{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

Banekøre, bruger I flydende pakning? {{forumTopicSubject}}

Ja, er igang med at checke min motor igennem inden næste sæson, og er så løbet ind i at der mange steder er brugt flydende pakning. Tænkte så på om det er noget mange bruger?
For kan da godt se at hvis det koster 1000kr til et pakningssæt hver gang man lige vil kigge kobling/stater eller lignende så bliver det hurtigt dyrt smiley
Men det er måske kun toppakningen der ikke kan genbruges?

I tilfælde af at I bruger flydende, hvad bruger I så?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Banekøre, bruger I flydende pakning?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #1   26. dec 2013 Jeg bruger kun flydende i en snæver vending eller paniksituation - og det bliver fjernet til fordel for en frisk pakning så snart det er muligt.
    2 meter pakningspapir koster jo omkring en 100 laps, og det tager måske 5 minutter at skære en stak pakninger ud af det så man har til de mest nødvendige ting, som f.eks koblingsdæksel. Hvorfor skulle man kigge til sin stator (eller sin starter for den sags skyld)? smiley

Visse steder SKAL man bruge flydende, og der bruger jeg det sorte olie/benzinfaste fra thansen i meget begrænsede mængder.

I visse tilfælde er en maskine så forskruet at en papirs pakning ikke er nok... Der ville jeg nok vælge at skille mig af med den eller skifte de skjolde som har problemer.

• #2   26. dec 2013 jeg bruger det fra wurth synes jeg er udemærket og det hænger godt ved

• #3   26. dec 2013 Bruger begge dele, kommer an på hvor henne smiley

• #4   26. dec 2013 har man ikke andet så kan man fint bruge det, men foretrækker en normal pakning, den er lidt nemmere at få af igen smiley

• #5   26. dec 2013 Husk lige at der er nogen steder hvor pakningen udgør en del af konstruktionen og ikke kan undværes.

Kommentér på:
Banekøre, bruger I flydende pakning?

Annonce