{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm Lovlig?
  • #1   3. feb 2014 Den er ikke godkendt de skal være e mærket

• #2   3. feb 2014 du kan godt få nogle der minder om den der ,der er e-mærket.
    dog kan man nærmest ligeså godt lade være med og have hjelm på overhovedet!

• #3   3. feb 2014 Så hvis, gud forbyd det, at uheldet er ude så beskytter de hovedet meget dårligt? er det det du mener Jakob?

• #4   3. feb 2014 Jeg kunne personligt aldrig finde på at køre med noget uden kæbebeskyttelse. Styrter man med sådan en æggeskal er der en ret stor risiko for at kæben får lov at tage fra.
    Så nej, den beskytter langtfra lige så godt som fullface, men er bedre end ingenting.

• #5   3. feb 2014 Disclaimer:

The Voss headware on this page has been designed for novelty purposes only.
    Voss novelty headware does not meet D.O.T safety standards.The manufacturer
    or it's agents will not assume any responsibility and or liability in the event
    of a head or neck injury or otherwise in the event of a unexpected accident.

Det der står er at den er lige så sikker som at have en kasket på. smiley

• #7   3. feb 2014 En af tommelfingerreglerne for køb af hjelm er IKKE at købe den der hedder noget med novelty smiley

• #8   3. feb 2014 Fuck den er fed den hjelm Jones. Jeg har vist lige en ting mere der skal på ønskelisten! smiley

• nicki r
    nicki r Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #9   3. feb 2014 du har tænkt at beskytte den vigtigste kropsdel med noget der koster 250 d kr

det fatter jeg simpelthen ikke nogen kan finde på at risikere deres liv bare for at se smart ud.
    at bandidos og HA gør det er helt OK de vi ikke blive savnet, alle andre burde have IQ nok til at lade være

• #10   3. feb 2014 Den har plastik lås.. hvad tror du selv? smiley

• #11   3. feb 2014 Hvis alternativet er ingen hjelm, så er den vel det bedste valg smiley

@nicki..
    At du ikke vil savne, betyder ikke at ingen vil....

• #12   3. feb 2014 Hvis det er en ww2 hjelm du søger, så find en fly 9mm istedet. Den er ikke godkendt i EU men den er dot mærket, og ud fra hvad jeg har læst og set mig frem til. Så er den ca lige så sikker som en alm pilothjelm.

Men som de andre skriver så bliver det jo aldrig fullface

• #13   3. feb 2014 Hvis du venter et par uger så kan jeg fortælle om den virker til at være kvalitet sådan en 9mm jeg har selv lige bestilt en. Hvis ikke jeg føler den sikker som en pilothjelm så ryger den tilsalg.

• #14   4. feb 2014 man har set folk der har taget fra med hagen, ser skidt ud... men til altid langsom hygge kørsel bliver evt styrt jo nok ikke så vildt, der er jo rigtig mange der køre i shorts og tyndt tøj. og køre stærkt.. så med stille kørsel er det en cool hjelm, du har fundet dig.. mvh hc.. ville nu helst selv have hage og kæbe beskyttelse ..

profilbillede
  • nicki r
    nicki r Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #15   6. feb 2014 Bare fordi man kører langsomt er man ikke sikret mod at blive kørt ned af andre
    Køb den hjælm og øv dig i at spise vha en slange igennem næsen.

• #16   7. feb 2014 køb en held police hjelm..
    de er fee

(og det må være din heldige dag.. har en du må købe smiley )

• #17   7. feb 2014 jeg kører med Bell Drifter. den er DOT godkendt

profilbillede
Kommentér på:
Hjelm Lovlig?

Annonce