1.516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Tak for opbakningen og kammeratskabet Tak for opbakningen og kammeratskabet

For 10 måneder siden røg jeg af min gsxr 750 pga. manglende evne for forankørende til at orientere sig ved venstresvingning - jeg blev frikendt for skyld ved politi og forsikring.

Det kostede en 20-30 meter flyvetur, flækket knæskal, knust knæ i højre side, åben lårbensbrud flere mindre skader i knæ og brækket håndled.

Det har været et sindsygt hårdt "år" og samtidig nedtrykkende over ikke at være en del af det fællesskab der er blandt mc´ister. Og samtidig miste muligheden for at nyde den følelse der er når sidebenet slås op og rullen drejes.

Igår satte jeg mig for første gang på en mc igen siden ulykken. Efter 500 meter fik den rullen uden anmærkninger i angst-regionen i hovedet - der var no fear smiley

Nu holder der en cbr 600 f2 udenfor og indenfor er der en rigtig glad mand, der er blevet klogere på livet og ved at det skal leves hver dag - uanset ekstra risiko for det ene og det andet.

Måske kan jeg ikke længere kører langt pga et defekt ben, men jeg kan køre med og være en del af fællesskabet og det er jeg stolt af.
Tak for opbakningen til Jer alle - vi ses på vejen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for opbakningen og kammeratskabet
Kommentér på:
Tak for opbakningen og kammeratskabet

Annonce