1.002 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
Fed tur i actionparken :) Fed tur i actionparken :)
Ville lige sige tak for endnu en kanon tur ud i actionparken!
Er stadig helt øm i mine hænder/håndled efter min jomfrutur i en gokart- men det var fedt!!
Og stor tak til Erik W (igen) for at holde parken åben for os og tage så godt imod os derude
Vi ses igen næste onsdag!
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Jeg er klar igen om 14 dage, håber jeg. Da skulle Falcoen gerne være køreklar, omend stadig skrammet.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
Det bragte minder om min gamle Ariel VH500 som jeg havde for en halv menneske alder siden.
jun 2004
Følger: 81 Følgere: 77 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 991
Gert: He he, jeps lyden er lækker på den ik´;)
apr 2005
Må jeg gerne bliver fornærmet på andres vejne? :0D
Den minder mig( mærkeligt nok) om min XT600 3TB'er, den havde bare Vampire skorsten på.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Turen var desværre ikke så sjov for min kollega Torben (Torben Løsning). Han væltede på cyklen i Uldum oppe ved rundkørslen ved Skanderborgvej. Han er heldigvis ikke kommet til skade. Han sundede sig lidt og tog cyklen hjem i rask tempo, for man skal rejse sig hvor man er faldet...... Han er dog en smule øm i hånden og ryggen.
Føler sgu med Torben, cyklen er 2 mdr gammel og den betyder ufattelig meget for ham. Og skaderne løber op i nogle tusinde kroner. Kåbe, håndtag for passager er smadret, og rammen er fået klaps samt diverse andet plastic. Men det kan erstattes!!
Op med hovedet Torben! Du tog ikke skade, og som vi siger på GM:
Vi skal fremad !!
apr 2005
Hun var nok bare gået kold, det gør hun altid når hun kører bil..
Sidder bare og lurer på ebay og andre steder for at finde gejl til min Falco. Tror jeg vil have andre fodhvilere på, Aprilias koster sikkert mere end nogle af de fede. Og kommer først om et par år..
Det piner mig lidt at have en ukampdygtig kværn!!
jun 2004
For hulan.. Torben.. det er sq ikke godt! Rart at høre at der ikke skete mere med dig og at cyklen trods alt kan køre! Håber du snart bliver fit for fight igen!
Marc: Ja, kender følelsen..
apr 2005
Vi stod lige og snakkede om mit uheld og KS motor inden jeg kørte..
Jeg har dog fuld tiltro til værkstedet hos dem! Foretrækker dog kun at bruge dem til service, det er ikke fedt at smide sin cykel!!
apr 2006
Jeg rådede Torben til at snakke med nogen der før havde prøvet at vælte. Mere pga af forsikringen, for det er sgu vigtigt at han griber det rigtigt an mht. anmeldelsen af skade så de dækker cyklen!!!
Jeg synes personligt at han skal smide den ned til KS i morgen og ikke køre mere på den føren der er styr på det.
apr 2006
Jeg kørte sammen med Torben da han væltede bag mig.
Skal vi nu ikke lige lade ham selv fortælle om det før vi begynder at diskutere det her.
Selvom vi alle føler med ham synes jeg det er uværdigt at diskutere uheldet før han selv er kommet på banen
apr 2006
Jeg stod oppe ved rundkørslen....
Og har lige snakket i mobil med ham for ca. 15min siden...
I øvrigt har jeg kun skrevet indlægget fordi jeg føler med ham, er det iorden?
apr 2006
Selvfølgelig er det i orden. Var du en af dem i bilen ???
Det var ikke et rigtigt surt opstød, jeg mente bare at vi skulle vente med at vise vor deltagelse indtil Torben (helt sikkert) starter en tråd. Så har han også en chance for at besvare evt. spørgsmål der måtte komme.
apr 2006
Ja jeg var den ene i bilen. Du har måske (sikkert) ret. Torben opretter sikkert en tråd selv i aften eller i morgen.
Skrev udelukket indlægget fordi, at det var sgu lige tæt nok på (Vi er kollegaer), og jeg har selv først fået mc kortet for 2 mdr siden, så det gav lige en et chock, og stof til eftertanke.
Men jeg lader den ligge her..
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
Tilbage til studiet.....
Jeg havde min første tur med Vejle kæden, og det er bestemt ikke den sidste.
Det bliver nok en aaaaaaanelse sjovere, når jeg lærer de forskellige fjæs at kende, men underholdende uanset.
P.S. Helvedes til larm den skide Nissan lavede
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 672
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 640
Dog et trist hjemtur for mit vedkommende som i nok kan forstå.
Vil lige jeg som Claus siger at jeg har det efter omstændighederne fint. Dog mega træt af mig over at have smidt cykeln. ØV ØV
Og Undskyld til Ane for at bruge din tråd til dette, vi snakkes ved, og som de andre skriver opretter jeg selv lige en tråd Imorgen, vil i seng og slappe lidt af.
Kør forsigtigt derude.
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 38
Hilsen de 5 fra Middelfart
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Flåt Arne. Vi ses en anden dag.
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
jun 2004
Arj Arne.. Du skulle da være kommet ind, ville vildt gerne se din SZR!! (er jo som regel den enste på szr der er med)
Håber du er frisk på onsdag, vi mødes på havnen kl 19!
jun 2004
Fed tur i actionparken :)