{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Kom så - vi savner opbakning!!! {{forumTopicSubject}}

Det er i morgen det sker, hvis I vil glæde en snart nygift mand!
Der er arrangeret bryllupskørsel fra Lem Kirke til Fladbro Kro.

Røssi har et info-indlæg her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=20604

Og Dennis (gommen) oprettede denne opfordring for et par dage siden:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=20375

Så kom ud af starthullerne, og hver med til at give Dennis samt kommende kone en god oplevelse samt en forbedret (læs: MEGET! - det er jo trods alt motorcykeleskorte!) dag!

Personligt er jeg selv ved Shell 14.45, hvor jeg også er sikker på Røssi vil befinde sig!


På forhånd tak!
Simon

Ps. For dem, der er i tvivl, er det Lem nord for Randers, og ikke Lem ovre vest på! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom så - vi savner opbakning!!!
Kommentér på:
Kom så - vi savner opbakning!!!

Annonce