{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Fake cykel. {{forumTopicSubject}}

Hvorfor skal dette ellers gode site ødelægges af personer som denne:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1800

Fake cykel
Se hvor seriøs han er med pointgivningen.
Han er en af de personer, som er grunden til jeg ikke gider dette site.
Det bliver for useriøst, og kun et sted for dem der vil føre sig frem, uden at have noget at føre sig frem med i virkeligheden.

Er der andre der har samme mening til sitet så stem ham ud igen.

Jannik...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fake cykel.
  • #2   10. dec 2004 Er også hoppet med på vognen, og går stærkt ud fra det er en fake profil...

Søren

• #3   10. dec 2004 hvorfor tror i han er fake..? er han ikke bare en almindellig taber der ikke kan tåle man ikke kan li hans cykel.? hvor kan man engetlig stemme folk d henne?

\\morten

• #4   10. dec 2004 Hmmm........

Han må have et trist liv, at man gider bruge sin tid på sådan noget....

Det er bare synd for det ødelægger lidt sammenholdet mellem os andre MC'ister....

Ved ikke rigtig hvad vi skal gøre ved det, vi kan jo stemme ham ud, men vi vil nok aldrig kunne undgå at der slipper en igennenm "nettet" engang imellem...

Rune D.

• #5   10. dec 2004 Her er min kommentar til denne narrøv!!

Du er da abselut det dummeste kraj på denne side!
    Et stort 7 tal for dumhed.
    At der er personer i danmark der stadig er så snæver synet, er da fantastisk ! Denne side har ellers en stor flok gutter og gutinder, der med stor moral, forstår at sætte pris på hinandens cykler.
    Få ændret dine karakter, og ikke mindst din holdning.
    Paw

• #6   10. dec 2004 Hej.

Ja, det er sgu ødelæggende med tosser som denne.
    Jeg har efter et års byggeri, været meget stolt af de poing der er givet cyklen, men har nu nullet bedømmelserne.
    Paw

• #7   10. dec 2004 Jeg har også stemt på at han skulle smides ud.

Jeg håber ligeledes at hans stemme bliver slettet, for jeg vil meget nødigt nulstille mine stemmer... Er lidt glad for dem... ;o)

Er der slet ikke nogen der kender ham i den virkelige verden.

Der kan da ikke gå særlig mange pattegrise rundt med en gammel mc, som er umulig at syne i danmark.

• #8   10. dec 2004 du har da vist ret!!! har først set ham nu.. han har aldrig bedømt mig. sådan en hjelm... har også smidt ham ud.. eller været med til det..

• #9   10. dec 2004 den er satme da osse grim haha

• #10   10. dec 2004 Andreas: hjelm er ikk et nedladende ord.... nå nej, du kører aldrig med din, det er rigtigt smiley hehe
    Go week forresten da

• #11   11. dec 2004 Ja, og han tog sine stemmer med sig... smiley

Jeg har det lidt sådan at hvis folk har langt meget arbejde i deres cykel, også selvom at det det måske ikke er en type cykel som jeg er til. Men hvis den generelt bare er vellykket, og er en jeg ville gå hen og glo på hvis den stod parkeret. Så fortjener den et 7-tal. Men hvis det er en skide fed standard-maskine, som ikke har fået noget personligt præg, ville jeg ikke stemme på den. For den er en 7-tal værdigt, for det er en fed cykel, men i min lille verden, skal man bygge sin cykel om, og den fortjener jo ikke et 5-tal. Men hvis man ikke har noget godt at sige, skal man holde sin mund.

• #12   12. dec 2004 Ja tak for støten gutter...

Jeg bliver bare så pised når der er en tåbe som ham der opretter sig og sviner folk´s maskiner til på den måde som han gjorde.
    Det er ikke fordi jeg går op i point-givningen, og som i kan se har jeg ikke afgivet en eneste stemme, og er ligeglad med hvor mange point min mc har, men jeg bliver tosset når han giver "lortepoint" til folk som har laget meget tid og sjæl i deres mc.
    Så derfor var jeg nød til at oprette dette indlæg.
    c¨,)
    Jannik...

Kommentér på:
Fake cykel.

Annonce