{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Afmontering af forrør {{forumTopicSubject}}

Skal ha mit forrør af så jeg kan få det svejset ordenligt, så det ikke er utæt nede i samlingen... det var meget utæt sidste år da jeg sætter min Yoshimura på... brugt 2 af de tuber til 40 fra thansen med det sådan noget hvidt pasta i og et latterligt spændebånd man bruger til biler. og det gider jeg altså ikke bruge tid på i år, også så det meget grimt ud

Men er lidt bange for at boltne skal knægge når jeg prøver at få dem af, nogle siger man skal varme dem op med en lille gasbrænder, andre siger man skal køle dem ned så skulle de også løsne sig når jernet trækker sig sammen og nogle siger det er nok med en gang WD40 på dem

Men må tilstår at jeg er lidt i tvivl om hvilket råd jeg skal følge


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontering af forrør
Kommentér på:
Afmontering af forrør

Annonce