{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 400r erfaringer
  • #1   3. jan 2014 Jeg har haft en, elektronikken er dårlig på dem. Problemer med ensretter, Cdi box.
    Også er karburatorene ved at være slidt på den gamle motor, membraner slidte, strålespidser slidte (og utrolig svære at finde tilsalg).
    De nævnte ting giver problemer ved start, problemer ved tomgang, og oftest et meget hakkende ujævnt optræk.

Jeg kunne aldrig drømme om at råde nogen til at købe sådan en maskine.

• #2   3. jan 2014 Hvis den bare er noget i nærheden af lige så besværlig som lillebroderen, jamen så er det en besværlig satan. 250'eren er en sjov maskine, ingen tvivl, det vil sige, så længe den kører!

• #3   3. jan 2014 Jeg har haft en. Fantastisk bette racer, som bortset fra en utæt benzinhane ikke rigtig havde nogle problemer i løbet af de 6000 km jeg nåede at køre på den. Den blev kun solgt fordi jeg ville have en større.

Den er sjov at køre på og kvik nok i særdeleshed på de små veje.

Men ja, de kan lide af problemer med karburatorene, men det kan nu ske på enhver MC af den alder.

Køb!

• #4   3. jan 2014 Hvis du kan finde en der er blevet vedligeholdt og taget god hånd om, evt hvor der er blevet skiftet nogle af de sædvanlige slid dele inden for de sidste par år, og den ellers bare er flot, så er der da grønt lys!
    Du skal bare være forberedt! smiley

• #5   3. jan 2014 Jeg har en selv, og den kører bare perfekt! De fleste dele kan findes her i Danmark, ellers er England en god start smiley

• #6   3. jan 2014 En GSXR er lidt MC-versionen af Peugot 206'ere; du kan være heldig at finde én som er passet og plejet - eller du kan være uheldig at finde Brians gamle motorcykel, som hverken er blevet passet, plejet eller serviceret.

Anskaffede selv en GSXR600 fra 1998 som min første motorcykel. Tændrør og olie var ikke skiftet længe; ensretteren var gået og forbindelsen til batteriet var dårlig - derudover var tanken ikke tæt, da Brian havde voldet den da han formodenligt ikke kunne få dækslet til at sidde fast - så vand i tanken var der også smiley

Ensretteren kostede mig 500, tændrør ca. 250 og et nyt tankdæksel 250 - ikke nogen uoverkommelig udgift - men som nybegynder var det sgu ikke så sjovt når den satte ud under kørsel flere gange - og så adskillige gange heller ikke ville starte.

Kan blot anbefale at du lige er opmærksom på hvem du køber af - så det ikke bare er en eller anden gut som bare skal af med lortet fordi det nu ikke længere vil køre.

• #7   3. jan 2014 jeg havde meget glæde af min GSXR 400
    - fin lille racer, ingen nævneværdige problemer med motor eller elektronik

• #8   3. jan 2014 Min kæreste havde sådan en. Den skal køres utroligt hårdt, for at den flytter sig bare en smule. Under 7000-8000 o/min sker der intet. Så almindelig kørsel, er den elendig til. Efter min mening.

• #9   4. jan 2014 #8 dette problem oplever jeg godt nok ikke.. Men det er rigtigt at den skal have lidt omdrejninger før den virkeligt rykker smiley

Det er begrænset hvor meget bundtræk man kan få fra en 400..

Men har du kig på andre alternativer, der er jo både vfr, cbr og zxr i samme motorstørrelse og prisklasse.

Kommentér på:
Suzuki gsxr 400r erfaringer

Annonce