2.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Mmmhhh kan i mærke det?! Mmmhhh kan i mærke det?!

Kan i mærke sommervejret er på vej drenge ? smiley

Skal vi ikke krydse fingre for, vi ikke får jinxet den nu, og vi får mere sne ?

Ku være lækkert hvis vejret bare kunne holde kurven nu og blive varmere og varmere!

Hvad fordriver i ventetiden med ?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mmmhhh kan i mærke det?!
  • #1   14. feb 2014 Gør de sidste ting klar på biken, mangler stadig at få gjort et par ting så som at få afkortet mine greb så de passer bag mine nye håndbeskyttere. Jeg skal også have lavet et beslag til min nye udstødning så den ikke smelter min luftfilterkasse.

Men ja, jeg glæder mig sgu, det bliver svært at holde sig på måtten indtil den første. Kunne godt have lyst til at trille en tur før smiley

• #2   14. feb 2014 Så har du jo lidt at se til smiley

Jeg har som i kan se her, selv det helt store i gang, men hold nu kæft hvor man ærgrer sig over man ikke har MC nu når solen titter frem smiley

profilbillede
  • #4   14. feb 2014 Ja, for ind i hel**** - jeg arbejder hjemme i idag og har siddet med solen lige ind i fjæset siden den stod op i morges og jeg kan lige love for, at der bliver tanket på batterierne! smiley

• #5   14. feb 2014 Det er fantastisk! Jeg fik lige det nye kædekit på Hondaen igår, og i den anledning var jeg jo nød til lige at teste at det virkede. Det gjorde det, og hold da op hvor sådan et nyt kit er lækkert!

Nu venter jeg bare på at mit Leo Vince system kommer, og så er den klar til 1. Marts. smiley

• #7   14. feb 2014 Godt være vejret bliver bedre, men de salter stadig på fuld skrald. Selvom der ikke engang er frost...

• #8   14. feb 2014 Jungsung : Og så ? regner du med den er ædt op inden du kommer hjem ? smiley Spul skidtet med vandslangen, så kan du sove trygt smiley kører du heller ikke i bilen når de salter ? og postkassen bliver også taget ind ? smiley

• #9   14. feb 2014 satser også på at blive færdig til d.1/3 der må jeg nemli køre igen

• Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14
    #10   14. feb 2014 Jeg ved ikke med jer smiley

Men jeg tog en 15 minutters tur, det var koldt men helt fantastisk.

Glæder mig så bare 100 gange mere til endnu bedre vejr nu smiley

• #11   14. feb 2014 Holmeren!
    uanset hvad, og om det kan vaskes af osv osv.
    så er og bliver salt, noget lort overfor køretøjer, sådan er det .

mvh

• #12   14. feb 2014 Busa : Hold nu op.. Ja salt er ikke godt for metal.. drysser du vejsalt udover bilen, lader det sidde en time, og vasker det af igen, sker der intet.. vasker du det derimod ikke af, kan det over et par uger gøre skade..

Men alle dele på en MC er pulverlakeret, enten i farven eller klarlak, og pulverlak holder fint til salt, så længe man bare husker at vaske i ny og næ smiley

Så vær nu ligeglad med det salt og nyd jeres MC mens vejret er godt smiley

I øvrigt salter de ikke i KBH smiley

• #13   14. feb 2014 Har lige været ude og trille i 45min, satme skønt med lidt frisk luft igen smiley

• #14   14. feb 2014 Busa, er sikker på cyklerne nok klare den smiley

• #15   14. feb 2014 Holmeren!

Du gør som du vil.

og

jeg vil så til gengæld også have lov til at gøre som jeg vil, og det er at ikke hive nogle af mine motorcykler ud i vejsalt . Tak. smiley :)

mvh

• #16   14. feb 2014 Sådan er vi jo alle sammen jo så forskellige! Uanset - det bliver godt med sol og rene tøre veje!

• #18   14. feb 2014 Kojak - Husk at vaske cyklen igen smiley

• #19   14. feb 2014 Hvis I ikke allerede skulle kende denne side så er det her muligt, at se hvilke veje der er blevet saltet i lige jeres kommune. Dog er det vistnok ikke alle kommuner som er lige flinke til at opdatere med status, men det finder I hurtigt ud af.

http://vejdirektoratet.dk/DA/trafik/vintertrafik/Sider/Default.aspx

Mvh.

• #22   14. feb 2014 dejligt.
    og
    super at forår og sommer er på vej .

mvh

• #23   14. feb 2014 Ja, der var en snert af forår i luften i dag. Skønt. Det trænger vi til smiley

• #24   14. feb 2014 Det kan kun gå for langsomt med at blive forår! Glæder mig til st hive laderen af batteriet og høre motoren spinde igen og se solen gennem et solvisir, når der skal køres årets første tur.
    Havde overvejet et salg og køb af større mc, men tager lige en sæson mere og opgraderer affjedring med en street boks fra Hyperpro. Fredag d. 4/4 går turen op til Kell i Auning for montering smiley ( kæresten har fået kys, chokolade og blomster, så det skulle gerne være ok med at bruge lidt håndører smiley

• #25   14. feb 2014 Har ikke MC endnu men kan også godt mærke det trækker lidt. Men ender sq nok med at jeg lige frivilligt betaler min kørelærer for et par til lige at komme ind i nogle af tingene igen hvis at der går for længe inden jeg kommer ud og kører.

• #26   14. feb 2014 Hvad vi fordriver tiden med???

Tjo her bliver der pakket lidt. Vi tager til Malaga i morgen:-)

....så forår - jo da

• #27   14. feb 2014 God tur Knud .

smiley :)

mvh

• #28   14. feb 2014 Tak Tak

• #29   14. feb 2014 Vil hellere vente de 14 dage mere med at kører MC fremfor at trække den ud i salt. Den er ikke nær så beskyttet som en bil med undervogns behandling. Men det er jo hver sin mening dertil.
    Men ser bestemt frem til at komme ud og kører igen.

Kør evt forbi pava og hør nærmere på en hulrums og stel behandling til MC. Godt være den er klistret men så er den beskyttet!

• #30   14. feb 2014 Uddrag fra DMI's månedsprognose:
    " ... Når vi kigger frem på uge 10 og 11, som udgør første halvdel af marts, ser det ud til, at et højtryk vest- og sydvest for De Britiske Øer kan sende vinden om i det nordvestlige hjørne. Det betyder lidt faldende temperaturer, men til gengæld også mere sol. Der kan fortsat komme nattefrost, men i takt med at Solen kommer højere på himlen, nærmer vi os tocifrede dagtemperaturer. Og selvom vi ikke når helt så højt hver dag, vil det med solskin og svage vindforhold føles varmere. Deciderede vinterlige forhold af længere varighed er der altså ikke lagt op til i marts for øjeblikket."

smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #31   14. feb 2014 holmeren:
    Sådan en VW type 2 er nu heller ik' det værste. Det ka' næsten ikke blive mere kult smiley

• #32   14. feb 2014 Jungsung:

Nu er det faktisk længe siden jeg har set salt heromkrin eller for den sags skyld i København, men her til morgen var der da is på bilen - så frosset har det da:-)

• #33   14. feb 2014 Min cykel er slet ikk klar endnu smiley håber da snart at få den startet op igen smiley total adskillelse.. smiley så at høre den brumme igang igen glæder jeg mig til smiley men venter på jeg får mine dyser fra usa.. Faktisk det eneste jeg venter på lige pt for at kunstarte den smiley
    Godt man har en crosser der ka luftes året rundt smiley

• #34   14. feb 2014 Min kommer aldså heller ikke ud i salt, men sidste år i starten af april var der stadig sne, det tror jeg så ikke på der er i år, og de har heller ikke saltet her længe

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 11 Svar: 82
    #35   15. feb 2014 Mht. salt og motorcykler, så er det aluminium og salt der er en meget dårlig kombination. Da de fleste cykler i dag har fælge og motorer af aluminium skal der ikke ret meget salt til før der sker en næsten uoprettelig skade på disse dele.
    Så jeg venter også lidt endnu.

Michael

• #36   15. feb 2014 Var os lige ude 10 min i dag efter olieskift det var sku fedt??????

• #37   15. feb 2014 Fik lige to runder om garagerne. Ca 250 meter. Den nyinstallerede kobling funger fint. Kunne sagtens have brugt 250 km til en test istedet smiley

• #38   15. feb 2014 Morten (Bagsværd) : Den eneste der stikker sådan en Earlybay, er en Split smiley det er næste projekt.. Men den her trækker nu også ansigter når man kommer trillende, så det bliver lækkert at få gennemrenoveret den.. den stiger jo åndsagt meget i værdig når den pludselig er rustfri og nysynet.. og så kender jeg ikke nogen i KBH der har dem.. det i hverfald ikke mange man ser af dem, så at ha en selv, og kunne parkere uden for boligen, gør det bare en del sjovere smiley For ikke at tale om turene på stranden smiley

• jesper H
    jesper H Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 104
    #39   20. feb 2014 Jeg købte 20 dec en næsten ny gsx1400,er du vimmer,den slår mine tidl.bonneville og H.D 1340 med flere længder,er vejret til det kører jeg året rundt,men det væreste er de evige samme spørgsmål.må du gerne køre nu,øh ja den er både købt og betalt og kørekortet er gyldigt,ja men hvad med alt det salt,det må være fordi 8 ud af 10 næsten aldrig vasker deres mc,altid jamen et eller andet i Dk,rolig vi ved da hvad vi gør,og spuleslangen er opfundet,brug 5 pro mindre på jeres Facebook og hyg lidt om jeres mc

• #40   20. feb 2014 De smed salt i torsdags i roskilde? ?? Wtf, de smider sku aldrig når det er nødvendigt,,, tror de er brændt inde med nogle lageret i år, der skal bruges smiley

• jesper H
    jesper H Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 104
    #41   20. feb 2014 Har lige kørt 2 timer rundt i kbh,en go tur,bare få de cykler ud af skabet,varmt tøj på og afsted,man er vellidt overalt hvor man kommer frem når man har en pæn cykel,folk smiler til en når man holder for rødt,det sker sgu aldrig når man kører i bil

• #42   20. feb 2014 De nye dæk er monteret og det nye styr er snart monteret så den er klar 1 marts ...og skifter forsikringsselskab i den nye sæson hvor jeg sparer 400 kr og ovenikøbet må køre hele året ....kan godt mærke det kriller i fingrene nu ...hondaen skal luftes

profilbillede
  • #43   20. feb 2014 skal først til at samle min igen den har været flået fuldstændig fra hinanden, har malet et par steder på stellet, højglanspoleret udstødningen, service på affjedring, nålelejer i hele det bagerste affjedringssystem (honda kører med link-system), det eneste der holdte nålene på plads var lejefedt smiley

så er der bestilt nyt skjoldsæt og stickerskit i samarbejde med AH-racing i sort og guld tema

motoren, den får ny krumptap, skiftegafler, ny Suter slipper kobling (den basse koster 6500) ventiler, topstykket bliver portet, ventilsæderne ordnet, gearkassen bliver tjekket, er den ikke i orden bliver den sendt til slibning

• #44   21. feb 2014 Thomas : Det er noget ordentlig sygt lejefedt du har kørt med så smiley Godt at høre du har fået det fikset så vi ikke skal læse om en solo ulykke på lørdag!

• #45   21. feb 2014 Hm jegi Malaga og her er det forår. Når jeg kommer hjem hR jeg en uge til at hente en ombetrukket saddel og tre uger til at hente de gamle Enfield. Det passer mere end fint:-)

• #46   21. feb 2014 Jeg sidder nede i min garage hver dag og fikser småting på cyklen. Det er simpelthen så hyggeligt. Var også lige ude og trille en tur igår, selv om jeg egentlig ikke må før den første. Skulle lige høre hvordan den nye udstødning lød (Fedt, men alt for høj, så den skal dæmpes :P)

Skal til at fikse noget el forbindelser her snart, det frygter jeg lidt da jeg har no clue om hvordan det funker.

• #47   21. feb 2014 holmeren solo ulykker er snart det eneste jeg har haft undtagen sidste år blev jeg presset af banen og røg på røven med 70 km/t, kun en lidt forslået hofte og en hudafskrapning så kørte jeg i pit og fik den reparareret lidt og så op på hesten igen smiley

• #48   21. feb 2014 nikolaj der er ikke noget bedre end bare at nusse og optimere lidt på cyklen smiley

• #49   21. feb 2014 Uhhhh!! Fik mit nye udstødningssæt fra Takkoni idag, og har lige været ude og teste det. For satan det var fed. På tør vej i 8ºC lækkert vejr! God weekend derude. smiley

• #50   21. feb 2014 lyder kanon Frederik .
    kan du ikke lægge et klip ind af din nye potte og lyden af den ..

mvh

• #51   21. feb 2014 glæder mig som et lille barn til at det bliver varmere i vejret....jeg hader vinter.....sol og tør vej ved man da hvad er smiley

• #52   21. feb 2014 Jo da, jeg smider den lige ind med det samme smiley

• #53   21. feb 2014 smiley

• #54   21. feb 2014 Bum! Så er den på plads. Lyder ondere i virkeligheden, og der skal nok komme flere film med den.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse_mc/11383-cbf125_takkoni_udstoedning?status=1

• #55   21. feb 2014 lyder sgu godt .

mvh

• #56   21. feb 2014 Er jeg den eneste der ikke kan få videoen (og videoerne generelt) til at virke?

Mvh

• #57   21. feb 2014 kan sige, at hans link virker fint her.

mvh

• #58   21. feb 2014 Jeg var også ude og køre 35 km i dag. dejligt friskt, og jeg frøs ikke engang.

• #59   21. feb 2014 Jeg må indrømme at jeg var tæt på at samle kværnen idag og trille en tur, men jeg venter til jeg er færdig med det sidste rep og vedligehold.... Men vejret var til det, tørt og 2 cifret grader

• #60   21. feb 2014 holmeren, sjovt det lejefedt det er faktisk fra thansen smiley

Kommentér på:
Mmmhhh kan i mærke det?!

Annonce