1.239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Enduro handsker Enduro handsker

Hej i forummet, jeg skal ha nye sommer Enduro handsker. da jeg har varme i håndtag må det være maks beskyttelse og komfort samt kølige jeg er ude efter Jeg har aldri haft nogle før kun stadart sommer og vinterhandsker. Synes ikke når man lige googler emnet der dukker helt endlysende kandidater op. Hjælp og erfaringer udbedes.

Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enduro handsker
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   1. jan 2014 Jeg bruger bare crosshandsker.

Om sommeren skal du bare pille varmen fra.

• #2   2. jan 2014 Aha og dit foretrukne mærke og hvorfor?Jo klart det er jeg med på, at blot slukke for varmen.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #3   2. jan 2014 Jeg har mange forskellige par.

Fox 360° er dem jeg er bedste venner med. De er tynde og sidder godt på mine tykke dukkefingre.

• #4   2. jan 2014 er det gs1200 du køre enduro på ?
    så vil jeg anbefale bedre dæk før cross hansker.
    det er en stor dame at danse med,og få over sig smiley
    har BMW ikke det rette gear(handsker),evt expedit. smiley

(link fjernet)

• #5   2. jan 2014 #4 Ja smiley . Er Michelin Anakee 3 da et ringe Endurodæk smiley ? 2 der kun har gået 4000km mest på landevej.Måske Heidenau K60 Scout næste gang. Yes Pattegrisen en ikke sjov når den kæntre, det var ulig nemmere dengang jeg kørte Honda XL250R 88' Herlig cykel dog svage bremser og maks 24hk.

Og handske søgningen er slut tak for indput. Synes Bmw rally 3 var lige sagen. Nice det mærke var på intet tidspunkt i mine tanker, blev irriteret over at ikke kunne finde en hæftig Rukka handske til enduro/adventure.

profilbillede
  • #6   2. jan 2014 godt valg,og godt nytår.

• #7   8. jan 2014 Endnu en mening om dækvalg. Jeg kører Heidenau K60 Scout, er vældig godt tilfreds med dem, og de har været med på lidt af hvert,
    kig ind på www.mc-eventyristen.dk hvor du kan se og læse hvad jeg har udsat dæk og cykel for smiley

bmwenliGSt
    Peter
    Billede: SM Top i Rumænien, for at komme derop, måtte vi igennem en masse dårlige veje med sten, smadder, grus og sand. Se flere billeder fra Rumænien: (link fjernet)

profilbillede
Kommentér på:
Enduro handsker

Annonce