selv følger reglerne.

    Bare se det med lanesplitting. Øverst instans siger man godt må, men i praksis må man ikke. De siger det adskillige gange i programmer på tv. Man kan jo ikke gå ud fra hvad de siger, når de på tv kan bevise deres uvidenhed.

    Problemet med politiet er, at de ikke gør deres arbejde særligt godt og det går ud over befolkningen. Bare se alle de sager med folk, som er dømt for, at snakke i mobil uden, at have en tændt mobil i bilen. Disse sager har politiet fået klager på og hvad så, hvis ingen tager skridtet videre.

    Det hele handler om penge især for de højere herre.

    Tag fat i en kørelærer som er nyuddannet, de kender reglerne bedre end Bent betjent


  • #35   15. dec 2013 Der er to former for banesammellægning og de er skiltet på hver deres måde!

    1: Blå anvisningstavle med stiplet linie frem til sammenfletningen

    2: Blå anvisningstavle UDEN stiplet linie frem til sammenfletning.

    1: Her ophører den ene bane, og man skal VIGE ved vogsbaneskift

    2: Her flettes banerne sammen og trafikanterne skal ud fre deres plads køre i lynlås ved sammenfletning. Er man i tvivl, skal man vige.

    Jeg fornemmer faktisk at situation 2, vil give en masse spørgsmål, i det der her altid er mulighed for diskussion. Dog som Thomas beskriver det, så står hhan til en bøde!


  • #36   15. dec 2013 Jeg holder 100% med GTR her, og jeg havde taget den i retten, uden advokat!
    jeg har fået frafald på den måde et par gange. fordi man har kunnet påvise, at det er en vurderings sag, og vi skal alle have ens forhold i trafikken!

    Den med regn og nedsat bremseevne, den er for dum, den skal du skuda ikke prøve med....
    GODDAG hr. dommer, jeg accelrerede, da min bremse evne var nedsat, og jeg derfor ikke ville bremse ind bag bilen!!
    Er du i tvivl om du kan føre dit køretøj på sikker og betryggende vis, kører man ind til siden, og parkkerer. man accelreer ikke smiley

    Det store spørgsmål er jo, hvor længe har betjenten holdt øje med dig, hvor mange overhalede du rent faktisk inden om?

    hvis det sort hvidt er som du skriver, ville jeg påstå at jeg vat SIKKER på at vi var ca. side om side, og jeg derfor NATURLIGT accelredede lidt, for at sikre en sikker sammenfletning, hvorved i begge har det bedste og sikreste overblik.
    Som MC'ist, er det desværre ofte at folk ikke er opmærksomme på at vi SKAL fylde som en bil, og de derfor nogle gang presser os for meget! SÅ du VURDERER at det sikreste var at køre frem.

    OVENSTÅENDE virker naturligvis KUN, hvis i kørte side om side, længere tid, ikke hvis du kom bagfra, og foretog en overhalning inden om!!! smiley

    Så ville jeg i stedet påstå, at jeg fuldte den hastighed de andre i vognbanen kørte, og da du opdagede, at der var sammenfletning, valgte du at placerer dig foran den anden, da han virkede en smule uopmærksom. og du derfor følte dig mest sikker lige i hans synsfeldt!



  • #37   15. dec 2013 Tak for input.
    Altså det var en af den slags sammenfletninger, hvor det ikke er nogen skiltning om sammenfletning. Der er blot to vognbaner, adskilt af hvide striber. De hvide striber hører op og 20 meter længere fremme, snævrer vejen ind og der er kun plads til een i sporet.
    Gør det nogen forskel for den måde jeg kørte på?


    Betjenten stod på fortorvet helt henne ved sammenfletningen, og jeg overhalede ikke andre biler indenom.


  • #38   15. dec 2013 Gå nu lige ud og kig dig godt for 100-200 m inden sammenfletningen. Det her er Danmark, og der er nærmest ALTID skiltning.

    Hvis det er typen med stiplet linie, ville jeg slet ikke gide gå i retten!


  • #39   15. dec 2013 Niks Knud. Vejen snævrer ind til er spor i ca 20 meter og der er en helle, herefter er der spor igen.
    Det er fra Runddelen ved jagtvej op mod posthuset på jagtvej.
    Jeg er 99,9 % sikker på at der ikke er et skilt men jeg skal nøl gå ned og ligger efter.
    Hvilke regler gælder hvis der ikke er skiltning om sammenfletning??


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #40   15. dec 2013 @Thomas: Det nemmeste at huske er sandheden! Altid! Og hvad dine forventninger er ift. regnvejr, nedsat bremseevne og og og... det er ikke noget man pr. jura har med i lovgivningen. Dette er noget som vurderes. Du nævner intet om Etaten har dokumentation ift. video - de var jo placeret bagved dig og den anden bil? Billeder er rigtig gode at støtte sig op af. Hvad du har forklaret herover, dvs. hændelsen uden dine egne subjektive opfattelse af hændelsen er som sådan fin nok. Og du behøver ikke at medtage advokat i byretten ift. banal trafiksag. Du meddeler blot den pågældende politianklager som du har fået en hilsen fra, at du agter at prøve sagen i byretten. Mød op - giv din version på en sober måde - hold dig præcis til sandheden (hvis ovenstående ER din version af sandheden) - og hold bøtte + afvent udfaldet! Du skal ingenlunde indlade dig på uden-om-dialog af nogen art. Hellere gentage hvad du allerede har forklaret mere end én gang. Husk på at den pågældende politianklager jo blot fører sagen. Han har ikke været på stedet og har udelukkende kendskab til "fakta" påført sagen fra den pågældende betjent. Hvis politianklager skønner at han skal føre et vidne, så vil de pågældende betjent blive indkaldt, hvilket du med 100% statsgaranti kan regne med vil være tilfældet. Men dette skal du absolut ikke lade dig kue af... dette er helt normalt!

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #41   15. dec 2013 PS: Og som Knud angiver... tag nu tilbage til stedet... skyd nogle foto's fra de forskellige vinkler. Dem kan du bruge til at støtte din forklaring med. Dette er også et signal om seriøsitet.

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #42   15. dec 2013 @GTR
    Du skriver det selv " ...men du kan bide skeer på, at Politiet helst ikke tager en sag i retten såfremt de forlods ved de taber den! " Altså vinder de stort set alle færdselsager i retten. Der er dog enkelte sager hvor formalia ikke er på plads som de taber.
    Og nej, jeg har ikke selv været turen igennem, men kan se ud fra statistikken at sådan forholder det sig.


  • #43   15. dec 2013 Gtr: super!

    Politiet var ikke bagved mig de stod foran og lavede trafikkontrol, spiritustest og den slags. Jeg tvivler meget stærkt på at jeg blev filmet.


  • #44   15. dec 2013 den havde jeg KLART taget i retten, med mindre du gav den fuld skrue!

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #45   15. dec 2013 @Michael M: Nej, du tager fejl. Ét er at de tror de vinder - forlods - noget andet er fakta. Hvilken statistik henviser du til? Den gad jeg godt se.....

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #46   15. dec 2013 @GTR
    Ja så siger vi det..... ER det ikke lige meget hvad jeg skriver, du har jo besluttet at det er forkert smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #47   15. dec 2013 Michael M: Nej, bestemt ikke! Jeg var meget overrasket da du omtalte statistik for færdselssager, for jeg har ledt med lys og lygte efter det.... Retten laver ikke disse opgørelser og vil ej heller oplyse om det. Men det kunne jo være, at du havde et godt link til spændende information og læsning? Venter med spænding.....

  • #48   20. dec 2013 Gå ej i retten! Du ender med en mindre drepression efter den tur. Nogle gange er det bedre bare at komme videre i sit liv. Fanden tage de emsige pansere!
    God jul og tillykke med endnu en erfaring i magteløshed.


    profilbillede
  • #50   20. dec 2013 #0 Thomas - I lyset af de meget divergerende meninger ovenfor og det faktum, at vi alle herinde nok har prøvet det samme: HVIS du tager den i retten, vil vi da meeeget gerne høre resultatet"
    Måske har du en chance, idet betjenten jo faktisk står langt foran og kan have svært ved at vurdere (ændrede) hastigheder i det dårlige vejr!
    Held og lykke smiley


  • #51   20. dec 2013 Peter: tak! Jeg tager den i retten og skal nok poste resultatet. smiley

  • #52   5. feb 2014 Så er jeg lige kommet hjem fra retten.
    Det var en fin oplevelse, jeg har aldrig været i retten før.
    Dommeren var rar og imødekommende og jeg fik fin mulighed for at forklare mig.

    Betjenten var velforberedt, ligesom jeg selv var det. Vi fremlagde på kryds og tværs og diskuterede satelitfotos, kørebanestriber etc.

    Jeg oplevede det som at dommeren var i tvivl om hvilken vej udfaldet skulle gå, ihvertfald ville hun først afsige dom om en uge, idet hun gerne lige ville tænke lidt mere over sagen.
    Det opfattede jeg som positivt til min fordel.


  • #53   5. feb 2014 Lyder da slet ikke ilde. Thomas - jeg mindes vor nylige samtale, hvor du nøvnte at der var masser af de her tilfælde. Nu har jeg kigget efter dem siden og ikke set et eneste sted. Til gengæld er der masser af steder hvor en bred vognbane gøres smallere, og så har Bent Betjent jo noget at have det i.

  • #54   5. feb 2014 Knud: Jeg går ud fra at du mener steder hvor to vognbaner gøres til een vognbane, midterstriberne ophører, uden at der er en skiltning om sammenfletning/vognbaneskift.
    Jeg har set det adskillige steder, og det er også tilfældet på jagtvejen i min situation.

    Deraf er også kommet huskereglen: "Hvor striberne slettes - der flettes", så man kan huske hvordan man skal forholde sig, når der ikke er skiltning ved sammenfletning.


  • #55   5. feb 2014 Får man godtgørelse hvis man er blevet slæbt i retten for en bøde man ikke burde ha' fået?

  • #56   5. feb 2014 Jens: Nej. Du bliver heller ikke "slæbt i retten". Du møder frivilligt op og fremlægger din sag.
    Men jeg har ikke på noget tidpunkt været anholdt ifm denne sag, så der er ingen erstatning, mig bekendt.


  • #57   5. feb 2014 Helt frivilligt er det jo heller ikke, hvis man uberettiget har fået en bøde.

    Tjek evt https://www.youtube.com/watch?v=KA0gXYLCatA - i den første epísode for den stakkels dreng et klip for at lave en lovlig passering indenom.
    Betjenten som giver ham bøden, ved godt at det er meget tvivlsomt og at han højst sandsynligt vil tabe i retten, da bilerne han passerer inden om skal dreje til venstre - og det er lovligt at passere biler højre om "hvis fører svinger til venstre eller tydeligt forbereder et sådant sving."

    Her ville det i min optik ikke være uretfærdigt at få godtgørelse for at skulle bruge tid på at skulle tage til retten for at få annulleret en bøde som man utvivlsomt ikke burde have fået. Dog lader drengen som fik bøden ikke til at være den skarpeste ske i skuffen, så jeg tvivler på at den sag kom i retten.


  • #58   5. feb 2014 Det bliver spændende at høre resultatet.
    Håber det går din vej smiley


  • #59   13. feb 2014 FRIFUNDET!!! smiley :-D smiley

  • #60   13. feb 2014 Tillykke har lige læst hele sagen det er glædeligt når tvivlen kommer folket tilgode. smiley

  • #61   13. feb 2014 Jeg elsker vores retssamfund. Dejligt for dig.

  • #62   13. feb 2014 kanon.

    smiley smiley

    mvh


  • #63   13. feb 2014 Igen Thomas: Til lykke

  • #64   14. feb 2014 Det er altid når Mogens og Jens står klistret op ad gerningsstedet, men du fik dem overbevist, flot.
    Tror også holdningen her gjorde at du havde mod på det.


Kommentér på:
overhaling ved sammenfletning, bøde?!

Annonce