{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Lukkede baner / pladser {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu det jo op på cyklen igen, men jo mere jeg køre, jo langsommere bliver hastigheds grænserne.

Er der nogle steder i nærheden af kbh hvor der er en lukket bane eller bare et sted man lige må prøve dens kræfter lidt mere af?

Ved der er sådan nogle racedays med forskellige firmaer - men nu det ikke race jeg er ude efter, det er bare lige at prøve den lidt af - væk fra offentligheden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukkede baner / pladser
  • #2   1. mar 2014 Ud på motorvejen om natten og giv den lidt gas hvis der ikke er nogen andre trafikanter. Der er ikke nogen baner i københavns området hvor man kan give lidt gas. Desværre..

  • #4   1. mar 2014 Der er da massere af baner over ved tjøvenhavn, os fra den anden del af landet skal kører til sverig eller padborg for at komme på noget som helst.

  • #6   1. mar 2014 Vil gerne også prøve sving, som på en bane - skal bare ikke køre race - men kan da se på den hjemmeside Bjarne smider op, at det også er til det, så det bliver nok noget i den stil.
    Men tak for jeres svar - motorvejen vil jo altid gå lidt stærkt, skal bare ikke miste kortet smiley

    Btw - i Sverige kan de ikke snuppe kortet så det ikke gælder i dk, vel?


  • #8   1. mar 2014 Trackdays er ikke race - alle kører ud og ind på banen på forskellige tidspunkter. Nogle kører med laptimer, men det er kun til den enkeltes eget brug. Du skulle tage og prøve smiley

  • #9   1. mar 2014 Ah okay - så må jeg heller få taget mig sammen smiley Troede de fleste kørte på samme tid, mere eller mindre - og det kunne jeg bare se gå galt fra starten af smiley
    Men tak, så må jeg se at få meldt mig til !


  • #10   1. mar 2014 Ja, start med at kør i slange efter instruktør i grøn klasse eller mestersvinger.dk så bliver du hurtigt hooked på at køre rundt i dit eget tempo.

Kommentér på:
Lukkede baner / pladser

Annonce