Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC rejse til USA
  • #1   4. feb 2014 Har ikke nogen erfaring med mc i Arizona, men har boet i Phoenix i 7 måneder så spørg endeligt hvis der er noget.

Det første du bør overveje er årstiden. Det er forbandet varmt i Phoenix området og sydpå i sommerhalvåret (der var mellem 45-47C da vi ankom i august!).

Vejret bliver noget mere behageligt bare et par timer nord for Phoenix, dvs omkring Sedona og Flagstaff og opad.

/ask

• #2   4. feb 2014 Hej Henning ....... Jeg har været på 3 road trips derovre, ialt 14 uger og 22000 km.
    Så du er også velkommen til at spørge her hvis der er noget jeg kan hjælpe , gode råd med......... Go tur

• #3   4. feb 2014 Hej, tak for svar. Skal kun afsted i 13 dage i september oktober. Fin Honda Jacob tillykke med den. Super fed HD Michael, måske jeg også bliver solgt efter at have prøvet 9 dages kørsel på noget lignende

• #4   4. feb 2014 Hvor starter du fra?

Der er et par steder man bør kigge forbi når man er afsted ud over "det store hul" og monument valley.

Kører du ud af Phoenix mod øst kan du komme ud af "apache Trail" som bestemt er en tur værd (selvom det er grusvej meget af vejen).

Området helt ude øst på omkring Clifton skulle også være rigtigt lækkert - vi nåede desværre aldrig derud.

Skal du nordover mod flagstaff skal du køre af på 179 (er det vidst nok) mod Sedona og så så 89A op mod Flagstaff - Der er en super lækker vej! Det er så vidt jeg husker også værd at køre over Prescott på turen derop (kør af ved vej 69 og følg så 89A hele vejen fra Prescott)

Skal du lidt syd over, så er Tuscon faktisk en ok pæn by, men det er lidt noget tørt landskab man kommer igennem på turen derned..

/ask

• #5   4. feb 2014 Hvorfor arrangerer du ikke selv og sparer en masse penge? USA er så nemt et land at arrangere rejser i.

• #6   5. feb 2014 tak for alle kommentarer.
    det er en fast rute, skal af sted med en kammerat.
    9 dages kørsel, se ruten på
    www.dream-bike.dk
    ruten er den som hedder Arizona under USA. faktisk har jeg regnet på at klare det hele selv, men der er faktisk ikke det store at spare. Der vil altid være fordele og ulemper ved at vælge en pakke løsning. Jeg har valgt ud fra at alt er planlagt og afprøvet, og man skal ikke køre med baggage på cyklen. bare mød op og drej på håndtaget. Men måske næste gang man gør det selv. Har flere gange været i USA, og ja, det er super nemt at rejse rundt, og så er folk mega gæstfrie
    mvh Henning

• #7   5. feb 2014 lyder super.

god tur .

mvh

• #8   5. feb 2014 Er en af de fede ting .... gæstfri helt vildt

Kommentér på:
MC rejse til USA

Annonce