1.702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Til alle Goldwing-ejere Til alle Goldwing-ejere

Jeg får måske mulighed for at komme på en mindre mc-tur i USA til sommer i forbindelse med en konference.

Jeg har tidligere med stor tilfredshed lejet mc hos EagleRider, og det vil jeg også gøre denne gang.

Tidligere har jeg lejet Harley, men nu vil jeg prøve en Goldwing 1800.

Jeg påtænker at tilrettelægge ruten hjemmefra på de små backroads og lægge den ind på min egen gps, som jeg så vil medbringe.

Forleden skrev jeg en mail til EagleRider for at sikre mig, at der er et strømstik til en almindelig cigaret-tænder på Goldwingerne, så jeg kan få strøm til min egen gps (skal blot monteres med sugekop på instrument-glasset).

Men til min overraskelse svarede de, at det er der ikke. Og det kan jeg simpelthen ikke forstå. Jeg ejer selv en BMW R1100RS fra 1995, og den har trods sine 18 år på bagen da sådan et stik (sidder dog ned på siden af maskinen).

Kan Goldwing-folket hjælpe her? Passer det virkelig, at en ny Goldwing 1800 ikke er udstyret med et cigaret-stik, så man kan få strøm ud til luftmadrasser, gps'er, kaffemaskiner og lignende, når man er tur?

Det er for mig ligegyldigt, hvor på maskinen stikket sidder, da jeg jo blot medbringer en ledning.

Jeg synes, at det lyder virkeligt mærkeligt, men jeg aner det jo ikke, da jeg aldrig har kørt på en Goldwing.

Hvad siger eksperterne?

mvh

Dan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle Goldwing-ejere
Kommentér på:
Til alle Goldwing-ejere

Annonce