{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  atv tyskland
  • #2   2. jan 2014 Hvis du ikke har prøvet at køre på offentlig vej på en atv. så lån en i en weekend inden du investerer.... Det er forfærdelig !! kun sjov de første par timer.

Desuden så siger loven max 22hk indregistreret, så ingen grund til at købe så stor at den skal drosles ihjel..

mvh Brian

• #3   2. jan 2014 Køb en, det kan klart anbefales, jeg har i hvert fald ikke fortrudt min smiley

• #4   2. jan 2014 22hk må sgu da være døden. Ville også gerne have en men ikke kun med 22hk. Tror bare jeg finder en lille en til knægten så

• #5   2. jan 2014 regner med at bygge så jeg kan styre om den skal være neddroslet eller ej. smiley

så ikke det der er problemet. altså har altid hørt at ATV med direkte aksel køre ringe på vejen rundt i sving. derfor jeg kigger på sådan en model jeg linker til da den har differenshale (stave??) hvilket vil gøre den meget mere blød rundt i svingene.

• #6   2. jan 2014 Jeg har pt. en Yamaha grizzly 550 eps. med uafhængig ophæng,servostyring og en masse andet pis og lort smiley jeg elsker den i skoven,på marken og stranden. Men det er R:Ø:V på asfalt. De er så levende og ustabile pga den alt for korte hjulafstand. Og køre konstant på kanten af begrænseren ( topfarten er jo kun ca 100)
    Prøvede en HYO 450, Ejeren var vældig begejstret. Jeg har sjældent kørt noget så ringe smiley
    Har også prøvet en SMC med mega brede dæk.. Og jo den så sindssyg fed ud, kørte ca 125 ( udroslet og let peppet) hamrende hårdt at køre på asfalt, voldsom sjov på grus.. Kun egnet til leg på lukkede områder ( ejeren skiftede den også hurtigt ud med en motard)

• #7   2. jan 2014 brian nu er din jo også bygget til offroad, jeg har været ude og prøve en og jeg køber også snart en smc Ram 520 Street, de er bygget til asfalt med anden undervogn og køre da bare super...

• #8   2. jan 2014 På trods af at min er bygget til offroad er den bedre end en hyo på asfalt, pga IRS.. SMCen er bedre men laaaaaangt fra Go. Og alt for langsom når det går ligeud sammenlignet med en lille mc....

• #9   2. jan 2014 54hk og 145km/t må da være rigeligt?

• #10   3. jan 2014 Min Atv er en 700ccm og har skarp knast samt dual potter og power commandor, jeg oplever kun sjov og ballade smiley og med en topfart på 160km/t ( afhænger af gearing) samt den har fast bagaksel som kun gør det sjovere i sving smiley

• #11   3. jan 2014 Morten.....

Lige mine ord.... tillykke med den fede maskine...

Kommentér på:
atv tyskland

Annonce