{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

stadig for dyr?? {{forumTopicSubject}}

har denne mazda 6 som jeg har prøvet at sælge i en rum tid, men der har ikke rigtigt været noget interesse omkring den, er den stadig for dyr? jeg købte den for 45000 for et år siden, og og den kører bare som en drøm, da jeg satte den tilsalg første gang satte jeg den til 35000 da jeg tænkte at det var en fair pris, men åbentbart ikke. (grunden til mc galleri og ikke bil galleri, er at jeg ikke gider alt det useriøse skidt der foregår der inde) håber i kan hjælpe mig med noget feed back.
link:
http://www.dba.dk/mazda-6-20i-touring-van/id-1003220432/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stadig for dyr??
  • #1   29. jan 2014 Nogen gange bliver man jo også mistænksom, hvis noget er for billigt. Så tænker man hvad mon der er galt. Det kan være det er det.

• #2   29. jan 2014 jo det er selfølgelig rigtigt, . den køre som en drøm er bare lidt i pengenød efter køb af den nye bil, tror i at jeg skal sætte den op?? tak for svar

• #3   29. jan 2014 Du har et meget lille potentiel køber skare til sådan en bil.
    Folk er bange for "Stavad" afgiften, jeg kan godt se at din er nedvejet, men gule-plader bilerne er i dag bare noget mange ikke ser som mulighed.
    Det blev tidligere brugt som bil nr2. (det har jeg selv gjort) men med bilmarkedet som det er i dag vælger rigtig mange en mini bil som bil nr2. hvor du kan få en fabriksny med garanti fra 65.000.-

Nu kommer der muligvis en masse indlæg hvorfor en gul-plade kan være bedre end en mini bil/dødsfælde (og jeg er sikkert enig i mange af disse grunde), men virkeligheder er bare at det er de små biler der bliver solgt.

Din pris ser god ud, men du kommer nok til at vente et stykke tid på at der er en der har behovet for sådan en vogn.

• #4   29. jan 2014 du har sikkert ret, , tak for svar, glad for at prisen ser fornuftigt ud den kan næsten heller ikke sælges billigere smiley

• #5   29. jan 2014 prøv med nogle bedre billeder af en nyvasket bil , giver måske et bedre indtryk !

vær direkte og enkel tekst , folk gider ikke læse osv.osv. præcisér alt : folk gider ikke læse om familieforøgelser og årsager til hvorfor du vil sælge ... gem salgstalen til din mor .. smiley

mazda 6 stc.varevogn , Velholdt , nedvejet til lav vægtafgift 1/2årligt :(xxx kr.)

service foretaget feks. km. 169954

Ekstra udstyr :
    ratbetjent fartpilot og radio
    AC/klimaanlæg
    varme i sæderne.
    ratbetjent radio
    kørecomputer

tlf: 52193655'

Bilen bliver solgt på nye fælge men medfølger 18" sommerfælgene?

• #6   29. jan 2014 Enig mht. billeder.. de lader meget tilbage at ønske.

Der mangler også oplysninger om hvad den billige afg. så er på.
    Det blir der jo også spurgt til....

• #7   29. jan 2014 ser heller intet beskrevet om brændstof forbrug ? folk går vist op i den slags og forventer ejeren ved mere om bilen ...

forskærmene kunne også beskrives bedre og et billede er altid at foretrække og ikke noget man gider læse i kommentarerne under annoncen !

• #8   29. jan 2014 se nu sker der noget, mange tak for svar, :)) det vil jeg kigge nærmere på...

• #9   29. jan 2014 Har længere oppe redigeret teksten , du har tilladelse til at bruge den smiley
    tilføj selv de sidste punkter og billeder

• #10   29. jan 2014 Mange tak, det sætter jeg pris på

• #11   29. jan 2014 Ærligt... Så er det en pram !! de første mange årgange af 6 er stort set bare en dårlig Mondeo. De ruster som ind i H. og har bunker af fejl.
    Gule plader er sjældent et +. når dette er sagt så ser din fin ud, og mon ikke der dukker en køber op.

Jeg havde ubetinget valgt en 3 år ældre 626 smiley

• #12   29. jan 2014 alt for dyr ....15 så ryger den måske. skal vel også snart synes

• #13   29. jan 2014 Jeg kiggede på samme model og årgang som din, bare på hvide plader.
    Hos en anerkendt forhandler stod den til 80 kg, men ærlig talt, jeg ville ikke engang byde skrotpræmien. Sælgeren var en smartass med smalle håndled og slikhår, som blev mere end almindelig fornærmet, da jeg , efter at have smidt mig på jorden med en lygte for at tjekke karosseri og undervogn, påpegede at den dødsfælde turde jeg ikke køre i. Jeg har ALDRIG set så meget rust i en 10 pr gammel bil. Samtlige døre og paneler var pilrådne. Den sælger sagde til os, at det nok skulle blive lavet, hvis vi købte! For 80 kg forventer jeg sq mere end en rustbunke. Vil håbe at din bil har fået sealing i døre og masser af rustbeskyttelse gennem årene.
    Kan desværre ikke sætte pris på din bil efter min opkevelse, men ønsker dig held og lykke med salget

• #14   29. jan 2014 Nogle bedre billeder hvor den ikke er stoppet ind i en carport kunne nok også hjælpe. Så er de også nye for det kan enhver køber se de nuværende ikke er og nogle kan nemt finde på at sætte 2-3år gamle billeder ind, hvor varen er rigtig pæn.

• #15   29. jan 2014 Nye og bedre billeder, der tydelig viser bilen hele vejen rundt også indvendig og køb så den store annonce pakke i DBA, prissæt den til 24.900 det virker.

• #17   29. jan 2014 måske fordi man kan købe den på HVIDE plader til den pris..

http://www.dba.dk/mazda-6-20-comfort-stcar/id-502625039/

Som flere påpeger, så har de pænt mange fejl de årgange, og det ses på brugtprisen..

• #21   31. jan 2014 min bil er da ikke kneppet???

. den er i dag blevet solgt til 22000kr så tak for hjælpen..

• #22   31. jan 2014 Annoncen er generelt blevet mere overskuelig , syntes ikke prisen er afskrækkende smiley

• #23   31. jan 2014 hahahaha 51 sekunder for sent smiley tillykke med salget

• #24   31. jan 2014 ja du hjalp meget Urbanviking, jeg skylder en øl;))

• #25   31. jan 2014 Andreas: Det passer jo også bedre sammen..

Du startede i tråden med 35000kr, hvilket var for tæt på en hvidpladet udgave..

Og endte på ganske fine 22000kr..

Tillykke

Kommentér på:
stadig for dyr??

Annonce