1.447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Young timer forsikring af bil Young timer forsikring af bil

Jeg søger noget info vedr. Youngtimer forsikring , bilen er en hobby bil fra 1985 som kun skal være pusse bil om vinteren og søndags bil om sommeren , jeg kan sagtens få den forsikrert hos mit vanlige forsikrings selskab men hvis der er alternativer ,
har 2 til daglig brug

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Young timer forsikring af bil
  • #1   28. feb 2014 Har min BMW M635csi hos Thisted Forsikring, synes det er ok! Kun kørsel om sommeren og stilstand i vinterperioden!

• #2   28. feb 2014 Jeg har en amerikaner bil hos thisted forsikring, ring til ole højgård en flink mand der sikkert kan finde en fornuftig løsning til dig...

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #3   28. feb 2014 Runa kan også klare den opgave. Veteran forsikring Danmark (Thisted) og Runa, er de eneste, der forsikrer youngtimer fra 1985. De andre selskaber har 1983 som grænse. Hvad er det for en bil?

• #4   28. feb 2014 Det kan du også hos gf, der hedder det bare klassisk køretøj

• Find F
    Find F Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 11
    #5   2. mar 2014 Jeg hopper også lige ind i samtalen. Det er altid en god idé at ringe rundt til flere forskellige selskaber for at forøre sig omkring dækning og pris. Der findes forskellige tilbudsportaler på nettet som gør denne proces nemmere for dig. Vi har f.eks. en på http://www.findforsikring.dk/bilforsikring smiley

Kommentér på:
Young timer forsikring af bil

Annonce