{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nr. plader
  • #1   28. jul 2006 Hey

En ny nummer plader koster ca. 600,-Kr

• #2   28. jul 2006 Hvorfor gøre det? Du kan bare stille den i vinterhi.. Det er nemmest og billigst.

• #3   28. jul 2006 du skal huske at den så skal synes igen inden den kan få plade på til foråret. Hvis den altså til den tid ikke er blevet synet indenfor et år...

• #4   28. jul 2006 Du gir garanteret intet for den i ansvars forsikring ... Så du skal holde udgifterne til forsikring op mod : Du skal til næste år gi de 600 spir for nye plader samt der vil blive udgifter of arbejde i forbindelse med syn ... Så hvad der bedst kan betale sig afhænger jo af din forsikrings pris. Du kan evt. ringe til dit forsikrings selvskab og se om du kan aftele noget med at de deponerer pladerne for dig ... På den måde burde du jo kunne opretholde en indregistreret cykel samt betale noget symbolsk i forsikring

• #5   28. jul 2006 jeg gir 1600 i forsikring og så 600 i vægtafgift .. og den er synet i maj sidste år ..
    Men noget helt andet .. er der nogen der har en ide om hvad man kan få for den suzuki ts 185 i min profil .. den er jo nysynet ... vil gerne bare af med den så jeg kan slippe for at betale forsikring og sådan -.-

• #6   28. jul 2006 Frem med din lomme regner.
    Det koster dig under 200 kr. pr. måned og have din suzuki stående og optjene forsikrings point.... Det er rigtigt billigt. Hvis du på et tidspunkt ønsker en større MC (eller rap familie bil) som skal kasko forsikres bliver du flået af forsikringsselskaberne. Jeg ville ønske jeg havde gjort det.

Anker

• #7   28. jul 2006 Simon.. du skriver at den er synet i maj sidste år og samtidig skriver du at der er nysynet..hhhmm hvordan hænger det lige sammen med sandheden ?

Basse

• #8   28. jul 2006 Jeg havde én for 7-8 år siden, årg. 91 i pæn stand med en x-tra cykel til res.dele, 15500km den kunne jeg få 11000,- for

• #9   28. jul 2006 Det er maj i år .. har skrevet forkert .. min den står til 8.000 nu .. så det synes jeg nu er rimeligt .. og er villig til at bytte med alt muligt .. men der er ikke rigtig nogen der bider på ..
    jeg har også 2 biler forsikret i forvejen .. så behøver den ikke til at optjene point ..

• #10   28. jul 2006 men kender i nogen som kender nogen som vil købe sådan en .. så er jeg mere end villig til at tage imod bud.. for ville egentligt gerne bare af emd den ..

Kommentér på:
Nr. plader

Annonce