{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.092 visninger | Oprettet:

Der var engang hvor farfar kørte til Afrika på MC {{forumTopicSubject}}

Har en ide om at køre en vild tur i sommerferien.
Ideen er at komme TIL afrika på MC fra københavn

København - Tarifa - Tangier - Tunis - Palermo - København.

Har 3-4 uger jeg kan bruge på turen.

Ligeglad med hvor jeg sover, har telt med kan det bruges bliver det brugt - ellers små B&B og hoteller undervejs. men det ikke det vigtige!

Mit spørgsmål er: Hvordan er "risikoen" at køre i Afrika.

Bør man revidere planen så det bliver Tarifa - Tangier - Tarifa igen og så køre via Barcelona, Østrig Tjekkiet hjem igen.

Så nøjes med 2-3 overnatninger i Tangier som er en forholdsvis sikker by for en rig europæer i forhold til "bushen" mellem Tangier og Tunis, der er jo mange små provinsbyer fyldt med fattige kriminelle folk.

Havde tænkt mig at køre Alene i mit eget tempo.
Burde kunne klare turen på 3 uger med 4 timer om dagen på MCén.

Gode tips&råd og tanker skal være hjertelig velkommen. men jeg SKAL til Afrika... smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der var engang hvor farfar kørte til Afrika på MC
Kommentér på:
Der var engang hvor farfar kørte til Afrika på MC

Annonce