{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt tank
  • #1   29. jan 2014 du kan lappe med et svejse værk.. God ide..

  • #2   29. jan 2014 Svejse eller slaglodde.

    Alternativt noget 2-komponent epoxy, det virkede fint på min tank, hvor imod kemisk metal ikke duede.


  • #3   29. jan 2014 Har ikke adgang til et svejseværk, desværre.
    Hullet der er mikrokopisk lille sidder i en fordybning der alligevel skal spartles ud.
    Derfor spørgsmålet omkring kemisk metal.


  • #4   29. jan 2014 Niki du kom lige ind før mit svar. Men prøver med noget 2-K epoxy
    Takker


  • #5   29. jan 2014 Jeg vil nu heller få det lappet prof, altså få det svejst/loddet hos en køler smed, hvis du kan finde en der kan/vil på en benzin tank, da det kræver lidt forarbejde at få alle dampe ud ... dette er så bare min mening, der kommer masser af andre indlæg også bla om at de har kørt med tyggegummi, træspartel, tandpasta, holst gungum, en træ pind i hullet og selvfølgelig kemisk metal og det har de kørt med i årevis... det holder bare ! ! ! jeg syntes bare at hvis du har taget dig den tid og fået den glasblæst og vil gøre den fin og flot med en god gang maling, så vil det sgu være synd HVIS de alternative behandlinger IKKE holder , også bare at vide at det er lavet ordentligt er da fedt....... tænk på alle de opslag der ikke vil være herinde hvis folk laver deres ting godt, vi slap for bla. tidliger ejer havde 10 tommelfinger og tidliger ejer har lavet noget klamp ... God dag

  • #6   29. jan 2014 Svejse, tin lodde og den slags ting hvor vi snakker metal der forenes med metal er selvfølgelig at fortrække. Så er det ligesom også lavet rigtigt inden man ofrer penge på lak. Men - jo man kan tætne med diverse dølle.Har en gang tætnet en tank med paknings masse på en camping plads i Østrig . Det blev tæt .Ja faktisk gik der efter følgende flere år inden jeg tog mig sammen til at lave det rigtigt.Men der hvor du er i processen ville jeg tage først nævnte løsning

  • #8   29. jan 2014 Så betal dig fra at få det lappet. Det andet er noget klamp

  • #10   29. jan 2014 Takker for alle råd og gå videre med en svejsning af min utæthed i tanken.


Kommentér på:
Utæt tank

Annonce