2.134 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gider ingen og sælge ? Gider ingen og sælge ?

Har en lille våd drøm om en motard og søgte på dba. KUN 5 STK !
Folk hylder om de ikke kan sælge men måske de skal sætte til salg for at sælge !
Der er kun 2500 motorcykler til salg i danmark så mon ikke det snart nærmer sig sælgers marked nu det blir forår ?
Den eneste jeg kunne finde var en older gammel KTM uden afgift til 23000.
Jeg kan ikke huske brugt udvalget før har været så lille.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gider ingen og sælge ?
  • #1   14. jan 2014 du er sent ude smiley
    men : http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/146554-ktm-duke-2
    prøv 123mc,gul og gratis og her i marked.... den blå avis er blevet dyr at bruge.

• #2   14. jan 2014 Dba, Koster det kassen for en annonce, prøv g & g. 123.mc. Eller her

• #3   14. jan 2014 http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/148261-shineray-xy-125

Så giver du den bare gas

• #4   14. jan 2014 Kigger mest efter forhandler og der er heller ikke nogen på dba. Vil helst forhandler så jeg ikke ender med en udkneppet sag der brækker sig på min regning.
    Der er åbenbard ikke mere til sal nu ;-(

Og nej jeg skal ikke have en shineray smiley Den napper du bare selv.

• #5   14. jan 2014 Aagesen mc, fi motorcykler
    ktm,husqarna impotør

• #6   14. jan 2014 Hvis du nu vil finde noget, så ma du sgu vågne op og se dig noget bedre for. Det er jo købers marked, så selvfølgelig kan du finde noget - man hører dagligt om folk der ikke kan sælge - og det er aldeles befriende at skrive denne svada.

God Jagt!

• #7   14. jan 2014 Det er fordi dem der har en motard ikke vil af med dem

• #8   14. jan 2014 Køb en billig offroader og sæt gadedæk uden mønster på - wupti - motard! smiley

• #9   14. jan 2014 Tag og køb den der DRZ til 44. God begynder cykel :))

• #10   14. jan 2014 Lad mig forstå meningen med dette indlæg...

Du brokker dig over at der ikke er nogle forhandlere der vil sælge motarder?
    De fleste "rigtige" motarder er ukendt land for de fleste forhandlere og dermed ikke noget de vil rodes ind i mht. garanti etc.

Der er et meget lille kundeunderlag og rigtigt mange har urealistiske forventninger til hvad en motard kan tilbyde dem og en del skifter ejer mange gange over nogle år og ender med at blive slagtet da de ikke blir passet.

Du skriver intet om hvad du reelt søger og der er 100 forskellige måder folk tolker "motard"

Jeg sælger en maskine i ny og næ og støder på mange som vil have en maskine der står som et suttet bolsche, har kørt 5000 km, har alt udstyr og fordi de har set en gammel offroader med motardhjul til 35.000 mener de at den ikke kan koste meget mere end 45... og de leder stadigvæk uden at have fået en maskine. smiley

Hvis du reelt er villig til at betale hvad en bling bling motard skal koste kan jeg sagtens fixe det, og er planen en motard i teknisk god stand med kvik motor hvor køreegenskaberne vejer mere end looket så er det en easy peasy opgave...

• #11   14. jan 2014 En Motard er udkneppet når den er ½ år... sådan skal det være smiley hvis du er bange for at købe en maskine der har smidt lidt sorte streger, og kørt mere på den bagerste rulle end den forreste.... Tjoooo så er du tvunget til at købe hos en forhandler, for det er dem der sælger nye cykler....

Der er MASSER af cykler !! men hvis ønsket er en 2 år gl KTM med 5k på klokken til 40000,-.... Så er det nok noget op af bakke Hugodreng smiley

• #12   14. jan 2014 Du skal under ingen omstændigheder give 44 for en drz-400 til de penge kan du få en rigtig fin KTM, men hvis du er bange for at veligeholde og få lidt olie på fingerne så skal du ikke have en motard.

• #13   14. jan 2014 At den ikke har 63 hk på hjulet er en ting, men den ser da fin ud til prisen

(link fjernet)

Der er også en håndfuld Duke til salg...

• #14   14. jan 2014 Du velkommen til at smide et bud på min 660'er smiley

Kommentér på:
Gider ingen og sælge ?

Annonce