702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

toldsyn vfr fra belgien toldsyn vfr fra belgien

Jeg er ved at prøve at få toldsynet en vfr 750 rc36-2, først gang indregistreret 1996 i belgien, men min synsmand siger jeg skal have en data erklæring. Men den kan han godt lige få fat i for mig.
Men nu har jeg snakket med en anden syns mand, og honda importøren hvor man skal have erklæringen. Men de siger begge at det ikke er nødvendigt, når den sidst har været indregistreret i et eu land.
Så hvis der er nogen der lige kan komme med et par vise ord, for går da og tænker om min synsmand lige ville score 1800kr ekstra som erklæringen koster.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toldsyn vfr fra belgien
  • #1   24. jan 2014 din synsmand kan ikke lave en data ærklering. Under normale omstændigheder skal mand ikke bruge andet end en eu reg. attest for at lave toldsyn.

Stk. 4. Ved første syn af motorkøretøjer med en tilladt totalvægt på højst 3.500
    kg skal fremstilleren fremlægge dokumentation for, at køretøjet opfylder gældende
    regler i følgende tilfælde:
    1) når køretøjet ikke er EF-typegodkendt,
    2) når køretøjet er konstruktivt ændret, eller

• #2   24. jan 2014 Hvorfor køre du ikke bare, til den synsmand der, ikke skal bruge en ??

• #3   24. jan 2014 Fordi ham jeg kender er gode venner med min bror, og han har også alle papirende på cyklen. Har ikke lyst til at kalde ham en kegle før jeg har lidt mere styr på det.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   24. jan 2014 Så kald du ham bare en kegle! smiley

Du skal bruge den org. reg. attest - that's it.....

• #5   24. jan 2014 Det andet er vist, noget fra den gang, en rigtig synsmand gik i grådt tøj, og bare bar pisse sur, på tværs og lidt skabs nazi.

• #6   27. jan 2014 Vi går i gråt tøj de gamle gik i blåt ved staten..
    Men han kan stadig ikke lave en data erklæring.
    Hvis den er eu-typegodk. skal der ikke bruges andet end reg attest.
    belgien er jo med i eu så mon ikke den er typegodk. da den kom dertil.
    Det er for det meste special modeler som er lavet til det amerikanske marked somikke har fået lavet en eu-typegodkendelse.. håber det kan hjælpe dig lidt..

Kommentér på:
toldsyn vfr fra belgien

Annonce