{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Spyke virker.. {{forumTopicSubject}}

..stadig.

Det virkede de tidligere gange jeg er styrtet og igen idag. Hjelmen slog jeg ikke i jorden, men mine Sidí Verterbra II tog også fra.

Kom til en rundkørsel og skulle lige ud. Jeg var lige kørt ind i den da en kvinde kommer ud fra første vej i rundkørslen og så var der ikke meget at gøre.

Smed cyklen og røg ind i siden på bilen, det kostede skrammer på cyklen. Bule i bagsvinger, bule i mellemrør, ødelagt venstre udstødning, brækket gearpedal, muligvis skævt bagstel, og generelt bare skrammer på alt i venstre kåbedele.

Har at godt vidne der kom modsat mig og så det hele. Kvinden der kørte ud foran mig tog med det samme skylden.

Der skulle ikke komme problemer med forsikring( har kasko, men hendes æder den jo), og jeg slap helt uden skrammer. Nu hygger jeg mig bare med min datter, så det kniber med at bevare det dårlige humør:oD

Dragt og støvler fik skrammer, nogen der kender til forsikring i den henseende? Min indbo tager den jo i første omgang, men reparerer de tingene eller får jeg nyt?

Nå, jeg hygger mig trods alt. Jeg er på vejen igen inden længe. Skaderne kan jeg reparere nødtørftigt på en eftermiddag. resten klares til vinter. Da har Aprilia måske fundet stumperne til mig...

Shit happens...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spyke virker..
Kommentér på:
Spyke virker..

Annonce