1.401 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Igen et trist"
Trist oplevelse med Raask
Jeg har desværre haft en trist oplevelse med firmaet Raask som jeg bliver nød til at dele med jer så I bliver bekendt med firmaets politik omkring nethandel. Jeg bestilte et sæt fodhvilere hos inf...
Jeg har desværre haft en trist oplevelse med firmaet Raask som jeg bliver nød til at dele med jer så I bliver bekendt med firmaets politik omkring nethandel. Jeg bestilte et sæt fodhvilere hos inf...
Skrevet af: Michael H - 8. mar 2016
Det er dæleme trist......
I dag til morgen åbnede jeg MCG og fandt følgende besked (jeg har fjernet genkendelige elementer, men afsenderen kender det uden tvivl): <i>denne her bruger http://www.motorcykelgalleri.dk/xxxxxxx...
I dag til morgen åbnede jeg MCG og fandt følgende besked (jeg har fjernet genkendelige elementer, men afsenderen kender det uden tvivl): <i>denne her bruger http://www.motorcykelgalleri.dk/xxxxxxx...
Skrevet af: Knud (Mårum Tinghuse) J - 10. apr 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
R.I.P
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 148
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 67
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.179
Trist
Jeg hørte det i trafikradioen, og kørte en omvej.
Igen et trist uheld