{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Omkostninger? Bytte varer fra FC-Moto {{forumTopicSubject}}

Hej alle (tyskeksperter).

Jeg er ved at købe læderdragt og hjelm igennem FC-Moto, men da man kan være uheldig at bestille en forkert størrelse og så skal ombytte varen, hvad er omkostningerne så og er der andre "hager" ved dette firma? Er godt klar over omkostningerne ved at sende retur til tyskland.

Jeg skal måske lige oplyse at jeg altid sad udenfor døren i tysk-timerne i skolen, så fatter bare ikke en brik når jeg forsøger at læse deres forretningsbetingelser o.lign.

Please... Kan I hjælpe mig med oversættelse?

smiley TUSIND TAK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omkostninger? Bytte varer fra FC-Moto
  • #2   25. jul 2006 Heeeyyyy Frank (Århus) N.....

    Dét er sgu genialt! smiley

    Bukker dybt (så knoglerne knager) og takker for hjælpen (og for min nye ven). LOL


  • #4   25. jul 2006 Lars, hvis du bestiller gennem FC-moto, får du hurtig forsendelse og jeg har handlet der en del gange efterhånden uden at få forkerte forsendelser, men hvis du skriver en mail til dem svarer de ikke. Jeg har endda skrevet på tysk:s Så hvis du får bestilt noget forkert må du bare holde dig til CISG( de internationale køberetlige regler, som både Danmark og Tyskland har tiltrådt i det omfang det er nødvendigt her). Efter disse regler kan du ligesom efter dansk ret returnere dine varer indtil 14 dage efter du har modtaget dem. Du skal selv afholde omkostningerne til at tilbagesende varerne. Jeg vil derfor anbefale at hvis du f.eks skal købe læderdragt, at du lige prøver en først et sted, så du er sikker på størrelsen.

Kommentér på:
Omkostninger? Bytte varer fra FC-Moto

Annonce