1.002 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Fed tur i actionparken :) Fed tur i actionparken :)

Ville lige sige tak for endnu en kanon tur ud i actionparken!
Er stadig helt øm i mine hænder/håndled efter min jomfrutur i en gokart- men det var fedt!!

Og stor tak til Erik W (igen) for at holde parken åben for os og tage så godt imod os derude smiley

Vi ses igen næste onsdag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed tur i actionparken :)
  • #1   26. jul 2006 Det var jo vældigt hyggeligt at kigge ud:oD Lilledullen kan jo ikke lære det for tidligt! Næste gang må hun have en tur i Eriks Nissan... Eller..

Jeg er klar igen om 14 dage, håber jeg. Da skulle Falcoen gerne være køreklar, omend stadig skrammet.

• #2   26. jul 2006 tak i lige måde Ane. Jeg blev sgu helt nostalgisk af at køre bag ved dig og høre den fede lyd fra din 1 stamper.
    Det bragte minder om min gamle Ariel VH500 som jeg havde for en halv menneske alder siden.

• #3   26. jul 2006 Marc: Ja helt sikkert - hun var jo helt vild med den nissan smiley

Gert: He he, jeps lyden er lækker på den ik´;)

• #4   26. jul 2006 Minder om en Ariel?

Må jeg gerne bliver fornærmet på andres vejne? :0D

Den minder mig( mærkeligt nok) om min XT600 3TB'er, den havde bare Vampire skorsten på.

• #5   26. jul 2006 Jeg var desværre ikke selv med da jeg lige har solgt min cykel, men er da misundelig på Jer andre.

Turen var desværre ikke så sjov for min kollega Torben (Torben Løsning). Han væltede på cyklen i Uldum oppe ved rundkørslen ved Skanderborgvej. Han er heldigvis ikke kommet til skade. Han sundede sig lidt og tog cyklen hjem i rask tempo, for man skal rejse sig hvor man er faldet...... Han er dog en smule øm i hånden og ryggen.

Føler sgu med Torben, cyklen er 2 mdr gammel og den betyder ufattelig meget for ham. Og skaderne løber op i nogle tusinde kroner. Kåbe, håndtag for passager er smadret, og rammen er fået klaps samt diverse andet plastic. Men det kan erstattes!!

Op med hovedet Torben! Du tog ikke skade, og som vi siger på GM:

Vi skal fremad !!

• #6   26. jul 2006 Ane: Nu er det lige lyden der var et problem, den Nissan Larmer for meget. Det er den eneste grund til hun ikke fik en tur! Stort set..

Hun var nok bare gået kold, det gør hun altid når hun kører bil..

Sidder bare og lurer på ebay og andre steder for at finde gejl til min Falco. Tror jeg vil have andre fodhvilere på, Aprilias koster sikkert mere end nogle af de fede. Og kommer først om et par år..

Det piner mig lidt at have en ukampdygtig kværn!!

• #7   26. jul 2006
    For hulan.. Torben.. det er sq ikke godt! Rart at høre at der ikke skete mere med dig og at cyklen trods alt kan køre! Håber du snart bliver fit for fight igen!

Marc: Ja, kender følelsen..

• #8   26. jul 2006 Claus: Pis også! Det sidste jeg behøver er flere lidelsesfæller, men igen, fedt der ikke skete ham det store.

Vi stod lige og snakkede om mit uheld og KS motor inden jeg kørte..

Jeg har dog fuld tiltro til værkstedet hos dem! Foretrækker dog kun at bruge dem til service, det er ikke fedt at smide sin cykel!!

• #9   26. jul 2006 >> Marc,

Jeg rådede Torben til at snakke med nogen der før havde prøvet at vælte. Mere pga af forsikringen, for det er sgu vigtigt at han griber det rigtigt an mht. anmeldelsen af skade så de dækker cyklen!!!

Jeg synes personligt at han skal smide den ned til KS i morgen og ikke køre mere på den føren der er styr på det.

• #10   26. jul 2006 Hey.
    Jeg kørte sammen med Torben da han væltede bag mig.

Skal vi nu ikke lige lade ham selv fortælle om det før vi begynder at diskutere det her.

Selvom vi alle føler med ham synes jeg det er uværdigt at diskutere uheldet før han selv er kommet på banen

• #11   26. jul 2006 Hej Gert,

Jeg stod oppe ved rundkørslen....

Og har lige snakket i mobil med ham for ca. 15min siden...

I øvrigt har jeg kun skrevet indlægget fordi jeg føler med ham, er det iorden?

• #12   26. jul 2006 Hej Claus.
    Selvfølgelig er det i orden. Var du en af dem i bilen ???

Det var ikke et rigtigt surt opstød, jeg mente bare at vi skulle vente med at vise vor deltagelse indtil Torben (helt sikkert) starter en tråd. Så har han også en chance for at besvare evt. spørgsmål der måtte komme.

• #13   26. jul 2006 Hej Gert,

Ja jeg var den ene i bilen. Du har måske (sikkert) ret. Torben opretter sikkert en tråd selv i aften eller i morgen.

Skrev udelukket indlægget fordi, at det var sgu lige tæt nok på (Vi er kollegaer), og jeg har selv først fået mc kortet for 2 mdr siden, så det gav lige en et chock, og stof til eftertanke.

Men jeg lader den ligge her..

• #14   26. jul 2006 NÅ!
    Tilbage til studiet.....
    Jeg havde min første tur med Vejle kæden, og det er bestemt ikke den sidste.
    Det bliver nok en aaaaaaanelse sjovere, når jeg lærer de forskellige fjæs at kende, men underholdende uanset.

P.S. Helvedes til larm den skide Nissan lavede smiley

• #15   26. jul 2006 hehe endnu en fed tur. ender med at blive enfast tur onsdag

• #16   26. jul 2006 Yeps. Tka for i aften, rigtig hyggelig som sædvanlig.
    Dog et trist hjemtur for mit vedkommende som i nok kan forstå.
    Vil lige jeg som Claus siger at jeg har det efter omstændighederne fint. Dog mega træt af mig over at have smidt cykeln. ØV ØV

Og Undskyld til Ane for at bruge din tråd til dette, vi snakkes ved, og som de andre skriver opretter jeg selv lige en tråd Imorgen, vil i seng og slappe lidt af.
    Kør forsigtigt derude.

• #17   27. jul 2006 Fin tur til tørring,vi kommer en anden dag
    Hilsen de 5 fra Middelfart

• #18   27. jul 2006 Tak ta. Jeg troppede så op på havnen i Vejle efter at have ladet Vejle midtby høre hvor godt FZR'en lyder - og så var I væk. Hmm. Mine efterretninger havde oplyst en forkert tid. Kørte så til Actionparken og så ikke et øje - fik så at vide efterflg. at I var inden for smiley

Flåt Arne. Vi ses en anden dag.

• #19   27. jul 2006 Ja godt nok nåede vi (8 stk. fra Århus) ikke at følges med jer andre derude... men vi kom... og bedre sent end aldrig... Vi havde heldigvis en rigtig god tur derned - så det opvejede at vi "kom for sent"... men showet nåede vi trods alt... Tak for denne gang...

• #20   27. jul 2006
    Arj Arne.. Du skulle da være kommet ind, ville vildt gerne se din SZR!! (er jo som regel den enste på szr der er med)
    Håber du er frisk på onsdag, vi mødes på havnen kl 19!

• #21   27. jul 2006 Hov.. FZR? Lånecykel?

Kommentér på:
Fed tur i actionparken :)

Annonce