2.495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Honda VFR 750 R36-2 smider benzin når tændt. Honda VFR 750 R36-2 smider benzin når tændt.

Jeg er ikke den skarpeste til at skrue, men jeg prøver mig frem og det plejer da også at løse sig med små ting. Men nu er jeg kommet i problemer.
Efter at have haft den til at stå indenfor ved min far på hans gæsteværelse, har jeg lige fået den ud igen for at gøre den forårs klar.

Da min far ikke ville have at den stod med benzin indenfor, tømte jeg den fuldstændigt i tanken og drænede karburatorene.

Nu når jeg så fylder benzin på igen, så pisser det ud med benzin, men kun når den tændt. Slukker jeg så stopper det igen. Det kommer ud oppe under karburatorene. Men altså ikke fra svømmerhusene.

Jeg har lidt svært ved at se hvad jeg har gjort forkert. Nogen der kan gøre mig klogere?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VFR 750 R36-2 smider benzin når tændt.
  • #1   17. feb 2014 Du må ha tanken af, og ha startet den op for at se hvor det kommer fra så, måske en utæt benzinføde slange? ???

• #2   17. feb 2014 det er enten dine svømmere der hænger eller også har du glemt at lukke drænskruerne efter tømning

• #3   17. feb 2014 der har sat sig lidt snavs i svommehuset eller svømmeren har sat sig ,du kan være heldig at få det væk ved ved at slå forsigtig med f.eks en skruetrække på svømmehuset når mptoren går. hvis ikke skal du have bunden af den karburator det drijer sig om

• #4   17. feb 2014 Det er ikke tanken. Har den af. Men det er stadig svært at se. Og drænskruerne er det heller ikke.
    Jeg prøver at banke lidt ellers må jeg skille det ad.

Men burde det ikke kommer ud at overløbs slangerne hvis det er svømmerne der hænger?

• #5   17. feb 2014 jo men hvad mener du med oppe under karburatoerne

• #6   17. feb 2014 slangerne til aftapning er i bunden og overløb sidder oven på karburatorene mener jeg

• #7   17. feb 2014 Jeg kan godt se det er lidt dårligt formuleret.

Jeg prøver at se på svømmerne. Så vender jeg tilbage.

Tak for hjælpen!

• #8   17. feb 2014 Tror sgu det virket med lidt banken! Den drypper en smule, men tror måske det kan være det der sidder uden på karburatoren fra da den løb over før. Lader den stå og tøre og så kan jeg prøve igen senere og se ad. Men tak for hjælpen hvert fald!

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #9   17. feb 2014 Det er så en af ulemperne ved at tømme karburatorerne om vinteren, der kommer ir, og gummi spidsen på svømmerventilen tørrer ind så den ikke kan holde tæt, men svømmeren har sikkert hængt fast i åben tilstand, og så har den løsnet sig da du slog på den,
    grunden til at den kun løb over ved startet, er at din benzinhane er vacum styret og derfor kun er åben når motoren kører.

• #10   17. feb 2014 Den har stået ved stuetemperatur hele vinteren, så irer den vel ikke så fandens meget?

Men ja jeg kom også frem til det med vacummet da jeg fik tænkt mig om smiley

Men den holder tæt nu, så håber jeg det er iorden.

Kommentér på:
Honda VFR 750 R36-2 smider benzin når tændt.

Annonce